Урок математика. Розробка уроку"Додавання і віднімання звичайних дробів з однаковими знаменниками."

Опис документу:
Підсумкова контрольна робота для учнів 5 класу. Мета роботи перевірити рівень знань учнів , передбачених програмою за даним тематичним розділом й уміння застосовувати отримані знання при розв'язуванні задач.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код

Математика 5 клас.

Контрольна робота

Тема. Додавання і віднімання звичайних дробів з однаковими знаменниками.

Формування компетентностей:

Предметна компетентність:перевірити рівень засвоєння знань з теми;

формувати вміння логічно мислити; правильно висловлювати свої думки в письмовому вигляді; виховувати дисциплінованість, самостійність, відповідальність.

Ключові компетентності:

Спілкування державною мовою – ставити запитання і розпізнавати проблему;

Самоосвітня компетентність – написання учнями контрольної роботи;

Соціальна компетентність – розв’язувати задачі різними способами

Тип уроку: контроль знань і вмінь.

ХІД УРОКУ

I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ ЕТАП

Перевірити готовність учнів до уроку, налаштувати їх на роботу. Нагадати учням правила поведінки під час проведення контрольної роботи. Нагадати учням критерії оцінювання контрольної роботи.

II. ПЕРЕВІРКА ДОМАШНЬОГО ЗАВДАННЯ

Перевірити зошити з виконаною домашньою роботою.

III. ФОРМУЛЮВАННЯ МЕТИ І ЗАВДАНЬ УРОКУ

Метою контрольної роботи є демонстрування учнями своїх навчальних досягнень з теми.

IV. ВИКОНАННЯ КОНТРОЛЬНОЇ РОБОТИ

В а р і а н т 1.

  1. Виділіть цілу частину із неправильного дробу:

  1. Розв’яжіть рівняння:

; ;

3. На трьох полях загальною площею 79 га виростили соняшник. Площа першого га, а площа другого на га менша. Знайдіть площу третього поля.

4. Обчисліть значення виразу:

5. Розв’яжіть рівняння:

6. Розташуйте в порядку зростання числа:

В а р і а н т 2.

  1. Виділіть цілу частину із неправильного дробу:

  1. Розв’яжіть рівняння:

;

3. На елеватор першого дня привезли т зерна, а другого – на т менше, ніж першого. Скільки тон зерна привезли третього дня, якщо за три дні привезли 13 т зерна

4. Обчисліть значення виразу:

5. Розв’яжіть рівняння:

6. Розташуйте в порядку зростання числа:

V. ПІДСУМКИ УРОКУ

Після того як будуть зібрані зошити, відповісти на запитання учнів, які виникли під час виконання контрольної роботи.

VI. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

Виконати аналіз контрольної роботи.

VІI. РЕФЛЕКСІЯ

«Смайлики» на обличчях.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»