Урок "Комп'ютер як пристрій опрацювання даних. Різновиди комп'ютерів."

Опис документу:
Цілі: навчальна: сформувати уявлення про види сучасних персональних комп’ютерів, учити розрізняти їх; з’ясувати переваги та недоліки кожного виду; розвивальна: розвивати логічне мислення, пам’ять; формувати вміння узагальнювати; виховна: виховувати інформаційну культуру, дбайливе ставлення до комп’ютерної техніки.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Урок

Тема: Комп'ютер як пристрій опрацювання даних. Різновиди комп'ютерів.

Цілі:

  • навчальна: сформувати уявлення про види сучасних персональних комп’ютерів, учити розрізняти їх; з’ясувати переваги та недоліки кожного виду;

  • розвивальна: розвивати логічне мислення, пам’ять; формувати вміння узагальнювати;

  • виховна: виховувати інформаційну культуру, дбайливе ставлення до комп’ютерної техніки.

Тип уроку: Комбінований.

Обладнання та наочність: дошка, комп’ютери з підключенням до мережі Інтернет, підручник, навчальна презентація.

Програмне забезпечення: браузер.

Хід уроку

І. Організаційний етап

  • привітання

  • перевірка присутніх

  • перевірка готовності учнів до уроку

ІІ. Актуалізація опорних знань

ІІІ. Мотивацій навчальної діяльності

Учитель. Розгляньте комп’ютери нашого комп’ютерного кабінету. Як ви вважаєте, чи бувають якісь ще види комп’ютерів? Якщо так – то які саме? Це й буде темою нашого сьогоднішнього уроку.

IV. Вивчення нового матеріалу

Пояснення вчителя з елементами демонстрування презентації

(використовуються можливості локальної мережі кабінету або проектор)

V. Фізкультхвилинка

VI. Засвоєння нових знань, формування вмінь

Практичне завдання.

Робота за комп’ютером

  1. Повторення правил безпечної поведінки за комп’ютером.

  2. Інструктаж учителя.

  3. Практична робота за комп’ютерами.

  4. Вправи для очей.

VIІ. Підсумки уроку

Фронтальне опитування

1. Назвіть переваги ноутбука порівняно зі стаціонарним комп’ютером.

2. Назвіть недоліки ноутбука порівняно зі стаціонарним комп’ютером.

3. Комп’ютер якого виду є найбільшим за розмірами?

4. Комп’ютер якого виду є найменшим за розмірами?

5. Комп’ютер якого виду дозволяє працювати без використання клавіатури і миші?

6. Чим відрізняються нетбук і ноутбук?

Рефлексія

1. Під час уроку я

  • дізнався…

  • зрозумів…

  • навчився…

2. Найбільше мені сподобалося…

3. На уроках найкраще в мене виходило…

4. Я мав (-ла) труднощі з…

5. Я хотів би ще дізнатися про…

VІІI. Домашнє завдання

ІХ Оцінювання роботи учнів

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

До ЗНО з ГЕОГРАФІЇ залишилося:
0
3
міс.
1
6
дн.
0
5
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!