Урок інформатики у 9 класі Тема: Практична робота № 2 Створення публікації на базі шаблону

Опис документу:
Мета: навчальна: закріпити навички учнів по створенню комп’ютерних публікацій; розвивальна: розвивати логічне мислення; формувати вміння діяти за інструкцією, планувати свою діяльність, аналізувати i робити висновки; виховна: виховувати інформаційну культуру учнів, уважність, акуратність, дисциплінованість.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код

Вчитель: Савка-Ржематорська О.В.

Урок № 25 І-9 клас Дата: 11.12.2019

Тема: Практична робота № 2 Створення публікації на базі шаблону

Мета: навчальна: закріпити навички учнів по створенню комп’ютерних публікацій;

розвивальна:  розвивати логічне мислення; формувати вміння діяти за інструкцією, планувати свою діяльність, аналізувати i робити висновки;

виховна:  виховувати інформаційну культуру учнів, уважність, акуратність, дисциплінованість.

Тип уроку: формування знань, умінь і навичок

Хід уроку

І. Організаційний етап

  • привітання

  • перевірка присутніх

  • перевірка готовності учнів до уроку

ІІ. Актуалізація опорних знань

Заповнення кластеру.

Усне фронтальне опитування: Які Ви знаєте види публікацій? – [газета, журнал, бюлетень, книги, буклети, брошури, електронні публікації (баннери для реклами, соцмереж, електронної пошти), анімація, хмарки тегів]. 4. Актуалізація опорних знань: 3 хв.

Усне вибіркове опитування «Які основні правила дизайну для презентацій?» [лаконічність, композиція, підбір кольору] «Які види інформації можна вставляти в публікацію?» [текст, фото, зображення, анімація] «З чого ви починаєте знайомство з людиною?» [з привітання] «Що важливо при першому знайомстві?» «Чого слід уникати при знайомстві?»

Мотивація: Сьогодні ми допоможемо людям які працюють у центрі зайнятості підготувати буклети на ярмарок професій.

ІІІ. Оголошення теми та мети уроку. Мотивація навчальної діяльності

На сьогоднішньому уроці ви будете cтворювати просту комп’ютерну публікацію на базі шаблону.

ІV. Засвоєння нових знань, формування вмінь

У власній структурі папок створіть папку Практична робота 8.

Під час виконання практичних завдань пам’ятайте про правила безпеки життєдіяльності при роботі з комп’ютером!

Практична робота 8. Створення простої комп’ютерної публікації на базі шаблону.

Завдання 1. Зміна параметрів форматування публікації (4 бали)

Визначте вид публікації буклет.pub з папки Комп’ютерні публікації, які об’єкти містить ця публікація, яку колірну та шрифтову схеми до неї засто­совано. Оберіть іншу колірну та шрифтову схеми на власний розсуд. Змініть розміри чи положення об’єктів так, щоб вони не перекривали один одного і в текстових полях не було тексту в області переповнення. Збережіть результати у файлі з тим самим іменем в папці Практична робота 8 своєї структури папок.

Завдання 2. Буклет «Вищий навчальний вуз» (8 балів)

У папці 9 клас на диску D: знаходиться потрібна інформація. Знайдіть відомості, що містять коротку довідку про навчальний заклад: за якою адресою знаходиться, яких фахівців готує цей заклад. На основі одного з наявних шаблонів створіть буклет, колір­ну та шрифтову схеми оберіть на власний розсуд. Підготуйте потрібні мате­ріали та створіть буклет вказаної структури Збережіть публікацію з іменем того закладу над яким ви працюєте в папці Практична робота 8 своєї структури папок.

Завдання 3. Інформаційний бюлетень «Зроби сам!» (12 балів)

Створіть на основі одного з наявних шаблонів бюлетень Зроби сам!, що складається з двох сторінок. Розмістіть у публікації ідеї, приклади та поради щодо створення подарунків власноруч. Шаблон бюлетеня, колірну та шриф­тову схеми оберіть на власний розсуд. Для підготовки публікації використай­те матеріали блогу http://www.zrobysama.com.ua з дотриманням закону про авторське право.

V. Підсумки уроку

Рефлексія

  • мені було незрозуміло…;

  • у мене виникли такі запитання…;

  • я не впорався з такими завданням…;

  • мені сподобалось і я буду використовувати…

VI. Домашнє завдання

Повторити раніше вивчений матеріал

VIІ. Оцінювання роботи учнів

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»