Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця
План – конспект конкурсного уроку з фізичної культури для учнів 7 класу
Підготув:
Баранюк Гліб Сергійович,
вчитель фізкультури
ІІ кваліфікаційної категорії
Первомайської ЗОШ № 15
Конспект урока з фізичної культури 7-А класу.
Модуль: Баскетбол.
Мета уроку :
Формувати соціальну , громадянську, здоров’язберігаючу та математичну компетентності, екологічну грамотність та здорове життя.
Здійснити міжпредметний зв'язок між фізичною культурою та «Основами здоров'я», «Біологією», «Математикою» та «Фізикою».
Виховувати вміння досягати конкретних цілей у фізичному самовдосконаленні, свідомо ставитися до власного здоров’я та здоров’я інших. Виховувати товариськість, сміливість, охайність.
Завданнями уроку :
Навчити веденню м’яча без зорового контролю.
Повторити подвійний крок та кидок у кошик.
Закріпити передачі м’яча від грудей двома руками.
Формування в учнів навичок здорового способу життя.
Виховання морально-вольових якостей: дружби, взаємодопомоги, відповідальності за свою команду за допомогою спортивної естафети, навчальної гри.
Тип уроку : урок формування (засвоєння) знань,умінь та навичок .
Місце проведення : спортивний зал.
Методи: індивідуальний, груповий, фронтальний, ігровий,
потоковий.
Інвентар : баскетбольні м`ячі, фішки, свисток, картки, стенд,тобло .
Місце проведення: спортивний зал.
Тривалість уроку: 45хв.
Дата проведення :
Учні повинні знати: | Учні повинні вміти: |
Елементи та правила гри у баскет. Історію виникнення баскетболу. Основні принципи загортування. Пересування, різними способами по майданчику. Розташування гравців на майданчику . Правила «3» , «5» та «24» секунд. | Спеціальні вправи баскетболіста. Техніку передачі м’яча двома руками та ловіння, різновиди ведення м’яча , тримати м’яч , зупинятись стрибком та двома кроками , стійка баскетболіста. |
№ п/п | Зміст уроку | Дозування | Організаційно – методичні вказівки | ||
Підготовча частина уроку 12хвилин | |||||
1 | Шикування, рапорт, привітання, повідомлення завдань уроку. | О | П | СМГ | Фонтальний метод. В одну шеренгу. Звернути увагу на емоційний стан учнів. Демонстрація завдань уроку на екран. |
1’ | 1’ | 1’ | |||
2. | Інструктаж з безпеки життєдіяльності на уроках з баскетболу. | 1’ | 1’ | 1’ | Як ловити м'яч ; Як поводитися під час ігор; Фонтальний метод. Демонстрація змісту інструктажу з БЖД на екран. |
3 | Вимірювання ЧСС (знайомим способом) Проаналізувати стан готовності учнів до уроку за показниками ЧСС. | 1’ | 1’ | 1’ | Фронтальний метод. Демонстрація норми ЧСС на екран. Організувати учнів Сконцентрувати увагу учнів та налаштування їх на урок Рахуємо за 10 секунд. |
4. | Стройові вправи: - “Ліво - РУЧ!”; - “Право -РУЧ!” - “Кру-ГОМ! ” | 1’ | 1’ | 1’ | В шерензі. Організувати учнів |
5. | Вправи для формування правильної постави та профілактика плоскостопості Різновиди ходьби під музичний супровід: - звичайним кроком ; - на носках ; - на п’ятках ; - на зовнішній частині ступні;
| 1’ | 1’ | 1’ | одночасний спосіб виконання В колону по 1, дистанція – довжина витягнутих уперед рук; Стежити за положенням правильної постанови спина рівна. |
Різновиди бігу :
| 2’ | 1’ | -- | в колону по одному; Учні з низькою фізичною підготовленістю переходять на ходьбу по маленькому колу (коли заморяться). Дистанція 1-1,5 метри. | |
Різновиди стрибків :
| 30’’ | 30’’ | 30’’ | Руки вільні, голова дивиться вперед. Стрибки здійснюються на носках. | |
6 | ЗРВ на місці з баскетбольними м’ячами. 1.Підкидання м'яча в гору 2 оплески оплески перед собою; 2. Підкидання м'яча в гору оплеск за спиною; 3. Обертання навколо тулуба; 4. Між ніг "вісімка"; 5. Ведення м’яча на місці із зміною висоти відскоку від підлоги: - низьке ведення; - середнє ведення; - високе ведення. Вправи на відновлення дихання: 1-2 - руки через сторони вгору –вдих; 3-4 – руки через сторони вниз – видих. Беруть м’ячі, перешикування з колони по 1 в колону по 2. Вимірювання ЧСС. | 4’ 4р. 4р. 4р. 4р. 5р. 5р. 5р. 10’’ | 3’ 3р. 3р. 3р. 3р. 4р. 4р. 4р. 10’’ | 2’ 2р. 2р. 2р. 2р. 3р. 3р. 3р. 10’’ | одночасний спосіб виконання Для розігріву кисть та верхнього плечового поясу, тримати спину рівною. Широка стійка ноги нарізно; під час ведення м’яча на місті Правильне положення ніг та рук. Під час ведення м’яча дивимось один на одного. Вдихаємо носом, видихаємо ротом. Слідкувати за правильність виконання. Інтервал 2 – 3 метри. перешикування з колони по 1 в колону по 2., послідовними поворотами в русі |
Основна частина уроку 28 хвилин | |||||
1. | Ведення у рівномірному темпі правою і лівою рукою :
| 8’ | 6’ | 4’ | почерговий спосіб виконання; Рух виконується вільно, невимушене, м'яч не повинен перешкоджати гравцеві на шляху його переміщення. |
2. | Передача м`яча двома руками від грудей (в русі). - передачі м`яча в стіну з просуванням; -передача м’яча в парах. | 6’ | 4’ | 2’ | груповий метод; вміння координувати своє переміщення на майданчику з одночасним управлінням м'ячем. |
3. | Кидок м`яча в корзину після ведення і подвійного кроку. - з правої сторони щита; - з лівої сторони щита. | 10р. | 6р. | 3р. | груповий метод звернути увагу на роботу ніг |
4. | Естафета: «Хто швидше?» 1.Ведення м`яча з прискоренням. Правила естафети: обвести фішки і передати естафету наступному. Хто швидше виконає завдання, той перемагає в естафеті. | 4’ | 2’ | -- | змагальний метод; вміння координувати своє переміщення на майданчику з одночасним управлінням м'ячем; м'яч не повинен перешкоджати гравцеві на шляху його переміщення. |
5. | Навчальна гра в баскетбол. | 7’ | 4’ | -- | Ігровий метод; Гра повинна вестися в межах площадки. Не можна застосовувати грубі прийоми, а також бігати з м'ячем у руках. |
Заключна частина уроку 5 хвилин | |||||
1 | Шикування. Вправи на відновлення дихання : 1-2 - руки через сторони вгору – вдих; 3-4 – руки через сторони вниз – видих. | 1’ | 1’ | 1’ | Фронтально-поточний метод. Вдихаємо носом, видихаємо ротом. Слідкувати за правильність виконання. |
2 | Підсумки уроку. Рефлексія. Вимірювання ЧСС. | 3’ | 3’ | 3’ | Індивідуальний метод. Вибірково.
Звернути увагу на учнів з підвищеним пульсом |
3 | Домашнє завдання. Виконувати комплекс вправ для розвитку мязів рук та верхнього плечового поясу. Продовжити вивчати правила гри футбол . Організований вихід із залу. | 1’ | 1’ | 1’ | Здійснювати самоконтроль під час виконання фізичних вправ, слідкувати за самопочуттям. в колону по одному |
Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»