Урок математики "Об'єм"

Опис документу:
У даній презентації надаються різноманітні вправи для формування поняття "об'єм",наводяться приклади завдань для закріплення вміння розв'язувати задачі пов'язані з об'ємом певних предметів та ті, що розвивають образне мислення шляхом розпізнавання найпростіших геометричних фігур на малюнках.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися
Опис презентації окремими слайдами:
Урок математики «Об’єм» за системою розвивального навчання Підготувала вчитель початкових класів Лохвицької гімназії №1 Волторніст Н.М.
Слайд № 1

Урок математики «Об’єм» за системою розвивального навчання Підготувала вчитель початкових класів Лохвицької гімназії №1 Волторніст Н.М.

Довгоочікуваний звінок – починається урок!
Слайд № 2

Довгоочікуваний звінок – починається урок!

Якщо Діма зростом не вищий за Олега,то яким він може бути зростом в порівнянні з Олегом?
Слайд № 3

Якщо Діма зростом не вищий за Олега,то яким він може бути зростом в порівнянні з Олегом?

2. Двом сестричкам Ані і Тані мама налила на сніданок по стакану соку. Дівчатка спішили і сік не допили. На малюнку у стакані зліва залишився сік А...
Слайд № 4

2. Двом сестричкам Ані і Тані мама налила на сніданок по стакану соку. Дівчатка спішили і сік не допили. На малюнку у стакані зліва залишився сік Ані, а справа – Тані. Хто з них випил більше соку?

3. На столі 6 стаканів. Із них 3 пустих, а в трьох налита вода. Зробіть так, щоб повні і пусті стакани чергувалися. У руки можна брати тільки один ...
Слайд № 5

3. На столі 6 стаканів. Із них 3 пустих, а в трьох налита вода. Зробіть так, щоб повні і пусті стакани чергувалися. У руки можна брати тільки один стакан.

Рівень води в цих посудинах однаковий. Чи можна стверджувати, що у них налита однакова кількість води?
Слайд № 6

Рівень води в цих посудинах однаковий. Чи можна стверджувати, що у них налита однакова кількість води?

Провір, яка схема підходит до цього малюнка? I I I
Слайд № 7

Провір, яка схема підходит до цього малюнка? I I I

Що змінилося, а що залишилося без змін?
Слайд № 8

Що змінилося, а що залишилося без змін?

Виберіть формули, що підходять до малюнків
Слайд № 9

Виберіть формули, що підходять до малюнків

Слайд № 10

Слайд № 11

Слоненя заболіло. Для його лікування потрібно рівно 2 л апельсинового соку, а у лікаря Айболита є тільки повна п’ятилітрова банка з соком і пуста т...
Слайд № 12

Слоненя заболіло. Для його лікування потрібно рівно 2 л апельсинового соку, а у лікаря Айболита є тільки повна п’ятилітрова банка з соком і пуста трьохлітрова банка. Як Айболиту відміряти рівно 2 л соку?

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Картографія та топографія»
Довгань Андрій Іванович
36 годин
590 грн
590 грн