! В а ж л и в о
Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!

Урок математики "Розв'язування рівнянь"

Опис документу:
Урок з математики в 5 класі на тему "Розв'язування рівнянь" включає в себе різні види роботи з класом. Дозволяє скоригувати, узагальнити та закріпити навички розв’язування рівнянь, розвивати навички усної лічби, абстрактно-логічне мислення, інтерес до вивчення математики; виховувати самостійність, працьовитість.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Урок в 5 класі «Розвязування рівнянь»

Мета: скоригувати, узагальнити та закріпити навички розв’язування рівнянь, розвивати навички усної лічби, абстрактно-логічне мислення, інтерес до вивчення математики; виховувати самостійність, працьовитість.

Обладнання: плакати, написи на дошці, картки із завданням, кросворд.

Хід уроку

Організаційний момент

  • Перевірити готовність класу до уроку.

  • Формування теми, мети, завдань уроку.

  • Установка на позитивний результат.

Перевірка домашнього завдання

Один учень пояснює виконання домашнього завдання, решта учнів обмінюються зошитами (в парах), перевіряють виконання завдань, зясовують усі запитання.

Актуалізація опорних знань учнів.

Вступне слово вчителя

На сьогоднішньому уроці ми повторимо, узагальними та систематизуємо знання з теми розв’язування рівнянь. Мистецтво розв’язувати рівняння зародилося дуже давно у зв’язку з потребами практики. Найбільш ранні рукописи, що дійшли до нас, свідчать про те, що в стародавніх Вавілоні та Єгипті були відомі прийоми розв’язування задач із невідомими величинами. І тому розв’язування рівнянь є дуже важливою темою в математиці.

Повторення теоретичних відомостей з вивченої теми операція – запитай мене.

  1. Як називаються числа під час додавання, віднімання, множення, ділення?

  2. Як знайти невідомий доданок, зменшуване, від’ємник, множник, ділене, дільник?

  3. Що таке рівняння?

  4. Що називається коренем рівняння?

  5. Що означає «розв’язати рівняння»?

Усне розв’язування рівнянь

х-8=11

х*9=45

х+39=39

8/(х+12)=4

808/х-2=6

8(х-2)=4

19х-17х=20

17х+3х=180

72/х=2

5х+32=82

Які з рівнянь х/х=10; 10/х=10; 0/х=10; х/10=1 не мають розв’язків.

Удосконалення знань і вмінь

  1. Розвязування рівнянь на дошці і в зошитах

(х+38)-59=125

2х+3х+16=51

3(х+15)=186

х:4+5=16

  1. Складіть і розв’яжіть рівняння

  1. Від суми чисел х і 8 відняти число 348 і дістали 126.

  2. Число х збільшили на 17, результат поділили на 4, дістали 20.

Бліц-опитування

  • Одне яйце варять до готовності протягом 5 хвилин. За скільки хвилин можна зварити 4 яйця?

  • Горілоо 7 свічок, 3 погасли, скільки залишилось?

  • Троє чоловіків чекали поїзд 3 години. Скільки чекав кожен?

Самостійна робота на картках

Розвяжіть рівняння

Картка 1

11(х-9)=121 90(х+5)=2 22х+х-10=59

Картка 2

12(х-8)=144 175(х+2)=5 12у-3у+81=108

Гра – відгадування кросворда (хто швидше)

Клас ділиться на 2 команди

Застосуймо на практиці

Підсумок уроку

Вчитель: Ми досягли бажаного і я бачу радість на ваших обличчях.

Оцінюємо роботу учнів. На даному етапі уроку здійснюємо рефлексію. Пропоную учням дати відповіді на запитання.

  • Чи цікаво було на уроці?

  • Важко чи легко вам працювалось?

  • Що нового дізнались на уроці?

  • Чим запамятався урок?

Домашнє завдання

Застосуйте на прктиці

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Розвиток життєво-професійної ефективності особистості в освітньому процесі НУШ: технології, методики, вправи »
Ілляхова Марина Володимирівна
30 годин
590 грн
590 грн
Підвищення кваліфікації: як створити дієвий механізм
Підвищення кваліфікації: як створити дієвий механізм
Підвищення кваліфікації: вчителі самі вирішуватимуть, де навчатись
Підвищення кваліфікації: вчителі самі вирішуватимуть, де навчатись
Схожі матеріали