Урок математики 1 клас

Опис документу:
Важливе значення для розвитку пізнавальної активності учнів має початкова школа. Це зумовлено психологічними особливостями молодших школярів, що характеризуються майже невичерпними пізнавальними можливостями. Система роботи з розвитку пізнавальної активності учнів на уроках у початковій школі є надійним засобом здійснення розвитку дитини, повноцінного досягнення всіма учнями вагомих результатів навчання.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

СЛАЙД№1

Тема. Повторення вивченого матеріалу. Складання і розв'язування задач. Порівняння чисел в межах 10

Мета: навчити складати задачі за малюнком; перевірити знання за розділом; розвивати логічне мислення, уважність; виховувати бажання вчитися,

Методично – дидактичне забезпечення:презентація по темі; цеглинки з виразами; квіточки з

порівняннями; картки з числами; індивідуальні набори цифр; лист Білосніжки; таблиця

«Задача»; зразки написання 1 і 0

Тип уроку: урок узагальнення і систематизації знань

Хід уроку

І. Організація класу (включається музика) СЛАЙД №2

Доброго дня вам, мої любі малята,

Любі хлопчики й дівчатка.

Щирою усмішкою всіх вас вітаю,

Доброго настрою на весь день бажаю.

Хай нахмурені ваші личка

Звеселить гарна усмішка.

Ліворуч, праворуч поверніться

Своїм друзям і гостям усміхніться.

А тепер всі тихенько сіли. Сьогодні до нас прийшло багато гостей, які хочуть подивитися, як ви за цей час подорослішали, чого навчилися, що вже вмієте робити. А ми із задоволенням це продемонструємо. Тому на уроці ми всі повинні бути: СЛАЙД №3

старанними,

уважними,

організованими,

веселими

кмітливими.

ІІ. Актуалізація опорних знань

(Стук у двері)

Цікаво! Діти усі на місці, хто це до нас поспішає?

(Листоноша приносить листа)

Нам принесли листа. А від кого ви здогадаєтеся, відгадавши загадку.

Загадка

Ліс чарівний був навколо.

На галявині будинок.

Хто живе, скажіть, мені?

Синьоока, білолиця -- 

братам гномам, як сестриця.

Казка ця знайома всім - «Білосніжка і сім гномів»

  • Яке число зустрічається у назві казки?

  • Де ми ще зустрічаємося із числом 7? ( сім чудес світу, сім кольорів веселки, сім днів тижня)

  • Назвіть дні тижня.

  • Який сьогодні день тижня?

  • Який він по порядку?

  • А вчора який був день?

  • Який день буде завтра?

  • Молодці! Тож настав час відкрити листа.

СЛАЙД №4

(Читання листа )

Дорогі першокласники!

Мені потрібна ваша допомога. Моя мачуха зачаклувала моїх друзів гномів. А гноми не звичайні. Вони мають імена:Понеділок, Вівторок, Середа, Четвер, П’ятниця, Субота та Неділя. Мені самій з нею не впоратися. Я вас дуже чекаю.

Ваша Білосніжка

Вправа «Встав пропущене число»

Щоб швидше допомогти Білосніжці, ми з вами поїдемо на потязі. СЛАЙД № 5 Але щоб потрапити на потяг нам необхідно вставити пропущені числа.

(Діти називають пропущені числа)

Молодці. Тож вирушаємо в путь. (Звучить звук потяга) А щоб нам було не сумно ми попрацюємо.

  • Дівчатка, прочитайте числовий ряд у порядку зростання .

  • А хлопчики прочитаютье числовий ряд у порядку спадання.

Каліграфічна хвилинка

  • Яке число відрізняється від інших? (10) Чому? (Тому, що це двоцифрове число, яке записуємо двома цифрами 1 і 0)

  • Сьогодні ми повторимо, як правильно писати число 10.

  • Але спершу пригадаємо, як правильно сидіти. СЛАЙД № 6Сіли рівненько, ноги поставили на підлогу, відкриваємо зошити, кладемо під куточком, відступаємо 4 клітинки униз і 1 клітинку убік. Я запрошую……….. до дошки, щоб нагадала, правопис цифр 1 і 0

  • Цифру один починаємо писати трохи вище середини клітинки і ведемо коротку похилу лінію у верхній лівий кут клітинки, потім пишемо вниз довгу похилу лінію до середини нижньої сторони клітинки.

  • Цифру нуль починаємо писати в наступній клітинці близько до правого верхнього кута клітинки, ведемо заокруглення і з’єднуємо з початком написання овалу.

  • Ось ми з вами вже біля будиночку Білосніжки.

СЛАЙД №7

ІІІ. Повідомлення теми уроку

Білосніжка

Дуже рада бачити . Я знаю, що ви справжні школярі і вже багато знаєте. Ви навчилися рахувати у межах десяти, порівнювати числа та розв’язувати задачі. Саме Ваші знання нам допоможуть розчаклувати гномів.

ІV. Робота над темою

1.Гра «Доповни оплески»

Першого гнома, на ім’я Понеділок, мачуха заховала у лісі чисел. СЛАЙД №8 Вам потрібно бути уважними. Зустрівши число, ви повинні доповнити своїми оплесками мої оплески.

7 5 10 4 8 3

Ось ми і справилися з першим випробуванням і звільнили гнома понеділка. Вирушаємо далі.

2. Гра «Слухняні знаки» СЛАЙД №9

Ми з Вами вийшли на галявину слухняних чисел. Зла мачуха перетворила Вівторка на числа і розкидала по галявині. Подивіться уважно на парти. Я запрошую учнів з картками.

Дітям роздають картки з цифрами 1, 2, 3, 4, 5, 6,7,8,9,10 та виконують завдання, які називає вчитель:

Подивіться, будь ласка, чи по порядку стали наші числа?

а)стати по порядку;

б)вийти 2, 4, 6, 8, 10;

вийти 1, 3, 5, 7, 9;

в)вийти тим числам, які менші за 6, 3, 5;

г)вийти числам, які більші за 4, 2, 1.

ґ) вийти сусідам чисел 2, 5.

Ось і Вівторка вже знами. Тож вирушаємо разом далі.

3. Усний рахунок СЛАЙД № 10

- Послухайте, як плеще водичка. А ось і місток з’явився. Як ви гадаєте , якому гному саме зараз потрібна наша допомога? (Середа). Діти, щоб розчаклувати Середу, потрібно пройти ось такими місточком виразів.

9+1

7+2 7-2

6+3 6-3

5+4 5-4

4+2 4-2

У вас на партах лежать картки з числами. Вам необхідно вибрати правильну відповідь і показати. Починаємо.

Ви дуже добре справилися із завданням. Ось і наша середа. А нам потрібно поспішати.

4.Фізкультхвилинка СЛАЙД №11

А гномик на ім’я Четверг завжди був веселим і спортивним. Тому, щоб його розчаклувати, язапрошую вас до фізкультхвилинки. СЛАЙД №12

Четверг дуже задоволений вами і пропонує поспішати до озера задач, СЛАЙД №13куди заховала зла мачуха гномика на ім’я П’ятниця.

5. Складання та розв’язування задач. Робота з підручником.

Щоб його врятувати, нам потрібно скласти за малюнком задачі і розв’язати їх. А перш ніж приступити, давайте пригадаємо, з чого складається задача? (Умова, питання , розв’язання, відповідь).Відкрийте підручники на с.50.

СЛАЙД №14 №2

  • Хто зображений на малюнку?

  • Скільки песиків сидить? (Чотири)

  • Скільки песиків прибігло? (Один)

  • Складіть умову до задачі

  • Що можна знайти за даним малюнком? Сформулюйте питання до задачі.

  • Чи можемо ми дати відповідь на питання задачі?

  • Який вираз можна скласти, щоб дати відповідь на питання?

  • До дошки іде….і записуємо виразє.

  • Що ми записали? (Розв’язання задачі)

  • Чого не вистачає в задачі? (Відповіді)

  • Назвіть відповідь. Давайте запишемо відповідь.

А тепер кладемо ручки і працюємо усно. №3 СЛАЙД №15

  • Хто зображений на малюнку?

  • Скільки кошенят було?

  • Скільки кошенят побігло?

  • Що можна знайти за даним малюнком?

  • Який вираз можна скласти?

СЛАЙД №16 Ви швидко і добре справилися з цим завданням і П’ятниця вже з нами. Але нам потрібно поспішати далі.

СЛАЙД №17 Послухайте, що це? Ми підійшли до геометричних гір, за якими мачуха сховала Суботу.

6. Робота з геометричним матеріалом

У вас на партах лежать конверти. Відкрийте конверти. Що заховала мачуха в них? Які геометричні фігури вам знайомі ? Попрацюйте парами і викладіть з фігур можливі предмети.

  • Що у вас вийшло?

  • Які геометричні фігури ви використали?

Молодці. Субота вам вдячний. Але мачуха дуже злиться. Що ви так гарно справляєтеся з усіма випробуваннями і кличе нас на незвичайну галявину. СЛАЙД №18 Подивіться , замість квітів тут скрізь знаки. Що це за знаки ? Саме серед знаків для порівняння мачуха заховала гнома Неділю. Щоб йому допомогти, потрібно бути дуже уважними.

7. Порівняння чисел

Візьміть на партах квіточки. На них записані пари чисел. Як ви гадаєте, що потрібно зробити. (Порівняти числа).

Поставте потрібні знаки між числами.

3 5 8 10

4 2 9 6

3 3 7 7

6 7 8 9

Я бачу, що всі вже справилися. Тому увага на екран. Давайте звіримо ваші роботи. Візьміть квіточку і встаньте ті , хто виконав завдання без помилок. Ви мої розумнички, підійдіть до дошки і прикріпіть квіточки. А у кого не вийшло, не засмучуйтеся, наступного разу ви справитеся краще.

Ось з’явився і Неділя

V. Підведення підсумку.

СЛАЙД №19 Подивіться, ми звільнили усіх гномів. А зробили ми це тільки завдяки вашим знанням, наполегливій роботі. Друзі Білосніжки хочуть віддячити. Кожен хоче подарувати нам по чарівній літері. Давайте прочитаємо, яке слово вийшло.

МОЛОДЦІ!

Нам час повертатися до Білосніжки. А щоб було веселіше, давайте заспіваємо пісеньку.

Нехай заздрять нам друзі,

Пощастило нам дуже,

У чудовий попали ми клас.

Тут цікаво в навчанні,

Маєм успіхи гарні,

Поєднала математика нас.

Приспів:

Математику - науку

Полюбили я і ти...

З нею маєм ми мороку

Треба істину знайти.(Треба вчитися завжди) СЛАЙД №20

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Впровадження веб-квестів в освітній процес»
Левченко Ірина Михайлівна
36 годин
590 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.