Урок-квест "Подорож в гості до Фіксиків"

Опис документу:
Конспект на тему "Закріплення звукового значення букви "И". Читання складів, слів та речень із цією буквою. Цей конспект розроблено у вигляді гри-квесту. Оскільки вивчення букви "И" припало на тематичний тиждень у 1 класі " Техніка, яка допомагає нам в домі", то і конспект по цій тематиці. Квест проходить у будинку Фіксиків.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Урок – квест з української мови «Подорож в гості до Фіксиків».

Тема: Закріплення звукового значення букви «и». Читання складів, слів, речень.

Мета:

Навчальна: Закріплювати вміння учнів виділяти звук «и», удосконалювати вміння називати звуки в словах, робити звукобуквенний аналіз слів; виробляти навички читання складів, слів, речень; збагачувати словниковий запас учнів.

Розвивальна: Розвивати пам'ять, мислення, пізнавальний інтерес, уяву, зв’язне мовлення учнів; формувати вміння давати повні відповіді; контролювати чітку правильну вимову.

Корекційна: коригувати стійкість уваги, мислення, мовлення, формувати вміння працювати за вказівкою вчителя;

Виховна: виховувати наполегливість, вміння працювати в команді; закріплювати навички вживання ввічливих слів.

Обладнання: Інформаційна карта-маршрут, схеми для звукового аналізу, презентація Power Point “В гості до героїв мультфільму Фіксики», магнітні дошки,індивідуальні картки із завданнями, загадки,таблиці із складами.

Хід уроку

І. Актуалізація опорних знань учнів.

1. Організаційний момент.

Емоційний напрямок.

Вчитель. Любі діти, у наш клас

Завітали люди щирі.

Привітайте в добрий час

Гостей посмішкою й миром.

Діти. Доброго ранку, Доброго дня.

Бажаєте ви, і бажаємо Вам.

ІІ. Мотиваційний етап.

1.Створення проблемної ситуації.

- Діти ви любите дивитись мультфільми? Які саме?

- Сьогодні вранці я отримала ось таке запрошення.

« Любі діти запрошуємо вас у подорож до нас в гості. Будемо дуже вас раді бачити.»

  • Як ви думаєте, хто прислав нам це запрошення?

  • Дійсно, це герої мультсеріалу Фіксики. А хто ці Фіксики?

  • Так, це маленькі чоловічки, які живуть в середині техніки та ремонтують її..

  • Кого із них ви знаєте?

  • Давайте їхні імена поділимо на склади.

  • Ну що ж приймаємо їхнє запрошення. Вирушаймо до них в гості?

2. Мовна розминка. Артикуляційні вправи

- А на чому ми будемо до них їхати. Давайте уявимо ,що ми їдемо на конику.

- З коника пересядемо на машину. Б-ррр,б-ррр

- А з машини на літак. Гу-ууу,гу-уууу

- А з літака на поїзд. Чучух,чучух.

- Ну і ось ми біля будинку Фіксиків. І на порозі нас зустрічає господар будинку.

- Хто це?

- А що це він показує нам?

- Він розповів мені по секрету, що вони заховали скарб для вас, а щоб його здобут, вам потрібно подорожувати разом із ним по їхньому будинку, виконуючи різні завдання. Ви хочете відшукати скарб?

ІІ. Етап опрацювання навчального матеріалу. Повідомлення теми уроку.

  • Ой чого це Папус нас не пускає в будинок.

  • При вході у будинок до своїх знайомих давайте пригадаємо які ввічливі слова ми маємо вживати до господарів будинку.

  • Господарі дуже раді вас бачити, і вони готові розпочати захоплюючу подорож. . - Давайте глянемо на карту і глянемо який саме маршрут підготували для нас наші друзі. Кожна кімната будинку містить цікаві завдання для вас, якщо ви зможете розгадати ці завдання, то ви відшукаєте скарб, який захований у цьому домі.

  • Ой, а що це за конверт? А ось і перше завдання.

Завдання 1. Червоний конверт.

  • Подивіться у вас на партах конверт такого ж самого кольору,відкрийте його.

У цьому конверті фрагменти букви, яку ми вивчали на минулому уроці. Складіть їх і скажіть яка це буква. (Буква «И»).

  • Молодці це дійсно буква , яку ми вивчал з вами на минулому уроці, господарі цього будинку пропонують вам сьогодні закріпити знання про цю букву.

  • А що особливого є у цій букві.

-Молодці. Фіксики дуже раді,що ви так гарно виконали перше завдання і вони з нетерпінням хочуть вам задати наступне завдання. І тому ми слідуємо по маршруту до іншої кімнати і допомагатиме нам у цьому Папус.

- До якої кімнати нам вказує маршрут. Так звичайно до вітальні. Рухаємось у перед.

- А хто це нас чекає у цій кімнаті? (Сімка і Нолик).

- Вони тримають назву нашої зупинки,як вона називається? (Загадкова).

- А ви любите загадки, наші герої хочуть вам загадати декілька загадок. А ви будьте пильними, розумними і відгадайте ці загадки.

Загадки.

В нашій кухні кілька літ,

Він воркоче,наче кіт,

І ховає справжню зиму

За надійними дверима.(Холодильник)

Ось так дім – одне вікно,

Кожен день у нім кіно. (Телевізор).

Є у нас в квартирі робот,

Має він великий хобот.

Любить робот чистоту

І гуде, як лайнер: «У – у-у»( Пилосос.)

От загадка, то загадка:

Де поїду - стане гладко.

Тільки пальцем не торкай,

Обпечешся, так і знай.

Щоб зручніше було тобі - маю ручку на собі.(Праска)

Сушить він волосся всім

Теплим вітерцем своїм

  • Молодці, а що ви можете сказати про слова відгадки. (Це побутова техніка).

  • А яке відношення мають наші господарі до цих предметів? (Вони ремонтують їх інколи живуть).

  • Сімка з Ноликом хочуть щоб ви віднайшли у цих словах,нашу букву,яку ми вивчили на минулому уроці.

- Яку ж саме букву? (Букву «И»).

  • А зараз поділіть ці слова на склади, і на своїх магнітних дощечках напишіть відповідь.

  • Рушаймо до наступної кімнати.

Зупинка 2.

  • Сім’я Фіксиків любить дуже читати, але вони знають що цей процес вимагає підготовки. Тому вони підготували для вас склади,у яких зустрічається наша буква. А ви маєте гарненько їх почитати.(Читання складів групами).

  • Щось я бачу ви стомились. Якось і вже подорожувати уже стало важко..Тому наші друзі пропонують трішки з ними розважитись і потанцювати..

Зупинка 3

Фізкультхвилинка.

  • Відпочили,мої дорогенькі, а ви не забули що ми з вами шукаємо?

  • Гляньмо скільки ще зупинок нам потрібно подолати, щоб дістатись до омріяного скарбу.

  • Рушаймо вперед!

  • Наступна кімната нам приготувала зупинку «Читанкову».

  • І прочитайте який текст на дошці..

Зупинка 4

ІІІ. Рефлексивно-оцінювальний етап.

  1. Підсумок уроку.

  • І ось ми дійшли до фінішу ,тут ми маємо відшукати скарб , але Фіксики чомусь не хочуть його віддавати, вони хочуть щоб ви поділились враженнями від своєї мандрівки.

Рефлексія.

Мені на уроці сподобалось….

Я дізналась….

Я навчився….

  • Ну що ж наші господарі просять вас закрити очі, згадати приємні моменти нашої подорожі і порахувати до 3-х.

  • І що ми бачимо (Чарівну сриньку, у якій наш скарб).

  • Діти давайте нашим скарбом в першу чергу поділимось із нашими гостями, адже вони теж подорожували з нами, переживали за вас.

  • Сподобалась подорож. Попрощайтесь їз Фіксиками, нашими гостями. Скажіть їм до побачення.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Технологія розвитку критичного мислення у сучасному освітньому середовищі»
Черниш Олена Степанівна
36 годин
590 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.