Сьогодні відбувся
Вебінар:
«
Особливості адаптації та модифікації освітнього процесу в контексті інклюзивного навчання
»

Урок-казка з математики "Ділення трицифрового числа на двоцифрове"

Математика

Для кого: 3 Клас

21.04.2021

116

5

0

Опис документу:
Любі діти! У моєму королівстві Математики трапилося велике лихо. Мою доньку Цифрочку викрав злий чаклун Безлад. А без неї мешканці королівства – цифри – геть чисто все забули. Врятуйте, будь ласка, мою доньку та моє королівство. Адже це під силу лише вам. Бажаю успіхів! Король Цифрон ІІ
Перегляд
матеріалу
Отримати код
Опис презентації окремими слайдами:
Урок з математики (казка) Ділення трицифрового числа на двоцифрове
Слайд № 1

Урок з математики (казка) Ділення трицифрового числа на двоцифрове

Приготуйте без мороки Все, що треба до уроку. Книжку, зошит, ручку, олівці. Приготувались? Молодці!
Слайд № 2

Приготуйте без мороки Все, що треба до уроку. Книжку, зошит, ручку, олівці. Приготувались? Молодці!

Сьогодні у нас незвичайний урок. У казку сьогодні ми зробимо крок. Із казкою ми зустрічались не раз, І знову вона завітає до нас.
Слайд № 3

Сьогодні у нас незвичайний урок. У казку сьогодні ми зробимо крок. Із казкою ми зустрічались не раз, І знову вона завітає до нас.

Любі діти! У моєму королівстві Математики трапилося велике лихо. Мою доньку Цифрочку викрав злий чаклун Безлад. А без неї мешканці королівства – ци...
Слайд № 4

Любі діти! У моєму королівстві Математики трапилося велике лихо. Мою доньку Цифрочку викрав злий чаклун Безлад. А без неї мешканці королівства – цифри – геть чисто все забули. Врятуйте, будь ласка, мою доньку та моє королівство. Адже це під силу лише вам. Бажаю успіхів! Король Цифрон ІІ

Повідомлення теми і мети уроку: Ми залишити це так не можемо, Давайте Цифрону ІІ допоможемо. Принцесу визволим з полону, Повернем її додому.
Слайд № 5

Повідомлення теми і мети уроку: Ми залишити це так не можемо, Давайте Цифрону ІІ допоможемо. Принцесу визволим з полону, Повернем її додому.

Але на нас чекають різні перешкоди. На сьогоднішньому уроці ми будемо ділити трицифрові числа на двоцифрові, попрацюємо над задачами, пригадаємо ім...
Слайд № 6

Але на нас чекають різні перешкоди. На сьогоднішньому уроці ми будемо ділити трицифрові числа на двоцифрові, попрацюємо над задачами, пригадаємо іменовані числа, нерівності та рівняння. Щоб добре впоратися, треба бути дуже уважними, зосередженими та дружними. Вирушаймо в дорогу!

«Числові східці» Ми прийшли до вежі і щоб відкрити перші двері, нам потрібно піднятися по східцям до дверей. 80 : 40 60 : 20 48 : 2 100 : 50 120 : ...
Слайд № 7

«Числові східці» Ми прийшли до вежі і щоб відкрити перші двері, нам потрібно піднятися по східцям до дверей. 80 : 40 60 : 20 48 : 2 100 : 50 120 : 20 210 : 30

2 3 24 2 6 7
Слайд № 8

2 3 24 2 6 7

Другі двері «Хвилинка каліграфії» Чаклун Безлад хоче перевірити, чи вмієте ви писати каліграфічно: Запишіть сусідів числа 457, 212, 688. Запишіть н...
Слайд № 9

Другі двері «Хвилинка каліграфії» Чаклун Безлад хоче перевірити, чи вмієте ви писати каліграфічно: Запишіть сусідів числа 457, 212, 688. Запишіть найменше трицифрове число. Запишіть найбільше трицифрове число.

Подивіться, що було зачинено за дугими дверима. Давайте перевіримо, чи всі потрапили до цієї кімнати. 456, 458, 211, 213, 687, 689 999 100
Слайд № 10

Подивіться, що було зачинено за дугими дверима. Давайте перевіримо, чи всі потрапили до цієї кімнати. 456, 458, 211, 213, 687, 689 999 100

Треті двері «Математичні вузлики» Щоб відкрити замок нам потрібно: 564, 985, 39, 51, 178, 100, 760, 47, 62, 940 виписати: всі круглі числа; всі дво...
Слайд № 11

Треті двері «Математичні вузлики» Щоб відкрити замок нам потрібно: 564, 985, 39, 51, 178, 100, 760, 47, 62, 940 виписати: всі круглі числа; всі двоцифрові числа; всі трицифрові числа.

Подивіться, що було зачинено за дверима. Давайте перевіримо, чи всі потрапили до третьої кімнати. 100, 760, 940 564, 985, 178 39, 51, 47, 62
Слайд № 12

Подивіться, що було зачинено за дверима. Давайте перевіримо, чи всі потрапили до третьої кімнати. 100, 760, 940 564, 985, 178 39, 51, 47, 62

Чаклун Безлад почав нам заважати ще в минулу середу. Тому що у вправі «Учитель», коли ми перевіряли один із прикладів були замінені їм деякі цифри....
Слайд № 13

Чаклун Безлад почав нам заважати ще в минулу середу. Тому що у вправі «Учитель», коли ми перевіряли один із прикладів були замінені їм деякі цифри. Так, у прикладі 250 ∙ 3 = 750 (а не 500, як він наплутав). Або, щоб вийшло 500, нам треба було 250 ∙ 2 = 500 І тут ми його теж подолали. Відкрили четверті двері.

Гра «Я – вчитель» (Пригадаємо ділення трицифрового числа на двоцифрове) 230 : 46 = 5 46 ∙ 2 = 92 – не підходить 46 ∙ 3 = 138 – не підходить 46 ∙ 4 ...
Слайд № 14

Гра «Я – вчитель» (Пригадаємо ділення трицифрового числа на двоцифрове) 230 : 46 = 5 46 ∙ 2 = 92 – не підходить 46 ∙ 3 = 138 – не підходить 46 ∙ 4 = 184 – не підходить 46 ∙ 5 = 230 - підходить Щоб поділити трицифрове число на двоцифрове, треба помножити двоцифрове на таке число, щоб вийшло дане трицифрове.

П’яті двері «Вмію розв’язати» 125 : 25 = 105 : 35 = 104 : 26 = 25 ∙ 2 = 25 ∙ 3 = 25 ∙ 4 = 25 ∙ 5 =
Слайд № 15

П’яті двері «Вмію розв’язати» 125 : 25 = 105 : 35 = 104 : 26 = 25 ∙ 2 = 25 ∙ 3 = 25 ∙ 4 = 25 ∙ 5 =

ПЕРЕВІРКА «ДВЕРІ ВІДЧИНЕНІ» 125 : 25 = 5 25 ∙ 2 = 50 25 ∙ 3 = 75 25 ∙ 4 = 100 25 ∙ 5 = 125 104 : 26 = 4 26 ∙ 2 = 52 26 ∙ 3 = 78 26 ∙ 4 = 104 105 : ...
Слайд № 16

ПЕРЕВІРКА «ДВЕРІ ВІДЧИНЕНІ» 125 : 25 = 5 25 ∙ 2 = 50 25 ∙ 3 = 75 25 ∙ 4 = 100 25 ∙ 5 = 125 104 : 26 = 4 26 ∙ 2 = 52 26 ∙ 3 = 78 26 ∙ 4 = 104 105 : 35 = 3 35 ∙ 2 = 70 35 ∙ 3 = 105

Шості двері «Математика з другом» Задача З 76 м тканини пошили 8 однакових суконь і 13 халатів. На одну сукню йде 3 м тканини. Скільки метрів ткани...
Слайд № 17

Шості двері «Математика з другом» Задача З 76 м тканини пошили 8 однакових суконь і 13 халатів. На одну сукню йде 3 м тканини. Скільки метрів тканини йде на один халат?

Короткий запис С. – 8 шт. – по 3 м Х. – 13 шт. – по ? м 76 м
Слайд № 18

Короткий запис С. – 8 шт. – по 3 м Х. – 13 шт. – по ? м 76 м

Розв’язання 3 ∙ 8 =24 (м) – на 8 суконь. 76 – 24 = 52 (м) – на 13 халатів. 52 : 13 = 4 (м) Відповідь : 4 м пішло на 1 халат.
Слайд № 19

Розв’язання 3 ∙ 8 =24 (м) – на 8 суконь. 76 – 24 = 52 (м) – на 13 халатів. 52 : 13 = 4 (м) Відповідь : 4 м пішло на 1 халат.

Сьомі двері «Математика самостійно» Задача Стригаль ручними ножицями може обстригти за день 25 овець, а електричною машинкою – 150. У скільки разів...
Слайд № 20

Сьомі двері «Математика самостійно» Задача Стригаль ручними ножицями може обстригти за день 25 овець, а електричною машинкою – 150. У скільки разів підви-щується продуктивність праці стригаля, коли він працює електричною машинкою?

Розв’язання 150 : 25 = 6 (р.) Відповідь : у 6 разів підвищується продуктивність праці стригаля.
Слайд № 21

Розв’язання 150 : 25 = 6 (р.) Відповідь : у 6 разів підвищується продуктивність праці стригаля.

Восьмі двері «Розв’язування рівнянь» Перед нами ще одні двері. Але я впевнена, ми обов’язково їх подолаємо. 560 : х = 80 Х : 20 = 12 - 4
Слайд № 22

Восьмі двері «Розв’язування рівнянь» Перед нами ще одні двері. Але я впевнена, ми обов’язково їх подолаємо. 560 : х = 80 Х : 20 = 12 - 4

ПЕРЕВІРКА 560 : х = 80 х : 20 = 12 – 4 Х = 560 :80 х : 20 = 8 Х = 7 х = 8 ∙ 20 560 : 7 = 80 х = 160 160 : 20 = 12 - 4
Слайд № 23

ПЕРЕВІРКА 560 : х = 80 х : 20 = 12 – 4 Х = 560 :80 х : 20 = 8 Х = 7 х = 8 ∙ 20 560 : 7 = 80 х = 160 160 : 20 = 12 - 4

Дев’яті двері «Іменовані числа» ПРИГАДАЙ 1 м = 100 см, 1 см = 10 мм, 1 год = 60 хв РОЗВ’ЯЖІТЬ 1 м : 4 = 1 см : 2 = 1 год : 4 = 1 год : 3 =
Слайд № 24

Дев’яті двері «Іменовані числа» ПРИГАДАЙ 1 м = 100 см, 1 см = 10 мм, 1 год = 60 хв РОЗВ’ЯЖІТЬ 1 м : 4 = 1 см : 2 = 1 год : 4 = 1 год : 3 =

ПЕРЕВІРКА 1 м : 4 = 100 см : 4 = 25 см 1 см : 2 = 10 мм : 2 = 5 мм 1 год : 3 = 60 хв : 3 = 20 хв 1 год : 4 = 60 хв : 4 = 15 хв
Слайд № 25

ПЕРЕВІРКА 1 м : 4 = 100 см : 4 = 25 см 1 см : 2 = 10 мм : 2 = 5 мм 1 год : 3 = 60 хв : 3 = 20 хв 1 год : 4 = 60 хв : 4 = 15 хв

Десяті двері «Нерівності. Мисли логічно!» Х ∙ 33 < 100 Доберіть замість х числа, щоб нерівність була істинна.
Слайд № 26

Десяті двері «Нерівності. Мисли логічно!» Х ∙ 33 < 100 Доберіть замість х числа, щоб нерівність була істинна.

ПЕРЕВІРКА Х = 0, 1, 2, 3 2 ∙ 33 < 100 0 ∙ 33 < 100 66 < 100 0 < 100 3 ∙ 33 < 100 1 ∙ 33 < 100 99 < 100 33 < 100
Слайд № 27

ПЕРЕВІРКА Х = 0, 1, 2, 3 2 ∙ 33 < 100 0 ∙ 33 < 100 66 < 100 0 < 100 3 ∙ 33 < 100 1 ∙ 33 < 100 99 < 100 33 < 100

Ми з вами впоралися з усіма завданнями, виконали прохання короля Цифрона ІІ і врятували принцесу Цифрочку. І принцеса вирішила вам віддячити і приг...
Слайд № 28

Ми з вами впоралися з усіма завданнями, виконали прохання короля Цифрона ІІ і врятували принцесу Цифрочку. І принцеса вирішила вам віддячити і приготувала дуже цікаві завдання.

Цікаві завдання
Слайд № 29

Цікаві завдання

Назвіть слова, в яких є число 7. НАПРИКЛАД Зовсім, усім,передовсім, сім’я, вісім.
Слайд № 30

Назвіть слова, в яких є число 7. НАПРИКЛАД Зовсім, усім,передовсім, сім’я, вісім.

Яка цифра об’єднує райдугу, музику, дні тижня, чудеса світу?
Слайд № 31

Яка цифра об’єднує райдугу, музику, дні тижня, чудеса світу?

Інтерактивна гра «Кубування» От і закінчилась наша пригода. Ми перемогли злого Безлада, впоралися з усіма завданнями. Що допомогло нам це зробити? ...
Слайд № 32

Інтерактивна гра «Кубування» От і закінчилась наша пригода. Ми перемогли злого Безлада, впоралися з усіма завданнями. Що допомогло нам це зробити? Вміння ділити трицифрові числа на двоцифрові. Знання нумерації чисел. Вміння оперувати з іменованими числами. Вміння працювати разом та самостійно. Вміння розв’язувати задачі та працювати з нерівностями.

Підсумок Для того, щоб злий чаклун Безлад знову не накоїв лиха в королівстві Математики, вам потрібно вдома пригадати і закріпити знання, отримані ...
Слайд № 33

Підсумок Для того, щоб злий чаклун Безлад знову не накоїв лиха в королівстві Математики, вам потрібно вдома пригадати і закріпити знання, отримані на уроці.

Вірте, діти, в чудеса Та літайте в небесах. Бо дитинство закінчиться І не встигнете проститься.
Слайд № 34

Вірте, діти, в чудеса Та літайте в небесах. Бо дитинство закінчиться І не встигнете проститься.

Слайд № 35

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.