Урок контролю і корекції навчальних досягнень учнів із розділу «Людина в соціокультурному просторі».

Опис документу:
Мета уроку: створити умови для розвитку громадянської компетентності учнів; розвитку інтересу до вивчення громадянської освіти, логічного мислення, правової грамотної мови, самоконтролю; виховання ключових громадянської компетентності. Очікувані результати: визнати цінність культурного багатоманіття; усвідомлювати необхідність поваги та толерантного ставлення до культурних відмінностей; обґрунтовувати твердження про те, що подолати більшість проблем багатокультурного суспільства можливо.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Предмет: Громадянська освіта

Клас: 10

Тема уроку: Урок контролю і корекції навчальних досягнень учнів із розділу «Людина в соціокультурному просторі».

Мета уроку: створити умови для розвитку громадянської компетентності учнів; розвитку інтересу до вивчення громадянської освіти, логічного мислення, правової грамотної мови, самоконтролю; виховання ключових громадянської компетентності.

Очікувані результати: Після цього уроку учні зможуть: визнати цінність культурного багатоманіття; усвідомлювати необхідність поваги та толерантного ставлення до культурних відмінностей; обґрунтовувати твердження про те, що подолати більшість проблем багатокультурного суспільства можливо тільки завдяки спільним зусиллям людини, держави, міжнародної спільноти.

Обладнання уроку: підручник.

Тип уроку: перевірка та оцінювання досягнення компетентностей.

Перебіг уроку

1. Організаційний етап. Мотивація навчальної діяльності учнів.

2. Тематичне оцінювання:

Тестування:

1. Однією з передумов соціальної нерівності є обмеженість ресурсів. А Так; Б ні.

2. Кожна людина має свої індивідуальні здібності. А ні; Б так.

3. Кому належать слова «Жити — це не означає дихати, це означає — діяти»?

А Ж-Ж. Руссо; Б З. Фрейду; В Аристотелю; Г Ф. Бекону.

4. Обмін між людьми або іншими соціальними суб’єктами цілісними знаковими повідомленнями, у яких відображені інформація, знання, ідеї, емоції тощо, — це комунікація:

А ефективна; Б соціальна; В політична; Г індивідуальна.

5. Риси людини, які визначають її приналежність до певної історичної спільноти і є більш чи менш однаковими для всіх її представників, — це...:

А індивідуальне; Б національне; В загальнолюдське; Г фізіологічне.

6. Спрощене, схематичне, часто викривлене уявлення про щось або про когось — це.:

А стереотип; Б упередження; В ксенофобія; Г шовінізм.

7. Чи є актуальною толерантність у сучасному світі? Обґрунтуйте вашу думку.

8. Чи погоджуєтесь ви з думкою про те, що стереотипи — це міфи нашої свідомості, бо отримуючи їх у спадок від наших батьків і нашого оточення ще з дитинства, ми віримо в них бездоказово? Чому?

9. Чи можна стверджувати, що конфлікти відіграють позитивну роль? Відповідь обґрунтуйте.

10. Що таке соціальні цінності та яку роль у житті суспільства відіграє соціальна відповідальність?

3. Підсумок уроку.

4. Домашнє завдання:§

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!
До ЗНО з БІОЛОГІЇ залишилося:
0
2
міс.
0
9
дн.
2
0
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!