і отримати безкоштовне
свідоцтво про публікацію
! В а ж л и в о
Предмети »

Урок математики , 2 клас

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Урок математики , 2 клас

Тема. Письмове додавання й віднімання двоцифрових чисел. Складені задачі на збільшення й зменшення суми на кілька одиниць.

Мета: удосконалювати навички письмового додавання і віднімання двоцифрових чисел; складати й розв’язувати задачі на збільшення й зменшення суми на кілька одиниць; розвивати математичну мову, обчислювальні навички, пам’ять, логічне мислення, світогляд учнів; формувати мотивацію до вивчення математики.

Обладнання: електронна презентація, комп’ютер, картки із завданнями, предмети для проведення усної лічби.

Тип уроку: повторення та закріплення вивченого матеріалу.

Хід уроку

І. Організація класу

ІІ. Перевірка домашнього завдання

  • Серед записаних чисел – відповідей прикладів домашнього завдання знайдіть зайве число.

  • Серед записаних виразів знайдіть той, що є розв’язком задачі.

ІІІ. Актуалізація опорних знань, умінь, навичок учнів

  1. Вірш про математику (Слайд 1)

І сувора, й солов’їна

Математика країна

Праця тут іде завзята –

Вмій лиш спритно рахувати.

Вмій ділити й віднімати,

Множити і додавати.

Вмій кмітливо все збагнути,

Першим в відповіді бути.

Ледарів у нас немає.

Хто руки не піднімає?

Вирушаємо у путь –

Нас цікаві речі ждуть!

  • Про що йтиметься на уроці, ви дізнаєтесь, розв’язавши приклади.

  1. Асоціативний кущ

Математика

3. Гра «Шифрувальники» (Слайд 2)

20+40 55-30 15+18

56-24 100-92 59-30

2+12 100-2 40+4

О

О

Г

А

Р

И

З

І

В

И

З

М

В

47

47

25

8

60

32

29

14

33

32

29

44

33

З И М О В І Р О З В А Г И

29 32 44 47 33 14 60 47 29 33 8 25 32

4. Каліграфічна хвилина (Слайд 3)

- Для запису каліграфічної хвилини потрібно виконати завдання

4

1

1

10

1

- Знайти суму чисел, що повторюються.

- Знайти суму чисел, що не повторюються.

- Утворити з цифр чотири двоцифрових числа, дати їм характеристику.

5. Усна лічба.

1) Гра «Гірка». (Слайд 4)

- Багато різних розваг чекають на дітлахів взимку. А ось – одна з них. Покатаємось на санчатах?

36 + 10 + 24 + 7 = 77 – 7 – 10 – 25 – 11

77

+7

-7

+24

-10

+10

-25

36

-11

6. Гра «Замети» (Слайд 5)

- Як ви гадаєте, що тут сталося? (Це сніжні замети.)

- Давайте утворимо по два приклади з відповідями , які ви бачите на заметах.

35 17

* *

* * * *

  • Молодці, гарно попрацювали! Продовжуємо далі.

7. Розязання задачі на повторення за коротким записом

Дід Мороз складав свій великий мішок з подарунками. Він вже поклав 42 ляльки, машинок – на 14 більше, ніж ляльок, а конструкторів – на 15 менше, ніж машинок. Скільки конструкторів поклав Дід Мороз у свій мішок?

8. Розвязання задачі (самостійно)

Напередодні Нового року у магазині продали 27 зелених кульок і 15 червоних, а сріблястих – на 12 кульок більше, ніж зелених і червоних разом. Скільки сріблястих кульок продали у магазині?

9. Фізкультхвилинка

IV. Закріплення вивченого матеріалу

  1. Гра «Сніжинки» (Слайд 7)

- Доповніть речення.

1) Периметр – це…

2) Щоб знайти невідомий доданок,…

3) Квадрат – це…

4) В 1 метрі… А як ще можна продовжити це речення?

5) Письмове віднімання починай з …

6) Щоб знайти периметр трикутника, потрібно…

2. Гра «Віднови приклади» (Слайд 8)

- Граючись у сніжки, ми випадково влучили у числа. Давайте відновимо приклади.

23 72 *2 8* **

+ 3* +14 +45 - 1* - **

88 *6 97 70 99

3.Геометричний матеріал (Слайд 9)

1) «Сніговик»

- З яких геометричних фігур складається сніговик ? (Коло, трикутник, прямокутник, промінь)

- Скільки трикутників ви бачите на малюнку? (3)

- На скільки блакитних кіл зображено менше, ніж рожевих і білих разом? (На 2)

2) Розвязання задачі. (Слайд 10)

Обчислити периметр льодового майданчика, якщо його довжина 12 м, а ширина – 7 м.

V. Підсумок уроку (Слайд 11)

- Чи сподобалося вам сьогодні на уроці?

- Що найбільше запамяталось?

- Яким правилом потрібно користуватися при письмовому додаванні, відніманні?

- Бажаю, щоб зимові розваги на канікулах були приємними та цікавими!

4

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу

Опис документу:
Мета: удосконалювати навички письмового додавання і віднімання двоцифрових чисел; складати й розв’язувати задачі на збільшення й зменшення суми на кілька одиниць; розвивати математичну мову, обчислювальні навички, пам’ять, логічне мислення, світогляд учнів; формувати мотивацію до вивчення математики.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Створення та ведення власного блогу на платформі WordPress»
Левченко Ірина Михайлівна
24 години
490 грн
245 грн

Бажаєте дізнаватись більше цікавого?


Долучайтесь до спільноти