Урок літературного читання. "Не роби іншому того, чого сам не любиш. Іван Франко «Лисичка і Журавель»

Опис документу:
Презентація PowerPoint направлена на те, щоб вчити дітей визначати дійових осіб; давати їм елементарну характеристику; встановлювати послідовність подій за сюжетом казки; закріплювати вміння працювати в парах, аналізувати, правильно оцінювати поведінку персонажів; формувати навички правильного й свідомого читання; розвивати пам'ять, мислення, увагу; виховувати чуйність, доброзичливість, гостинність, порядність.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися
Опис презентації окремими слайдами:
Урок літературного читання цікавий веселий змістовний повчальний активними дружними слухняними уважними Урок буде Ми будемо
Слайд № 1

Урок літературного читання цікавий веселий змістовний повчальний активними дружними слухняними уважними Урок буде Ми будемо

Слайд № 2

На болоті журавель Цілий день збирав щавель. Назбирав собі на борщ, Та якраз вперіщив дощ. сумно весело тихенько швидко
Слайд № 3

На болоті журавель Цілий день збирав щавель. Назбирав собі на борщ, Та якраз вперіщив дощ. сумно весело тихенько швидко

Іван Якович Франко – український геній самоперевірка + - так ні + + + - - - , , , , , .
Слайд № 4

Іван Якович Франко – український геній самоперевірка + - так ні + + + - - - , , , , , .

Слухання казки Словникова робота Фізкультхвилинка Читання казки Аналіз змісту з елементами вибіркового читання Читання в особах Визначення мети каз...
Слайд № 5

Слухання казки Словникова робота Фізкультхвилинка Читання казки Аналіз змісту з елементами вибіркового читання Читання в особах Визначення мети казки Рефлексія Іван Франко «Лисичка і Журавель»

Слухання казки Проблемне питання Скільки дійових осіб у казці?
Слайд № 6

Слухання казки Проблемне питання Скільки дійових осіб у казці?

Словникова робота Призволяйся Облизняспіймавши Зареклася Заприятелю-вали дала обіцянку не робити чогось затоваришували, сталидрузями пригощайся, їж...
Слайд № 7

Словникова робота Призволяйся Облизняспіймавши Зареклася Заприятелю-вали дала обіцянку не робити чогось затоваришували, сталидрузями пригощайся, їж залишитися ні з чим

вг_щу встр_млює р_зсердилася «о» !
Слайд № 8

вг_щу встр_млює р_зсердилася «о» !

д_ібненько п_ип_ошує к_утиться випо_ожнивши «р» ?
Слайд № 9

д_ібненько п_ип_ошує к_утиться випо_ожнивши «р» ?

Фізкультхвилинка
Слайд № 10

Фізкультхвилинка

Читання казки Аналіз змісту з елементами вибіркового читання
Слайд № 11

Читання казки Аналіз змісту з елементами вибіркового читання

   
Слайд № 12

   

Читання в особах
Слайд № 13

Читання в особах

Стриманість Щирість Улесливість Чемність Грубість Довірливість Ввічливість Хитрість Жадібність
Слайд № 14

Стриманість Щирість Улесливість Чемність Грубість Довірливість Ввічливість Хитрість Жадібність

Робота з прислів'ями Яке частування, таке й дякування. Не роби іншому того, чого сам не любиш. Визначення мети казки
Слайд № 15

Робота з прислів'ями Яке частування, таке й дякування. Не роби іншому того, чого сам не любиш. Визначення мети казки

Домашнє завдання Ст. 68 – 70 читати і переказувати Намалюйте ілюстрацію до казки Підготувати пораду героям, щоб вони могли бути приятелями
Слайд № 16

Домашнє завдання Ст. 68 – 70 читати і переказувати Намалюйте ілюстрацію до казки Підготувати пораду героям, щоб вони могли бути приятелями

Рефлексія цікавий веселий змістовний повчальний активними дружними слухняними уважними Урок був Ми були Урокбуде Ми будемо
Слайд № 17

Рефлексія цікавий веселий змістовний повчальний активними дружними слухняними уважними Урок був Ми були Урокбуде Ми будемо

Молодці ! Дякую за роботу !
Слайд № 18

Молодці ! Дякую за роботу !

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Створення та ведення власного блогу на платформі WordPress»
Левченко Ірина Михайлівна
24 години
490 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.