Сьогодні о 16:00
Вебінар:
«
Сучасні методики засвоєння норм нової редакції "Українського правопису"
»
Взяти участь Всі події

Урок-мандрівка «Знайомство зі школою»

Я і Україна

Для кого: 1 Клас

02.12.2020

410

11

0

Опис документу:
Перший урок у 1 класі. Ознайомлення дітей із класним кабінетом, школою. Виявлення рівня знань про школу та «навчання» як новогу виду діяльності. Виховувати любов до батьків, до рідної школи, рідної землі, бажання постійно здобувати знання.
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Тема: Урок-мандрівка «Знайомство зі школою».

Мета: ознайомити дітей із класним кабінетом, школою, активізувати знання, навики та життєвий досвід дітей; визначити разом з дітьми нову «навчальну» задачу; виявити рівень знань про школу та «навчання» як новий вид діяльності досі невідомий; розвивати пізнавальні інтереси;

виховувати любов до батьків, до рідної школи, рідної землі, бажання постійно здобувати знання.

Форма проведення: урок-мандрівка

Обладнання: ілюстрації із зображенням карти подорожі, зупинок, смайлики, стенд «Дерево класу», стрічки «першокласник»; сонечко, таблички для фотозони « Перший день у школі», плакат «З Першовереснем»; яблучка з іменами і прізвищами дітей; кольорові кульки, дитячі роботи, ілюстрації із зображенням школи, шкільного приладдя.

Хід уроку

1.Організація класу до уроку.

Вчителька: Доброго дня, дорогі друзі! Я дуже рада вітати всіх, хто сьогодні прийшов на наше свято.

Шановні батьки, любі діти та всі наші гості. Я щиро вітаю вас зі святом – Днем Знань. Від усієї душі бажаю Вам міцного здоров’я та здійснення всіх ваших бажань. Щойно пролунав дзвоник на перший урок в житті наших малят. Подивіться, які в нас гарні діти: чепурненькі, веселі, жваві, непосидючі, розумні.А батьки? Я впевнена: кращих батьків просто не існує. Мені дуже приємно, що всі ми разом зібралися в одному класі.

Створення сприятливого психологічного комфорту.

За виразом Ваших обличь бачу, що у вас усе гаразд і ваш настрій можна зобразити ось так.

- Яке ж сьогодні число, місяць ?  А рік?

- А чому ви посміхаєтесь? Зараз спробую відгадати, чому ви веселі та радісні . Якщо відгадаю, плесніть у долоні, домовились?

- У вас сьогодні день народження?

- Ви виграли приз в лотерею?

- Ви повернулися з космічної подорожі?

- У вас є новий портфель?

- Вам купили шкільну форму?

- Ви стали школярами?

- Ось чим особливий сьогоднішній день, ось чому усмішки сяють на ваших обличчях!!

Я від щирого серця вітаю вас, діти з цим святковим днем, коли вперше шкільний дзвінок покликав вас на урок.

Подяка найріднішим батькам.

Скажіть а кому в першу чергу ми вдячні за сьогоднішній день?(своїм батькам)

Давайте їм пошлемо повітряний поцілунок. А вони його зловлять.

Але для початку давайте пригадаємо як це такий поцілунок повітряний показати? Хто нам покаже?

Так…..Отож діти зрозуміли як його посилати?

А зараз інструкція для батьків, повітряні поцілунки потрібно вміти тримати. Ось так.

(Вчителька дзвонить маленьким дзвіночком)

Вчителька: Цей дзвіночок сповістив вам про те, що починається перший у вашому житті шкільний урок. Сьогодні зранку, рано-рано, до нас в клас залітала чарівна Фея. Вона подарувала чарівну квітку. Та на превеликий жаль, вона не могла залишитися з нами, бо дуже поспішала до інших школяриків. А їх в Україні сьогодні дуже багато. Діти єднають усю нашу велику країну. Але в школі вас на кожному кроці чекають дива і ви з ними ще не раз зустрінетесь. Дітки, а ви знаєте казку про чарівну квітку-семицвітку, яка виконувала всі бажання?

Вчителька: (Відповіді дітей)

Вчителька: А наша квіточка трішечки інша. Мудра фея вирішила влаштувати нам іспити. І сьогодні ми маємо виконати бажання квіточки. Ви згодні?

(Вчителька по черзі відриває кожну пелюстку і читає завдання)

І пелюстка – «Знайомство»

Ранкове коло. ВІТАННЯ. (Діти разом з педагогом утворюють коло)

Ми взялися всі за руки.

Веселіше стало нам,

Привітаємось, малята!

Любі хлопчики й дівчатка!

Дуже рада бачить вас

Ми-найкращий 1 клас!

Тепер ви справжні школярі. Тому поверніться до свого товариша зліва, а потім справа, усміхніться йому і привітайте , потиснувши руку.

Я - ваша перша вчителька. Більшість з вас знає, що мене звуть Оксана Володимирівна. Скажіть хором моє ім’я.  Я знаю, як звуть кожного з вас. А от сонечко, яке завтіло до нас на урок не знає. Давайте за командою кожен скаже своє ім’я.  Увага, приготувалися. Як вас звуть? Нічого не розібрати . Може ми голосно говорили ? Давайте скажемо пошепки. Знову не зрозуміло. Це тому, що разом гарно співати пісні, грати, а відповідати краще по одному, тоді тебе зрозуміють. Це перше шкільне правило. Так приємно, коли тебе уважно слухають.  Якщо ми навчимося один одного слухати, усім нам стане тепло і затишно. Тож давайте назвемо свої імена по черзі…

Повторюйте рухи за мною.

У мене є носик-у тебе є носик.

У мене є вушка-у тебе є вушка.

У мене є губки-у тебе є губки.

У мене є щічки- і в тебе є щічки.

Обіймімося-подружімося.

Шановні дорослі! У вас теж сьогодні свято!Тож поверніться до свого сусіда, усміхніться та привітайте, потиснувши руку, тільки не мама вітає тата чи навпаки, а привітайте батьків дітей, які стали сьогодні однокласниками вашої дитини.

ІІ пелюстка – «Дерево класу»

Прийшов час для 2 пелюстки нашої чарівної квітки. Створіть Класне дерево! Подивіться, будь ласка, на це дерево. (Демонструє макет дерева). Воно вам подобається? Скільки тваринок казкових прийшло подивитися на нього. Я відкрию вам таємницю - це дерево незвичайне, чарівне. Воно розганяє смуток, покращує настрій, допомагає у складних справах, додає сили та наснаги. Ми будемо біля нього гратися, відпочивати, мріяти. Воно буде заряджати нас позитивом, тут, навіть є зарядний пристрій, ось тут. Але щоб все це працювало, треба знати секрет, дерево не всім допомагає. Тут і листочки, і яблучка різнокольорові казкові, на деяких, бачите, є цифри і букви, для когось з вас вони знайомі, а хтось з ними ще пізніше познайомиться. А є яблучка пустенькі, сюди ми з вами разом помістимо ваші фото. Це стане ключем, пропуском, щоб дерево змогло ділитися з нами своєю чарівною силою. Це буде наше класне дерево! Воно символізує наш клас, а кожен з вас – це маленький його неповторний плід. Ваші батьки допоможуть вам розмістити ваші фото на нашому чудо-дереві. По черзі…

ІІІ пелюстка – «Ти-школяр»

Вчителька: Наша чарівна квіточка хоче перевірити, чи справді ви стали школярами.

Ну, і щоб не гаять час, запитати хочу вас.

А ви хором промовляйте, «так» чи «ні» відповідайте.

Чи веселі йшли до школи? (Так)

Лінь-дрімоту побороли? (Так)

Чи готові ви дружити, в колективі дружно жити? (Так)

Чи може хочеться поспати? (Ні)

Чи може з друзями пограти? (Ні)

То ви прийшли сюди навчатись? (Так)

А може труднощів боятись? (Ні)

Скажіть, портфелі ви придбали? (Так)

А чи усе туди поклали? (Так)

Ой, щось я вірю неохоче, перевірити вас хочу!

Загадаю вам ще загадки. Хто знає правильну відповідь, піднімає руку, не викрикує, пам’ятає про правило справжніх школярів - відповідай по черзі.

Є чарівник у школі в нас.

Дітей запрошує він в клас.

Щоб не спізнились на урок.

Нам голос подає….

Букви всі від А до Я

На сторінках……

Для письма ,сказати прошу,

Що потрібно взяти?....

Нею тільки поводи,

Залишаються сліди.

Що за дивна штучка?

Це звичайна…..

Ручки й олівці, щоб знали,

Ми кладемо у ….

Молодці!!! Відтепер ви-школярі!

Бажаю гарно вчитися,

З усіма подружитися!!!

ІV пелюстка – «Хвилинка відпочинку»

Може в нас вже хтось втомився? Мов вербичка похилився?

Треба дружно всім нам встати, фізкультпаузу почати.

Руки вгору, руки вниз, ти сусідові всміхнись.

Руки вгору, руки в боки, пострибай на місці трохи.

Ручки ззаду покладемо, головою поведемо.

Дружно всі присядемо і за парти сядемо.

Vпелюстка – «Завдання для батьків»

Настав час для 3 завдання- завдання для батьків.

Шановні батьки! Вам потрібно послухати початок фрази і закінчити її.

  1. Заходити до вчителя в школу …

  2. Не відкривати зошити і щоденник в поганому…

  3. Ніколи не робити за дітей …

  4. Сварити своїх дітей в крайньому…

  5. Цікавитися шкільними справами своїх дітей, підтримувати їх у всьому потрібно.

  • обов’язково.

  • настрої.

    • домашнє завдання.

    • випадку.

    • завжди.

Вчителька: Це були не просто красиві фрази. Це Ваша батьківська обіцянка.

VІ пелюстка – «Подорож»

Сьогоднішній урок у нас незвичайний. А урок-мандрівка, урок-подорож. Знаєте що таке подорож? Ви кудись коли-небудь подорожували? Сьогодні ми вирушаємо у мандри по школі, будемо знайомитися з нею краще. Їхати ми будемо різними видами транспорту, а щоб не заблукати, нам допоможе мапа.

А поки ми подорожуємо- у батьків буде своє завдання. Кожен надує повітряну кульку для своєї дитини.(Повторюючи за вчителем, діти показують рухи руками і імітують звуки транспорту, на якому вони пересуваються у даний час. )

VІІ пелюстка – «Сюрприз»

7 пелюстка-сюрприз. Та й не один. А ось нас батьки зачекалися. У них є для вас подарунок- перший сюрприз. Ми тільки що з вами були повітряними кульками. Ось вони нас і чекають.

Чи сподобалася вам наша подорож? Як настрій? А ось і другий сюрприз- чарівний світлофор настрою. Хочу, щоб ви показали мені свій особистий настрій саме на ньому. Ось він. Якщо вам сумно, то оцю прищіпку-промінчик ви чіпляєте на нижнє коло нашого світлофора, де смайлик сумує. Якщо настрій у вас звичайний, і не сумно вам, і не весело, то тоді чіпляєте прищіпку- промінчик на середнє коло нашого світлофора. А якщо у вас настрій добрий, веселий – то чіпляєте прищіпку-промінчик на верхнє коло нашого світлофору, ось тут самий веселий смайлик. Давайте по черзі.

І останній сюрприз чекає кожного з вас під партою. Це я для кожного з вас я приготувала невеличкий подарунок на згадку про цей урок. Будемо зараз фотографуватися з ним.

Підсумок уроку.

Вчителька: Ось і добіг кінця наш перший урок. Ви зробили перший крок на шляху до знань – стали першокласниками. Нехай цей шлях буде для вас радісним і цікавим! Нехай наша школа стане для вас другою домівкою! Бажаю вам знайти тут вірних друзів, здобути міцні знання. Не зупиняйтеся перед труднощами, будьте наполегливими та чемними учнями. Завжди вам допоможуть ваші рідні та близькі.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.