+ Додати матерiал
і отримати
безкоштовне
свідоцтво
! В а ж л и в о
Предмети »
Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!

Урок математики 1 клас на тему : "Узагальнення і систематизація знань учнів по темі « Числа 11-20 »

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Тема: Повторення вивченого матеріалу.

Узагальнення і систематизація знань учнів по темі « Числа 11-20 »

Мета: узагальнити знання учнів по темі, перевірити вміння

розв’язувати приклади і задачі на додавання і віднімання

в межах 20 з переходом і без;

розвивати обчислювальні навички, логічне мислення;

виховувати почуття взаємодопомоги, взаємоповаги.

Хід уроку

І. Організація класу.

Виберіть колір дня. Побажайте один одному вдалого дня, гарного настрою.

ІІ. Оголошення теми і мети уроку.

Я пропоную вам математичну гру «Останній герой», яка буде проходити на нашому «острові». Весь маршрут і всі події мають пройти за 35 хвилин. Кожен проявить свої здібності і вміння. Щоб знайти скарб, треба подолати ряд математичних перепон. За правильність відповідей ви будете отримувати тотеми.

Перед висадкою на острів пригадайте правила співпраці:

  • бути активними

  • говорити по черзі

  • говорити від себе

  • бути творчими

ІІІ. Робота над темою

Щоб попасти на острів, треба перейти підвісний міст за допомогою кольорового диктанту. Я кладу дощечку, а ви за мною записуєте число.

16 13 17 11 18 20 12 14 19 15

Перша зупинка.

За допомогою прикладів і алфавіту розшифруйте назву команди :

20 + 1 + 1 = (С) 15 + 2 + 1 = (Н)

13 – 3 + 6 = (Л) 5 + 6 = (И)

8 + 8 + 3 = (О)

Друга зупинка Графічний диктант. (Диктую в якому напрямку і скільки саме провести клітинок.)

Третя зупинка. Зустріч з туземцем

Туземець несе рибу, яку він щойно зловив. Допоможіть йому визначити масу риби і він нам дасть матеріал, який нам потрібен буде в дорозі.

Короп – 12 кг

Товстолоб - ?, на 8 кг менше

Було - ? кг

Підсмажив – 6 кг

Залишилось – 9 кг

4 зупинка « Переправа через озеро». (Робота в парах )

Туземець слово стримав, дав будівельний матеріал. Щоб переправитись через озеро, потрібно кораблик. (На партах конверти з геометричними фігурами. Вам потрібно побудувати з них кораблик.)

- Назвати які фігури використано і скільки.

5 зупинка « Скала-ломиголова»

Вставити пропущені числа.

* + 7 = 17 * - 4 =8

8 + * = 12 * - 6 = 5

9 + * = 15 13 - *= 9

6 зупинка « Переправа на ліанах»

( По одному, по черзі)

- Кожному пройти різну довжину.

1 дм 3см = ? см 17см = ? дм ? см

1 дм 5см = ? см 19см = ? дм ? см

2 дм = ? см 11см = ? дм ? см

ІV. Підсумок уроку.

- Ми знайшли скарб. ( Скринька з монетами.)

- Що ви з ним зробите?

- Що допомогло знайти скарб?

Опис документу:
Форма проведення уроку - гра " Останній герой" Апробований у першому класі. Всі завдання діти виконують охоче. Цей конспект стане в нагоді вчителям початкових класів та студентам педагогічних навчальних закладів. Таку форму уроку можна застосувати до інших тем та предметів.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Як підготувати успішну особистість: евристичні технології в освітньому процесі»
Ілляхова Марина Володимирівна
36 годин
590 грн
590 грн