• Всеосвіта
  • Бібліотека
  • Історія України
  • Урок контролю і корекції навчальних досягнень учнів із розділу: «Україна початку ХХ століття перед викликами модернізації» ІІ ВАРІАНТ (ІСТОРІЯ УКРАЇНИ)

Урок контролю і корекції навчальних досягнень учнів із розділу: «Україна початку ХХ століття перед викликами модернізації» ІІ ВАРІАНТ (ІСТОРІЯ УКРАЇНИ)

Опис документу:
ІІ ВАРІАНТ І РІВЕНЬ (0,5 бала) 1. Про кого з історичних політичних діячів говориться в даному документі? «Його брошура «Самостійна Україна» стала програмою Революційної української партії в перший період її діяльності. Був одним з організаторів створеної в 1901-1902 роках Української народної партії». А) Микола Міхновський Б) Євген Чикаленко В) Сергій Єфремов Г) Михайло Грушевський

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код

Тест (Історія України 9 клас)

Урок контролю і корекції навчальних досягнень учнів із розділу:

«Україна початку ХХ століття перед викликами модернізації»

Дата _______________________ Прізвище, ім’я _______________________

ІІ ВАРІАНТ

І РІВЕНЬ (0,5 бала)

1. Про кого з історичних політичних діячів говориться в даному документі?

«Його брошура «Самостійна Україна» стала програмою Революційної української партії в перший період її діяльності. Був одним з організаторів створеної в 1901-1902 роках Української народної партії».

А) Микола Міхновський

Б) Євген Чикаленко

В) Сергій Єфремов

Г) Михайло Грушевський

2. Дати відповідь «так» чи «ні»:

А) «На початку ХХ ст. у Наддніпрянській Україні було проведено аграрну реформу». _______ Б) «Першою україномовною газетою стало видання «Громадська думка»». _______

3. Ознакою економічної кризи 1900 - 1903 років в Україні було:

А) зростання кількості безробітних

Б) зростання цін на вугілля і метал

В) зростання випуску паровозів

Г) збільшення обсягу продажу цукру

4. Позначте назву партії, утвореної на II з'їзді РУП, лідерами якої стали В. Винниченко, С. Петлюра, М. Порш:

А) Українська радикально-демократична;

Б) Українська народна партія;

В) УПСР (Українська партія соціалістів-революціонерів);

Г) УСДРП (Українська соціал-демократична робітнича партія).

5. Вкажіть ім’я митрополита Української греко-католицької церкви на початку ХХ ст.:

А) А.Шептицький

Б) І.Боберський

В) К.Трильовський

Г) Є.Петрушевич.

6. Першу політичну партію в Наддніпрянській Україні було засновано у:

А) 1899 році

Б) 1900 році

В) 1903 році

Г) 1904 році

ІІ РІВЕНЬ (1 бал)

7. Вставити пропущені слова:

«Перша політична партія у підросійській імперії була створена у __________ році за ініціативи Дмитра _________________, виражала інтереси українського ________________, мала назву Революційна ______________________ партія».

8. Дати визначення:

А) Синдикат - __________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________Б) Мадяризація _________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________

9. Поставити події у хронології:

А) початок аграрної реформи Петра Столипіна ______

Б) створено Загальну українську безпартійну Партію (ЗУБО) ______

В) видання брошури «Самостійна Україна» ______

Г) початок першої Російської революції ______

ІІІ РІВЕНЬ (1,5 бала)

10. Установіть відповідність між портретами історичних діячів та їхніми іменами.

А) Дмитро Донцов Б) Євген Чикаленко В) Микола Міхновський

Г) Михайло Грушевський Д) Борис Грінченко

1

2

3

4

11. Вкажіть твердження, що визначають завдання, які мали бути вирішені під час земельної реформи П. Столипіна:

а) підняти економічну ефективність сільського господарства; б) розширити ринки збуту сільськогосподарської продукції; в) зміцнити соціальну опору самодержавства на селі; г) ліквідувати панщину та кріпосницьку залежність селян; д) розв’язати проблему аграрного перенаселення; е) підірвати землеволодіння Російської православної церкви; є) подолати гостру кризу сільськогосподарського перевиробництва.

1

2

3

IV РІВЕНЬ (3 бала)

12. Оберіть 2 критерії, на підставі яких порівняйте умови національного життя в Східній Галичині та в українських землях, що перебували під владою Російської імперї

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!