Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«
Методичні ігри для урізноманітнення уроків природничого циклу
»
Взяти участь Всі події

Урок математики 3 клас за підручником О.Гісь "Перевірка правильності виконання дій додавання і віднімання"

Математика

Для кого: 3 Клас

27.08.2021

316

41

0

Опис документу:
Урок математики 3 клас за підручником О.Гісь Тема: Перевірка правильності виконання дії додавання і віднімання. Пряма й обернена задачі. Мета уроку:Закріпити знання учнів про використанням зв'язку між діями додавання і віднімання для перевірки правильності виконання дій додавання і віднімання. Вдосконалювати обчислювальні навички, вміння розв'язувати задачі на дві дії. Розвивати логічне мислення. Виховувати інтерес до математики.
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Тема: Перевірка правильності виконання дії додавання і віднімання. Пряма й обернена задачі.

Мета уроку:Закріпити знання учнів про використанням зв'язку між діями додавання і віднімання для перевірки правильності виконання дій додавання і віднімання. Вдосконалювати обчислювальні навички, вміння розв'язувати задачі на дві дії. Розвивати логічне мислення. Виховувати інтерес до математики.



Хід уроку

І.Організація учнів до уроку

Продзвенів уже дзвінок, Починаємо урок. Будемо добре працювати, Хороші результати будемо мати. - Покажіть, який настрій у вас. Я надіюсь, що такий настрій у нас буде на протязі усього уроку.

ІІ. Мотивація навчальної діяльності. - Чого ви очікуєте від уроку? - А тепер давайте створимо рекламу нашого уроку - Яким він має бути?

           Продуктивним

            Навчальним

              Цікавим


- А якими маєте бути ви на уроці?


У- уважними

Р - розумними

О - охайними

К - кмітливими


ІІІ. Актуалізація опорних знань.

1. Перевірка домашнього завдання

2. Усний рахунок

№1. Порівняй числа.

№2. Виконай обчислення



3. Каліграфічна хвилинка

- Встановіть закономірність і продовжіть числовий ряд

6, 16, 26, …, …,...,96.

- Назвіть найменше двоцифрове число

- Що ви знаєте про це число?


4. Математичний диктант ( 1 учень біля дошки)

  • Число 25 збільшіть на 8;

  • Від числа 76 відніміть 9;

  • Знайдіть суму чисел 62 і 12;

  • До 24 додайте 28;

  • Зменшуване 45, від’ємник 15, чому дорівнює різниця

  • Середня маса синички 20г. Яка маса двох синичок?

  • За годину горобець може пролетіти 38 км. Скільки км пролетять два горобці за годину?

  • Запишіть,скільки годин триває доба

Перевірка за записом.

33, 67, 78, 52, 30, 40, 38,24.

ІV. Повідомлення теми уроку

- Сьогодні на уроці ми закріпимо свої знання про зв’язок дії додавання з дією віднімання, будемо вчитися перевіряти отриманий результат, попра­цюємо над задачами.


V. Вивчення нового матеріалу

1. Підготовча робота

«Мозковий штурм»

- Як називаються числа при відніманні?

- Як перевірити, чи правильно виконали дію віднімання?

- Чи можна іншим способом ще перевірити?

2. Пояснення вчителя

- Дії додавання і віднімання тісно пов’язані між собою. Ми знаємо, що з кожної рівності на додавання можна скласти дві рівності на віднімання.

Додавання перевіряють відніманням. Віднімання можна перевірити додаванням або відніманням.

34-15= 19

19+15 = 34

34-19=15

3. Первинне закріплення

Коментоване виконання № 3. стр.27

4. Розв’язування задач

№ 4 стр28. Розвяжіть задачі усно і порівняйте їх.

  • Прочитайте умови задач.

  • Що в них спільного?

  • Що відмінного

  • Як можна назвати ці задачі по відношенню одна до одної?

5. Складання та розязування задачі за малюнком

- З яких частин складається задача?

- Що подано на малюнку?

№ 6. Складіть задачу за таблицею та планом.

с кейти – 5д.

ролики – 7д. 18д.

велосипеди - ?

- Про що ця задача?

- хто може самостійно її розв’язати.

- прочитайте план розв’язування задачі

- Як можна перевірити, чи правильно ми розв’язали задачу?

- Яку обернену задачу можна скласти?

№7. Розвязати самостійно.

VІ. Підсумок уроку

  • Сьогодні я дізнався…

  • Було цікаво…

  • Було складно…

  • Я зрозумів, що…

  • Тепер я зможу…

  • Я навчився…

  • У мене вийшло …

  • Я зміг…

VІІ. Домашнє завдання

№8 та №9 стр.30.

Я вам дякую за урок. У мене ось такий настрій в кінці уроку.

Покажіть, який у вас.




Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.