До ЗНО з ГЕОГРАФІЇ залишилося:
0
6
міс.
0
3
дн.
0
2
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!

Урок "КОНТРОЛЬНА РОБОТА ЗА І ПІВРІЧЧЯ"

Опис документу:
Конспект уроку з географії, 10 клас, профільний рівень, курс «Регіони і країни світу», що є продовженням базової географічної освіти у профільних класах старшої школи. Він спрямований на розкриття глобальних та регіональних явищ і процесів, що відбуваються як у світі в цілому, так і в окремих субрегіонах, країнах і їх регіонах. джерело: http://geo-bav.at.ua, інтернет ресурси.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

10 клас

Урок №75

Дата:

КОНТРОЛЬНА РОБОТА ЗА І ПІВРІЧЧЯ

Мета уроку: установити рівень знань учнів із вивчених тем.

Тип уроку: контроль набутих знань, умінь і навичок.

Хід уроку

І. ОРГАНІЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

Учитель повідомляє порядок роботи на уроці, об'єднує учнів за варіантами, видає їм завдання.

II. КОНТРОЛЬНА РОБОТА

Зразок завдань

І варіант

І рівень

1. Укажіть назву історико-географічного регіону, який має статус нейтральної та демілітаризованої території.

А) Азія; Б) Африка; В) Антарктида; Г)Австралія та Океанія.

2. Укажіть назву інтеграційного об’єднання, до складу якого входить Україна.

А) ООН; Б) НАТО; В) ЄС; Г) ОПЕК.

3. Наведена схема відображає державний устрій:

А) джамахірії; Б) конституційної монархії; В) президентської республіки;

Г) парламентської республіки. призначає

обирають

4. Нерівномірне розміщення мінеральних ресурсів по країнах світу пояснюється особливостями:

А) географічного положення; Б) грунтів; В) клімату; Г) тектонічної будови.

5. Укажіть правильне твердження щодо ресурсозабезпеченості.

А) співвідношення між величиною природних ресурсів та обсягами їх щорічного використання;

Б) співвідношення між обсягом використання природних ресурсів та їхнім імпортом;

В) розраховується в роках на 1 особу; Г) розраховується в кількості ресурсів на 1 особу.

6. Спеціалізація країн на виробництві певних видів продукції та послуг для задоволення потреб світового ринку називається:

А) внутрішнім ринком; Б) економічною інтеграцією; В) міжнародним поділом праці;

Г) світовим господарством.

ІІ рівень

7. Установіть відповідність між характеристиками країн та їхніми назвами.

1

Найбільша за площею країна світу

А

Ліхтенштейн

А

Б

В

Г

Д

2

Країна-карлик

Б

Росія

1

3

Друга за кількістю населення країна світу

В

Філіппіни

2

4

Країна-архіпелаг

Г

Індія

3

Д

Китай

4

8. Установіть відповідність між видами природних ресурсів та їх прикладами.

1

Біологічні

А

Ейфелева вежа

А

Б

В

Г

Д

2

Земельні

Б

Енергія припливів і відпливів

1

3

Рекреаційні

В

Ліси Амазонії

2

4

Ресурси Світового океану

Г

Родовища нафти Західного Сибіру

3

Д

Американські прерії

4

9. Установіть відповідність між головними складовими частинами НТР та прикладами впливу на них.

1

Наука та освіта

А

Створення нових матеріалів

А

Б

В

Г

Д

2

Техніка і технологія

Б

Упровадження дистанційного навчання

1

3

Виробництво

В

Контейнерна революція

2

4

Управління

Г

Роботизація підприємств

3

Д

Комп’ютеризація

4

ІІІ рівень

10. На контурній карті світу цифрами (1,2,3) позначте три країни, де спостерігається демографічний вибух, та три країни (4,5,6), у яких помітна депопуляція. Нижче укажіть їх назви.

1 - _____________________________________ 4 - _______________________________________

2 - _____________________________________ 5 - _______________________________________

3 - _____________________________________ 6 - _______________________________________

ІV рівень

11. Розрахуйте кількість населення країни, якщо відомо, що рік тому в ній проживало 50 млн. жителів, коефіцієнт народжуваності становив 11 ‰, коефіцієнт смертності — 9 , річна кількість емігрантів — 320 тис. осіб, іммігрантів — 220 тис. осіб.

ІІ варіант

І рівень

1. Укажіть назву історико-географічного регіону, у якому розташована Україна.

А) Азія; Б) Європа; В) Євразія; Г) Західна Європа.

2. Як називається країна, що не має політичної самостійності?

А) державою; Б) територією; В) колонією; Г) монархією.

3. Наведена схема відображає державний устрій:

А) абсолютної монархії; Б) конституційної монархії; В) теократичної монархії;

Г) парламентської республіки.

призначає

4. Нерівномірне забезпечення країн світу земельними ресурсами пояснюється особливостями:

А) геологічної будови; Б) клімату; В) тектонічної будови; Г) водних ресурсів.

5. Укажіть правильне твердження щодо природокористування.

А) сукупність природних компонентів, що впливають на життя й господарську діяльність;

Б) сукупність компонентів природи, які використовує або може використати людина у своїй господарській діяльності; В) сукупність заходів, що вживає суспільство з метою використання і перетворення навколишнього середовища; Г) застосування нових технологій.

6. Форма міжнародної господарської діяльності, зближення і поглиблення взаємодії національних економік різних держав називається:

А) менеджментом; Б) інтеграцією; В) маркетингом; Г) глобалізацією.

ІІ рівень

7. Установіть відповідність між назвами країн та формами правління.

1

Індія

А

Конституційна монархія

А

Б

В

Г

Д

2

Катар

Б

Президентська республіка

1

3

Ватикан

В

Парламентська республіка

2

4

Швеція

Г

Теократична монархія

3

Д

Абсолютна монархія

4

8. Установіть відповідність між видами природних ресурсів та їх прикладами.

1

Мінеральні

А

Середземноморське узбережжя

А

Б

В

Г

Д

2

Водні

Б

Гілея

1

3

Рекреаційні кліматичні

В

Термальні води Ісландії

2

4

Біологічні

Г

Курська магнітна аномалія

3

Д

Озеро Байкал

4

9. Установіть відповідність між назвою країни та її міжнародною спеціалізацією.

1

США

А

Експорт квітів

А

Б

В

Г

Д

2

Італія

Б

Експорт газу

1

3

Нідерланди

В

Експорт літаків

2

4

Росія

Г

Експорт коштовного каміння

3

Д

Експорт взуття

4

ІІІ рівень

10. На контурній карті світу цифрами (1,2,3) позначте три країни із І типом відтворення населення і цифрами (4,5,6) три країни з ІІ типом відтворення населення. Нижче укажіть їх назви.

1 - _______________________________________ 4 - _____________________________________

2 - _______________________________________ 5 - _____________________________________

3 - _______________________________________ 6 - _____________________________________

ІV рівень

11. Розрахуйте кількість населення країни, якщо відомо, що рік тому в ній проживало 20 млн. жителів, коефіцієнт народжуваності становив 36 ‰, коефіцієнт смертності — 16 ‰, річна кількість емігрантів — 300 тис. осіб, іммігрантів — 20 тис. осіб.

III. ПІДСУМКИ УРОКУ

ІV. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

1. Повторити відповідний матеріал підручника.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Основи фінансової грамотності»
Часнікова Олена Володимирівна
72 години
790 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.