Урок Математична гра-подорож "Космос"

Опис документу:
Мета: закріпити знання дітей про склад числа 10, знання геометричних фігур, вміння рахувати в прямому і зворотньому рахунку в межах 10; розвивати логічне мислення, памʼять, увагу, фантазію, спостережливість; формувати в учнів інтерес до математики через ігри, цікаві завдання. Обладнання: картинки із зображенням планет, геометричні фігури, аркуші, роздатковий матеріал.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Математична гра-подорож «Космос»

Мета: закріпити знання дітей про склад числа 10, знання геометричних фігур, вміння рахувати в прямому і зворотньому рахунку в межах 10;

розвивати логічне мислення, памʼять, увагу, фантазію, спостережливість;

формувати в учнів інтерес до математики через ігри, цікаві завдання.

Обладнання: картинки із зображенням планет, геометричні фігури, аркуші, роздатковий матеріал.

Хід заняття

І. Вступ

1. Привітання.

2.Організація групи.

3.Підведення до теми

Діти! Ви любите подорожувати ?

А чому вам подобаються подорожі?

Який ваш улюблений транспорт?

ІІ. Основна частина

Зараз я вам пропоную відправитися в космічну подорож. Ми вирушаємо в дивовижну космічну галактику, яка називається “Математика”. В цій галактиці незвичайні планети з незвичайними назвами. Але нам треба підготуватися до польоту на Землі. Для того,щоб відправитися в Космос нам потрібна ракета. Треба її побудувати з геометричних фігур. (Діти будують на дошці ракету.)

Ракета готова!

Будь готовий до навчання

Ти сьогодні — космонавт

Починаємо мандрування

Пропонуємо всім старт!

Щоб ракета злетіла треба розпочати зворотній відлік від 10 до 1.

До старту залишилось 10,9,8,7,6,5,4,3,2,1,секунда! Старт! Полетіли!

Ми прибули на планету “Цифрографія”. На цій планеті живуть цифри. Які ви знаєте цифри? Запишіть їх на своєму аркуші. Але ці цифри люблять ховатися. Треба їх знайти і записати на своєму аркуші. Подивіться уважно на цей малюнок і знайдіть цифри (Додаток 1)

Завдання виконано!

Пора вирушати на іншу планету. Сідаємо зручніше,пристебніть паски безпеки. Починаємо зворотній відлік:10,9,8,7,6,5,4,3,2,1! Вмикаємо двигун!(Діти гудять). Летимо на другу планету системи “Математика” - “Числонія”. Причисляємось! Ось ми і на місці!

Подивіться, жителі планети “Числонія” нам залишили повідомлення:

Любі прибульці! Допоможіть! SOS! Космічні пірати зруйнували нашу систему життя! Допоможіть розташувати числа від 1 до 10 в порядку збільшення .( На дошці прикріпленні цифри на магнітах)

Молодці! У вас вийшло! Числонійці врятовані!

А зараз нам пора заправити нашу ракету. Ми відлітаємо на 3 планету “Космопорт”. Пристебнули паски безпеки! До старту 10 секунд. Починаємо відлік від 10 до 1 (Діти разом рахують)

Для заправки нашої ракети нам потрібні будуть ваші знання з математики. Виявилось, що ракета споживає приклади. Треба їх вирішити і покласти в пальний відсік

2+5=7

4+4=8

9-5=4

5-4=1

7-1=6

5+4=9

10-4=6

1+2=3

8+2=10

3+2=5

8-2=6

9-7=2

Дуже добре! Завдання виконано!

Нам пора вирушати в мандри!

Ракета заправлена. Ми добре попрацювали і летимо на 4 планету у математичній системі “Здоровʼя

Починаємо відлік. До старту 10 секунд!!)10.........1

Прилетіли! На цій планеті живуть Веселі чоловічки. Ось вони (показую малюнок із чоловічками . Доданок 2 )

Вони пропонують трішечки розімʼяти свої мʼязи.

Ми в ракету дружно сіли (марширують)

І у космос полетіли (руки будиночком над головою)

Раз, два, три, чотири, пʼять (крутяться на місці)

Стали в космосі кружлять.

Покружляли і присіли

Потім вгору полетіли (руки над головою)

Вліво, вправо повернулись

До зірочок потягнулись

Покружляли, оглянулись.

І на Землю повернулись.

Дуже добре! А зараз пора в путь !

Вирушаємо на 5 планету математичної системи “Логіконія

Починаємо відлік. Старт! Ми на місці! Вам треба розвʼязати цікаві завдання.

1. Що важче 1 кг заліза чи 1 кг вати ?

2. У 3 братів по 2 сестри. Скільки всього дітей у родині?(5)

3. З під воріт видно 8 котячих лап. Скільки котів у дворі?(2)

4. У зайчика 7 морквин. Він зʼїв всі, крім третьої. Скільки морквин залишилось?(1)

5. Яка з даних фігур зайва? ( ) (зайвий )

6. Над річкою летіли голуб, щука і рак. Скільки птахів летіло?(1)

7. На день народження до Даринки прийшло 7 дітей. На скільки частин вона повинна розрізати торт?(8)

8. Катруся з дуба рвала груші і складала їх у кошик:2 для тата, 2 для мами. Скільки груш всього зібрала? (Жодної)

Молодці! А зараз пора вирушати. Пристебнули паски безпеки. До старту 10 секунд. Починаємо відлік 10.........1! Завели двигун! Полетіли!

Ось і наступна планета “Казкова”.Ми на місці.

На цій планеті живуть казки І зараз ми з вами побуваємо в гостях у математичної казки.

1. Щоб спекти Колобок баба взяла 7 яєць, а 1 впустила і розбила. Скільки залишилось?(6)

2. У рукавичці сиділо 7 звірят. Коли пес залаяв втекло 3 звірят. Скільки залишилось?

3. Лисичка принесла діду та бабі 5 качок та стільки ж гусей. Скільки птахів принесла лисичка?

4. Дідовій дочці 7 років, а бабиній на 3 роки більше. Скільки років бабиній дочці?

5. Півник напік 6 пиріжків з капустою і 4 з сиром. Скільки всього пиріжків?

6. Принесла мати Телесику 4 вареника з вишнею і 5 вареників із полуницею. Скільки всього вареників принесла мати Телесику?

7. Видимо й невидимо подав на стіл 5 пиріжків з мʼясом і 3 з картоплею. Скільки всього подав пиріжків?

Ось ми і побували в гостях у казкових героїв. А зараз, вирушаємо на останню планету Математичної системи “Математичні знаки”, Пристебнулися, починаємо відлік, до старту 10 секунд. Відлік 10, ...... 1. Прилетіли.

Господарями цієї планети є математичні знаки.

Назвіть їх + - = < >.

Ці знаки-чоловічки хочуть подивитися, як ви можете правильно знайти їм місця в прикладах.

3 5=8 2 7=9 10 4=6 4 4=8 7 3=10

Розстав знаки < чи >

5 2; 7 10; 10 4; 8 1; 3 4;

Знаки кажуть, що ви молодці!

Дуже гарно попрацювали!

А зараз нам пора вирушати додому на Землю!

Пристебнули паски безпеки!

До старту 10 секунд. Починаємо відлік! 10, 9, .... 1.

Ось ми підлітаємо до Землі.

Приземлення пройшло успішно!

ІІІ. Заключна частина

Вам сподобалась наша подорож?

Що сподобалось найбільше?

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!
До ЗНО з МАТЕМАТИКИ залишилося:
0
4
міс.
0
2
дн.
0
3
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!
Схожі матеріали