Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«
Гостра травма та посттравматичні стресові розлади: особливості роботи з дітьми
»
Взяти участь Всі події

Урок математики на природі 2 Лічба предметів. Об’єднання об’єктів за спільною ознакою. Поняття «один», «багато».

Математика

Для кого: 1 Клас

26.12.2018

971

4

0

Опис документу:
Мета уроку математики на природі - викликати інтерес і любов до цього предмета, сприймати математику, як заняття, яке захоплює й надихає. Досягти цієї мети допоможуть ігрові методи і форми , що дають змогу учню безпосередньо стати учасником ситуації чи події.
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Урок 2

Тема: Лічба предметів. Об’єднання об’єктів за спільною ознакою. Поняття «один», «багато».

Мета: навчати дітей розпізнавати і порівнювати предмети за розміром, формою, об’єднувати за спільною ознакою; вдосконалювати навички лічби; уточнити поняття «один», «багато»; розвивати уважність, мислення; пізнавальну, мовленнєву, комунікативну виховувати інтерес до уроків математики.

Хід уроку.

1. Організаційний момент.

Інструктаж з БЖД. Безпечний перехід до парку.

2. Емоційний настрій.

- Запитань навкруг багато.

Як на всі відповісти?

Біля мене ти вставай

І мандрівку починай.

3. Мотивація

- Послухайте загадку:

- У садках, полях блукає,

Жовті шати одягає,

Золотисту стелить постіль –

Жде сестрицю білу в гості. (Осінь)

- Так, справді мова йде про пору року осінь.

- Які місяці осені вам відомі? (Відповіді дітей)

- Діти, а хто з вас народився восени?

- Скільки всього пір року існує?(4)

- Хто народився влітку (взимку, навесні)?

- Діти, сьогодні у нас буде незвичайний урок, який ми проведемо на природі в осінньому парку. Для того щоб вирушити у подорож, давайте згадаємо правила поведінки на природі.(Діти згадують правила)

4.Відкриття нового матеріалу

- Діти, скажіть чого в парку багато? (Дерев)

- Скільки їх в цьому ряду? Полічимо зліва направо, а тепер справа наліво.

- А які дерева ростуть в парку за розміром? (Високі і низькі, тонкі і товсті)

- Діти, сьогодні ми з вами навчимось об’єднувати у групу за спільною ознакою.

- Відгадайте загадку:

- Золоті метелики з дерева летять,

Крильцями своїми сумно шарудять…(Листопад)

Руханка - етюд «Танок осіннього листя»

- Жовта осінь ходила,

Жовте листя розгубила .

Ми листочки назбираєм

І в пучечок поскладаєм .

Хай із нами під дубочком

Закружляють у таночку .

5. Сприймання та осмислення нового матеріалу.

Ознайомлення з поняттями «один» і «багато».

- Діти, подивіться, скільки листочків на галявині? (Багато)

- Зберемо їх у букет. Один букет для вас, а другий для мене. Візьміть кожний по одному листочку. А тепер складіть їх разом у кошик.

- Скільки у вашому букеті листочків? (Багато)

- Чому у вашому букеті багато листя? (Нас багато, ми всі збирали листя в один букет.)

- А у мене скільки листочків? (Один)

- А тепер кожний візьміть по одному листочку .

- Скільки листочків в Наталки (Марійки, Сашка)? (Один.)

- Що слід зробити, щоб їх знову стало багато? (Скласти разом)

Порівняння предметів.

- Учитель демонструє листочки червоного, жовтого та зеленого кольору.

- Чи є між цими листочками щось спільне? (Це кленові листочки)

- Чи є між цими листочками щось відмінне? (колір)

- Підніміть руки той, у кого жовті листочки.

- Червоні листочки.

- Зелені листочки.

Гра «Хто спритніший?»

Учитель кличе до себе трьох учнів з листочками різного кольору: жовтого, зеленого, червоного.

- Дуже добре, а тепер давайте об’єднаємось у групи за виділеною ознакою – за кольором. Уважно подивіться, якого кольору у листочок у вас в руках? За моїм сигналом кожен біжить до своєї групи.

Гра «Маленький – великий»

Проводиться аналогічна гра. Діти об’єднуються у дві групи «маленькі» і «великі» листочки.

- За якою ознакою ми об’єднувались у групи? (За розміром)

Дидактична гра "Листочки"

Учитель показує зі свого букета листок (кленовий, каштановий, тополиний).

- Чи здогадались ви з якого дерева цей листочок?

- На що схожий кленовий листочок? (На зірочку)

- А листочок каштану на що схожий? (На віяло)

- Погляньте уважно форму листочка тополі

Далі учитель роздає всім і дає команду: "Повіяв вітер, і листочки розлетілися по майданчику". Діти розбігаються в різні боки.

- Учитель: "Аж ось вітер вщух, листячко опустилось на землю". Діти зупиняються, присідають. Учитель: "Тепер я буду збирати листочки".

Учитель піднімає кленовий листочок і каже: "Повій, вітре, і принеси мені кленові листочки". Діти з кленовими листочками підбігають до неї. Учитель запитує, з якого дерева листочок. І так далі з іншими листочками.

- За якою ознакою ми зараз об’єднувались? (за формою)

Дидактична ра «Хто швидше знайде дерево»

Учитель називає дерево і просить його знайти. Наприклад, "Хто швидше знайде тополю? Раз, два, три - до тополі біжи!" Діти знаходять відповідне дерево і підбігають до нього.

6. Закріплення вивченого матеріалу.

Вправа-гра «Відгадаймо».

- Голочок багато, а шити не вміє. (Їжак).

- Чого багато в їжака?

- Один баранець пасе на небі овець. (Місяць і зорі).

- Чого багато на небі Що одне?

Бесіда

- Роздивіться уважно все навкруги. Знайдіть предмети однакової

форми та розміру. (Відповіді дітей)

- Що ви можете сказати про лавки в парку?(Вони однакової форми та

розміру)

- Погляньте на ялинки. (Вони однакової форми та різного розміру)

- Що можна сказати про фонтан? (Він один)

7. Підсумок уроку.

- Сьогодні ми з вами навчились об’єднувати предмети за спільною ознакою.

- Що для вас було нове?

- Що вам сподобалось найбільше?

- Молодці, ви мене вразили. Ви були уважні та кмітливі.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.