Урок математики для 2 класу "Закріплення таблиці множення та ділення у межах 5".

Математика

Для кого: 2 Клас

09.04.2021

289

11

0

Опис документу:
Урок спрямований вправляти учнів у застосуванні таблиці множення числа 5, розв’язуванні задач на збільшення і зменшення числа у декілька разів; розвивати вміння порівнювати, узагальнювати; виховувати почуття взаємодопомоги.
Перегляд
матеріалу
Отримати код
Опис презентації окремими слайдами:
Математика Тема. Закріплення таблиці множення та ділення у межах 5. Дистанційне навчання 2 клас Л. А. Лилия Мацёха: Вчитель початкових класів Мацьо...
Слайд № 1

Математика Тема. Закріплення таблиці множення та ділення у межах 5. Дистанційне навчання 2 клас Л. А. Лилия Мацёха: Вчитель початкових класів Мацьоха Лілія Анатоліївна

6 квітня Класна робота
Слайд № 2

6 квітня Класна робота

Пригадайте назви компонентів арифметичних дій. Додавання Віднімання Множення Ділення Доданок, доданок, сума. Зменшуване, від'ємник, різниця. Множни...
Слайд № 3

Пригадайте назви компонентів арифметичних дій. Додавання Віднімання Множення Ділення Доданок, доданок, сума. Зменшуване, від'ємник, різниця. Множник, множник, добуток. Ділене, дільник, частка. Л. А.

Математичний диктант Сума чисел 18 і 13; частка чисел 35 і 5; зменшуване 42, від'ємник 12, знайди різницю; доданок 28, доданок 32, знайди суму; доб...
Слайд № 4

Математичний диктант Сума чисел 18 і 13; частка чисел 35 і 5; зменшуване 42, від'ємник 12, знайди різницю; доданок 28, доданок 32, знайди суму; добуток чисел 4 і 7; 3 помножити на 8; 40 поділити на 4; 45 поділити на 5; множник 5, множник 5, знайди добуток; ділене 36, дільник 4, знайди частку. Л. А.

1. Знайди зайві добутки таблиці множення числа 5. 0, 5, 7, 10, 15, 20, 24, 25, 30, 35, 38, 40, 45, 50. 2. Знайди периметр трикутника зі сторонами 5...
Слайд № 5

1. Знайди зайві добутки таблиці множення числа 5. 0, 5, 7, 10, 15, 20, 24, 25, 30, 35, 38, 40, 45, 50. 2. Знайди периметр трикутника зі сторонами 5 см. Р=5+5+5=15 (см) Р=5 ·3=15 (см) Відповідь: 15 сантиметрів периметр трикутника. Л. А.

Обчисли вирази. 5 · 0 : 1 25 : 5 + 6 0 · 81 : 4 20 : 5 · 7 (40 : 5) · 3 45 : 5 : 3 3 · 10 : 5 5 · 5 + 20 = = = = = = = = Л. А.
Слайд № 6

Обчисли вирази. 5 · 0 : 1 25 : 5 + 6 0 · 81 : 4 20 : 5 · 7 (40 : 5) · 3 45 : 5 : 3 3 · 10 : 5 5 · 5 + 20 = = = = = = = = Л. А.

Встав пропущені знаки. 4 · 4 ___ 2 · 8 7 + 11 ___ 2 · 9 8 : 2 ___ 12 : 3 10 – 5 : 5 ___ 9 36 : 4 ___ 3 · 3 4 · 5 ___ 5 · 4 Л. А.
Слайд № 7

Встав пропущені знаки. 4 · 4 ___ 2 · 8 7 + 11 ___ 2 · 9 8 : 2 ___ 12 : 3 10 – 5 : 5 ___ 9 36 : 4 ___ 3 · 3 4 · 5 ___ 5 · 4 Л. А.

Задача Маса зайця 5 кг, а маса вовка у 6 разів більша. Яка маса звірів разом? Заєць – 5 кг Вовк - ? кг, у 6 разів більше Розв'язання 1) 5 · 6 = 30 ...
Слайд № 8

Задача Маса зайця 5 кг, а маса вовка у 6 разів більша. Яка маса звірів разом? Заєць – 5 кг Вовк - ? кг, у 6 разів більше Розв'язання 1) 5 · 6 = 30 (кг) – маса вовка; 2) 5 + 30 = 35 (кг) ? кг Вираз 5 + 5 · 6 = 35 (кг) Відповідь: 35 кілограмів маса звірів разом. Л. А.

Накресли один відрізок довжиною 5 см, а другий – у 2 рази довший. Яка довжина другого відрізка? 5 см 10 см Л. А.
Слайд № 9

Накресли один відрізок довжиною 5 см, а другий – у 2 рази довший. Яка довжина другого відрізка? 5 см 10 см Л. А.

Слайд № 10

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.