Урок-квест "В Царстві тварин"

Цю сторінку створено користувачем «Всеосвіти», якщо її вміст порушує ваші авторські права, надішліть скаргу у службу підтримки, ми оперативно відреагуємо.

This page was created by the website user. If its content violates your copyright, you can submit a takedown request to our support team, and we will respond promptly.

Поскаржитися / Report
Опис документу:
Урок- квест "В Царстві тварин"розраховваний на узагальнення набутих учнями знань протягом року та вдосконаленнями їх. Квест дає можливість дітям відчути себе дослідниками природи і застосувати набуті знання на практиці. Діти почують різницю міжспівом зяблика і соловейка, проглянуть відео про Медузу фізаліс, знайдуть різницю між сараною і коником та ін. Квест виконується із застосуванням інтерактивного обладнання.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код

Урок-квест з біології

У Царстві тварин.

Мета заходу: Закріпити, систематизувати знання з Царства Тварини. Дати можливість дітям відчути себе дослідниками природи, та застосувати набуті знання на практиці. Виконуючи завдання, перевести їх на вищий рівень. Продовжувати формувати науковий світогляд на основі знань про різноманітність форм живої матерії, про взаємозв’язок будови та функцій.

Розвивати вміння працювати в групах, практично мислити, розвивати пам'ять, увагу тощо.

Форма роботи: Урок-квест для учнів 7 класу.

Підготовка до квесту: Визначити вільні кабінети для проведення квесту, призначити журі, забезпечити інтерактивним обладнанням, забезпечити наявність координаторів.

Обладнання: Папір формату А4, інтерактивна дошка, колонка, маршрутні листи, картки, ручки, комп’ютер, Інтернет.

Хід квесту.

Друзі! Ви рік вивчали всіх тварин,

Прийшов ваш час мені сказати

Чи влізли в голову знання?

Чи в змозі все ви пам’ятати.

Сьогодні в нас навчальний квест

І буде трішки перевірка,

Хто інформацію засвоїв,

Хто за знаннями справжня зірка?

То ж нагадаємо зараз правила. По станціях ви слідуєте в тому порядку, який визначено в маршрутному листі. Ви не маєте права підказувати відповіді іншій команді. За порушення правил будуть зніматися 3 бали за кожне зауваження.

Отже у вас вже є визначені команди, вам було домашнє завдання придумати девіз та визначити капітана. То ж я прошу капітанів підійти до мене і витягнути номерки, вони в нас у вигляді комах. Тепер кожна команда говорить свій девіз та одержує маршрутний лист.

Основна частина.

Шановні команди, ви всі одержали маршрутні листи, з якими ви будете проходити різні станції. Я бажаю всім вам бути переможцями, бажаю всім успіхів. Вперед!

Команди розбігаються по станціях виконувати завдання. Після опрацювання завдань на одній станції, команда переходить на іншу станцію.

Завдання до квесту

1 Станція «А я на морі»

1 завдання.

Виберіть риб, які належать до однієї родини. Поясніть свій вибір.

2 завдання.

Відгадайте загадки:

В морі видно парасолі

Куди хвилі їх несуть,

Обпікають, як вогонь.

Бережи свої долоні.

Прозорі блюдця в морі не б’ються.

Що дає можливість цим істотам харчуватись?

3 завдання.

Продивіться відео. https://www.youtube.com/watch?v=dwu-EzZzwyg

Чим ця місцина небезпечна?

2 станція «Ой! Заслухався!»

1 завдання.

Розпізнайте, хто співає? https://www.youtube.com/watch?v=73WfV8P0m_o

А це та сама пташка? https://www.youtube.com/watch?v=3nNWfQO-b9E.

2 завдання.

Ви зайшли в ліс. Яких правил поведінки слід дотримуватися в лісі?

3 завдання.

Виберіть на картинках найближчого родича птаха

3 станція «Співоче поле»

1 завдання.

Прослухайте спів.

Подивіться на фото. Знайдіть того, хто це співає.

Це одна істота на різних фото?

Яку роль відіграє цей представник, або ці представники в природі?

2 завдання.

Як називається цей метелик? https://www.youtube.com/watch?v=uNWvN2LcGB4

Як він харчується? Яка будова ротового апарату дозволяє таке харчування?

3 завдання.

Подивіться на фото. (голова хруща) Яку роль відіграють ці пластини?

4 станція « Інвазійна».

1 завдання.

Планарії вже давно привернули увагу вчених завдяки своїм екстраординарним здібностям до регенерації. Вони здатні відновлювати м'язи, шкіру, нутрощі і навіть нервові закінчення знову і знову.

Де живуть ці тварини? Якого вони розміру? Як вони харчуються?

2 завдання.

Перед вами представник круглих червів. Відтворіть цикл його розвитку.

5 станція «Тропічна»

1 завдання.

Розгадайте кросворд «Тропічні тварини»

2

1

5

3

4

6

По горизонталі:

1.Ця тварина душить своїх жертв, стискаючи їх кільцями тіла.

3.Цей птах має насправді зелене пір’я і дуже довгий хвіст.

6.Рептилія, яка живиться фруктами.

По вертикалі:

2.Ссавець, родич людини.

4.Найбільший представник родини котячих.

5.Найменший птах у світі.

2 Завдання.

Подивіться на малюнок. Що це за тварина? Чому ця тварина так називається?

3 завдання.

Скільки шийних хребців мають жирафи?

Заключна частина.

Коли весь маршрут пройдено. Команди повертаються до класу , здають маршрутні листи комісії, яка визначає переможців.

Нагородження переможців.

Додатки до квесту.

Відповіді до кросворду.

2ш

и

м

п

1у

д

а

в

н

5к

з

о

3к

в

е

ц

4т

а

л

ь

и

і

г

б

р

р

6і

г

у

а

н

а

1 станція

2 станція.

3 станція.

4 станція

5 станція

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Сертифікат від «Всеосвіти» відповідає п. 13 постанови КМУ від 21 серпня 2019 року № 800 (із змінами і доповненнями, внесеними постановою КМУ від 27 грудня 2019 року № 1133)

Обрати Курс або Вебінар.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.


Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!