Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця
Тема. Розв'язування прикладів і задач, які місять множення числа 7. Периметр квадрата. Задача з пропорційними величинами.
Мета: вправляти у розв’язання задач та прикладів, що містять множення числа 7, вивчені випадки арифметичних дій; ознайомити з новим типом задач з пропорційними величинами; розвивати логічне мислення, стійкий інтерес до знань, позитивну мотивацію; виховувати самостійність.
Тип уроку: узагальнення і систематизація знань.
Обладнання: таблиці усних обчислень.
Хід уроку
І. Організаційна частина
II. Контроль, корекція і закріплення знань
ІІ. Мотивація навчальної діяльності.
ІІІ. Робота над темою уроку.
Оголошення теми і мети уроку.
Розв’язування прикладів на закріплення таблиці множення числа 7 (№ 214)
Порівняння виразів ( № 215)
Задача на знаходження периметру квадрата (№ 220)
Фізкультхвилинка
IV. Розвиток математичних знань.
Ознайомлення з задачею з пропорційними величинами (№ 222)
Обчислення виразів (самостійно) № 216
V. Підсумок уроку.
Д/з. с. 36, № 218
Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»