Сьогодні відбувся
Вебінар:
«
Дислексія: як подолати труднощі та підвищити успішність в навчанні
»
Взяти участь Всі події

Урок математики "Кратне порівняння чисел. Розвязування задач на кратне поірвняння чисел. Рівності"

Математика

Для кого: 3 Клас

22.10.2021

104

15

0

Опис документу:

Пропоную Вашій увазі урок математики у 3 класі за темою "Кратне порівняння чисел. Розвязування задач на кратне поірвняння чисел. Рівності". Маю надію, що використання цього уроку сприятиме розширенню світогляду, розвитку логічного мислення, креативності, вміння аргументувати свою думку, допоможе у формуванні математичничої компетентності учнів.

Перегляд
матеріалу
Отримати код
Опис презентації окремими слайдами:
Урок математики у 3 класі за темою «КРАТНЕ ПОРІВНЯННЯ ЧИСЕЛ. РОЗВ’ЯЗУВАННЯ ЗАДАЧ НА КРАТНЕ ПОРІВНЯННЯ ЧИСЕЛ. РІВНОСТІ»
Слайд № 1

Урок математики у 3 класі за темою «КРАТНЕ ПОРІВНЯННЯ ЧИСЕЛ. РОЗВ’ЯЗУВАННЯ ЗАДАЧ НА КРАТНЕ ПОРІВНЯННЯ ЧИСЕЛ. РІВНОСТІ»

Налаштування на урок Наш клас прагне працювати – Множити і віднімати. Руки будем піднімати, Щоб задачі розв’язати, Приклади обчислим всі – І великі...
Слайд № 2

Налаштування на урок Наш клас прагне працювати – Множити і віднімати. Руки будем піднімати, Щоб задачі розв’язати, Приклади обчислим всі – І великі і малі.

Математичний диктант Згадайте, як називаються числа при додаванні? Як знайти невідоме зменшуване? Як знайти невідомий множник? Назвіть, як називают...
Слайд № 3

Математичний диктант Згадайте, як називаються числа при додаванні? Як знайти невідоме зменшуване? Як знайти невідомий множник? Назвіть, як називаються числа при діленні? 21 поділити на 3 і помножити на 5. 12 зменшити в 2 рази і помножити на отримане число на 4. Число 6 збільшити на різницю чисел 14 і 9. Суму чисел 12 і 18 зменшити в 3 рази. Добуток чисел 2 і 4 збільшити в 5 разів. Від частки чисел 16 і 2 відняти 8.

Таблиця множення числа 6 і таблиця ділення на 6 Повторимо таблиця множення числа 6 і таблиця ділення на 6.
Слайд № 4

Таблиця множення числа 6 і таблиця ділення на 6 Повторимо таблиця множення числа 6 і таблиця ділення на 6.

Розглянемо задачу Марічка намалювала орнамент довжиною 6 см, Іванко – довжиною 12 см. Чий орнамент довший? У скільки разів?
Слайд № 5

Розглянемо задачу Марічка намалювала орнамент довжиною 6 см, Іванко – довжиною 12 см. Чий орнамент довший? У скільки разів?

Розглянемо задачу Яка довжина орнаменту Марічки? А Іванка? Про що у нас запитується у задачі? За допомогою якої дії ми відповімо на питання задачі?...
Слайд № 6

Розглянемо задачу Яка довжина орнаменту Марічки? А Іванка? Про що у нас запитується у задачі? За допомогою якої дії ми відповімо на питання задачі? Скільки дій у задачі? Яка відповідь задачі?

Поміркуйте У скільки разів величина, подана зліва, менша від величини, поданої справа.
Слайд № 7

Поміркуйте У скільки разів величина, подана зліва, менша від величини, поданої справа.

Розв’язування задачі С.61, № 368 (1) На заняттях у технічному гуртку діти виготовили 18 повітряних зміїв та 6 моделей планерів. На скільки менше пл...
Слайд № 8

Розв’язування задачі С.61, № 368 (1) На заняттях у технічному гуртку діти виготовили 18 повітряних зміїв та 6 моделей планерів. На скільки менше планерів, ніж повітряних зміїв?

Розв’язування задачі С.61, № 368 (1) Розв’язок 18 – 6 = 12 (шт.) Відповідь: на 12 штук менше планерів, ніж повітряних зміїв.
Слайд № 9

Розв’язування задачі С.61, № 368 (1) Розв’язок 18 – 6 = 12 (шт.) Відповідь: на 12 штук менше планерів, ніж повітряних зміїв.

Розв’язування задачі С.61, № 368 (2) На заняттях у технічному гуртку діти виготовили 18 повітряних зміїв та 6 моделей планерів. У скільки разів мен...
Слайд № 10

Розв’язування задачі С.61, № 368 (2) На заняттях у технічному гуртку діти виготовили 18 повітряних зміїв та 6 моделей планерів. У скільки разів менше планерів, ніж повітряних зміїв, виготовили діти?

Розв’язування задачі С.61, № 368 (2) Скільки виготовили повітряних зміїв? А моделей планерів? Яке головне питання задачі? За допомогою якої дії ми ...
Слайд № 11

Розв’язування задачі С.61, № 368 (2) Скільки виготовили повітряних зміїв? А моделей планерів? Яке головне питання задачі? За допомогою якої дії ми цю задачу розв’яжемо? Чому?

Розв’язування задачі С.61, № 368 (2) Розв’язок 18 : 6 = 3 (р.) Відповідь: у 3 рази менше планерів, ніж повітряних зміїв, виготовили діти.
Слайд № 12

Розв’язування задачі С.61, № 368 (2) Розв’язок 18 : 6 = 3 (р.) Відповідь: у 3 рази менше планерів, ніж повітряних зміїв, виготовили діти.

Виконайте дії з іменованими числами С.62, № 372
Слайд № 13

Виконайте дії з іменованими числами С.62, № 372

Підсумок Табличку множення на яке число ми сьогодні повторювали? За допомогою якої дії ми шукаємо відповідь на питання «У скільки разів більше (мен...
Слайд № 14

Підсумок Табличку множення на яке число ми сьогодні повторювали? За допомогою якої дії ми шукаємо відповідь на питання «У скільки разів більше (менше)?»

Рефлексія Поміркуйте і висловіть свою думку. Я дізнався (дізналася) …. Я зрозумів (зрозуміла) …. Мені сподобалося ….
Слайд № 15

Рефлексія Поміркуйте і висловіть свою думку. Я дізнався (дізналася) …. Я зрозумів (зрозуміла) …. Мені сподобалося ….

Джерела https://templates.office.com/ru-ru/ https://pidruchnyk.com.ua/1539-matematyka-3-klas-budna.html http://nv-internat.at.ua/load/matematika_31...
Слайд № 16

Джерела https://templates.office.com/ru-ru/ https://pidruchnyk.com.ua/1539-matematyka-3-klas-budna.html http://nv-internat.at.ua/load/matematika_31_03_2020/1-1-0-371 https://pustunchik.ua/ua/treasure/draw/risuyem-ornamenty-i-uzory

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.