Сьогодні о 18:00
Кабінет психолога:
«
Здатність до саморегуляції – основа духовного розвитку. Нові інструменти й підходи
»
Взяти участь Всі події

Урок "Конфлікти. Шляхи подолання конфліктних ситуацій"

Громадянська освіта

Для кого: 10 Клас

27.11.2019

627

11

0

Опис документу:
Мета уроку: створити умови для розвитку громадянської компетентності учнів; розвитку інтересу до вивчення громадянської освіти, логічного мислення, правової грамотної мови, самоконтролю; виховання ключових громадянської компетентності. Очікувані результати: знає та критично оцінює причини зародження конфліктів, аналізує шляхи подолання конфліктних ситуацій; формує навички ефективної комунікації; вчиться досягати компромісу та консенсусу засобами діалогу; проявляє медіаторські вміння.
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Предмет: Громадянська освіта

Клас: 10

Тема уроку: Конфлікти

Мета уроку: створити умови для розвитку громадянської компетентності учнів; розвитку інтересу до вивчення громадянської освіти, логічного мислення, правової грамотної мови, самоконтролю; виховання ключових громадянської компетентності.

Очікувані результати: Після цього уроку учні зможуть: знає та критично оцінює причини зародження конфліктів, аналізує шляхи подолання конфліктних ситуацій; формує навички ефективної комунікації; вчиться досягати компромісу та консенсусу засобами діалогу; проявляє медіаторські вміння.

Обладнання уроку: підручник.

Тип уроку: розвиток громадянської компетентності

Перебіг уроку

1. Організаційний етап. Мотивація навчальної діяльності учнів.

2. Актуалізація опорних знань:

Бесіда з класом: Що ви розумієте під поняттям «конфлікт»?

3. Вивчення нового матеріалу:

3.1 Конфлікт.

Конфлікт – зіткнення окремих людей чи соціальних груп, що виражають різні, часом протилежні цілі, інтереси і погляди. Ролі в конфлікті: підбурювач, свідок, пособник, посередник.

3.2 Шляхи виходу з конфліктної ситуації.

Конструктивний – гумор, поступки, компроміс, співробітництво, усвідомлення позиції сторін.

Деструктивний – погроза, насильство, брутальність, приниження, перехід на особистості, розрив відносин.

Ігнорування – уникнення розв'язання проблеми.

4. Рефлексія:

З 'ясувати причини конфліктів у наведених ситуаціях, обираючи відповідний варіант (Відмінність інтересів; відмінність цінностей; відмінність у сприйнятті будь-чого або будь-кого; суперечність потреб; недолік ресурсів; дискримінація):

  1. Сім'я має один телевізор. Увечері через нього виникають суперечки: дружина хоче дивитись серіал, а чоловік спортивні передачі.

  2. Суперечка між вірянами та атеїстами щодо факту існування Бога.

  3. Учні вирішили, що під час дискотеки музичним супроводом буде реп. Класний керівник категорично проти, оскільки реп їй не подобається.

  4. Світові війни.

  5. Сім'я виграла в лотерею гроші і сперечається, що купити. Син хоче мопед, батько – машину, мати – нові меблі.

  6. До класу прийшов темношкірий новачок. З ним ніхто не хоче сидіти за однією партою, а парт не вистачає.

5. Підсумок уроку.

6. Домашнє завдання:§

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.