Урок контролю і корекції навчальних досягнень учнів із розділу «Демократичне суспільство та його цінності».

Опис документу:
Після цього уроку учні зможуть: знає зміст основоположних принципів демократії, знає як співвідносяться і взаємодіють між собою громадянське суспільство і правова держава; тлумачить головні принципи демократії; оцінює роль громадських організацій, різних форм активності громадян у функціонуванні демократичного суспільства; визначає форми суспільної активності громадян на рівні місцевої громади, регіону, держави.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Предмет: Громадянська освіта

Клас: 10

Урок №

Тема уроку: Урок контролю і корекції навчальних досягнень учнів із розділу

«Демократичне суспільство та його цінності».

Мета уроку: перевірити умови для розвитку громадянської компетентності учнів; розвитку інтересу до вивчення громадянської освіти, логічного мислення, правової грамотної мови, самоконтролю; виховання ключових громадянської компетентності.

Очікувані результати: Після цього уроку учні зможуть: знає зміст основоположних принципів демократії, знає як співвідносяться і взаємодіють між собою громадянське суспільство і правова держава; тлумачить головні принципи демократії; оцінює роль громадських організацій, різних форм активності громадян у функціонуванні демократичного суспільства; визначає форми суспільної активності громадян на рівні місцевої громади, регіону, держави.

Обладнання уроку: підручник.

Тип уроку: перевірки та оцінювання громадянської компетентності

Перебіг уроку

1. Організаційний етап. Мотивація навчальної діяльності учнів.

2. Тематичні питання:

Тестування

1. Сукупність громадян України, які спільно проживають у міському чи сільському поселенні, мають колективні інтереси і визначений законом правовий статус.

А Державна громада; Б територіальна громада.

2. За рівнем стабільності громадські об’єднання є:

А професійні або демографічні; Б постійні або тимчасові.

3. Хто був родоначальником поняття «демократія»?

А Платон; Б Сократ; В Геродот; Г Демокрит.

4. Молодіжні громадські організації в Україні — об’єднання громадян віком:

А від 14 до 35; Б від 16 до 35; В від 18 до 35; Г від 20 до 40;

5. Лідерство — це здатність впливати як на окрему особистість, так і на групу, спрямовуючи зусилля на досягнення цілей організації. А Так; Б ні.

6. Декларація прав дитини була прийнята: А 1945 р.; Б 1959 р.; В 1969 р.; Г 1989 р.

Завдання

1. Які функції виконує система освіти і як вона впливає на процес соціалізації?

2. Дайте визначення поняття «референдум».

3. Чи погоджуєтесь ви з думкою Ж. Бюрдо, що демократія сьогодні — це форма, спосіб життя, релігія, і лише як похідне — форма правління? Обґрунтуйте.

4. Чому місцеве самоврядування називають школою демократії?

5. На яких принципах ґрунтується суспільно-політичне життя в Україні? Відповідь обґрунтуйте.

6. Складіть схему «Пряма та представницька демократія».

3. Підсумок уроку.

4. Домашнє завдання: повторити §

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!
До ЗНО з ФРАНЦУЗЬКОЇ МОВИ залишилося:
0
4
міс.
0
3
дн.
0
2
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!