Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«
Сучасні підходи до соціалізації дошкільника
»
Взяти участь Всі події

Урок - гра з фізичної культури "Подорож планетами"

Фізична культура

Для кого: 2 Клас

08.04.2021

153

5

0

Опис документу:
Закріплювати навички виконання комплексу вправ на гімнастичній лаві, розвивати силу, спритність, швидкість, координацію рухів. Повторити вправи на гімнастичній стінці. Сприяти зміцненню дитячого колективу.
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Урок-гра з фізичної культури «Подорож планетами»

Завдання уроку: 1) закріпити комплекс вправ на гімнастичній лаві; 2) розвивати силу, гнучкість, координацію рухів; 3) повторити лазіння по гімнастичній лаві та перелізання по гімнастичній стінці; 4) прищеплювати навички здорового способу життя; 5) сприяти згуртованості дитячого колективу.

Інвентар: свисток, гімнастичні лави, гімнастична стінка, обручі, гімнастичні палиці, м’ячі, плакати, комп’ютер.

Зміст уроку

Дозу-

Організаційно-

вання

методичні вказівки

1. Підготовча частина

12-13 хв

1.

Шикування в одну шеренгу,

2-3 хв

Перевірити наявність

привітання, повідомлення завдань

спортивної форми та

уроку.

-Сьогодні у нас незвичайний урок- гра, урок-фантазія, що має назву «Подорож планетами».

Уявіть, що наша спортивна зала - це галактика, гімнастичні лави - це космічний корабель, ви - загін космонавтів, а я - ваш командир. Будьте обережними та уважними під час цієї подорожі, дотримуйтесь правил техніки безпеки. Зараз перевіримо, чи готовий екіпаж до польоту: ходьба, біг, повороти на місці. Екіпаж готовий, займайте місця в ракеті!

самопочуття учнів.

2.

Комплекс загально розвивальних вправ на гімнастичних лавах:

7-8 хв

У музичному супроводі.

1)вихідне положення (В.П.) -

8-10

Спину тримати прямою.

основна стійка, обличчям до лави. Піднятися на носки, колові рухи

разів

головою праворуч і ліворуч; 2)В.П. - те саме. 1 - крок лівою

8-10

Не нахилятися вперед.

ногою на лаву; 2 - приставити праву ногу; 3 - крок лівою ногою на

разів

підлогу; 4 - В.П.;

3)В.П. - руки на пояс, боком до

8-10

Спину тримати прямою.

лави. 1 - крок лівою ногою на лаву; 2 - приставити праву ногу; 3 - крок

разів

лівою ногою на підлогу; 4 - В.П.; 4)В.П. - права нога на лаву, права

8-10

Руки тримати прямими.

рука вгору, ліва - вниз. Змінювати положення рук на кожний рахунок;

разів

5)В.П. - сід поперек лави, зігнуті в

8-10

Із великою амплітудою.

колінах ноги нарізно, руки за

разів

голову. Нахили тулуба в сторони; 6)В.П. - сід уздовж лави, ноги

8-10

Дістати носки.

прямі, руки вгору. Нахили вперед;

разів

7)В.П. - те саме, руки хватом за

6-8

Утримувати рівновагу.

дальній край лави. Згинання ніг в

разів

упорі присівши позаду;

8)В.П. - упор лежачи на лаві

6-8

Ноги в колінах не

вздовж, руки на лаві. Почергове

разів

згинати.

піднімання ніг;

9)В.П. - правим боком до лави,

6-8

Утримувати рівновагу.

права нога на лаві, руки на пояс. Присідання на лівій нозі; те саме на

разів

правій нозі, змінивши положення

біля лави;

10)В.П. - сід уздовж лави, руки

6-8

Ноги в колінах не

хватом за дальній край лави. Вертикальні та горизонтальні

разів

згинати.

«ножиці» ногами;

11)В.П. - обличчям до лави, зігнута

6-8

Тулуб тримати прямим.

права нога на лаві, руки вниз. Стрибки зі зміною положення ніг.

разів

3.

- Наш корабель здійснив посадку на планеті «Василинка- веселинка». Мешканці цієї планети

2-3 хв

На вибір учнів.

дуже веселі й весь час грають в

ігри. Тут ми з вами пограємось. Рухлива гра «Невід» або «Квач із обручем».

II. Основна частина.

25 хв

1.

- Час вирушати до іншої планети.

3-4 хв

Учні стають на лаву

Екіпаж, зайняти місця в ракеті! Поки ми летітимемо, зробимо вправи для розвитку гнучкості (В.П. - упор присівши, руками взятись за передній край лави. 1 - випрямити ноги, не відпускаючи рук; 2-7- утримувати положення; 8 - В.П.

вздовж.

2.

- Поки ми виконували вправи на

8-10 хв

Вправи 1-7 - фронтально

гнучкість, наш корабель потрапив

одночасно, 8-9 -

на планету під назвою

почергово. У музичному

«Романтична акробатична».

супроводі.

1)Повзання по-пластунськи;

Забезпечувати

  1. Перекид правим (лівим) боком;

  2. «Напівшпагат»;

  3. «Човник на хвильках»;

  4. Стійка на лопатках («берізка»);

  5. «Міст» із положення лежачи;

  6. Перекату групуванні;

  7. 2-3 перекиди вперед;

  8. 2-3 перекиди назад.

страхування учнів.

3.

- Час поспішати. Нам необхідно відвідати ще одну планету. Поки ми здійснюватимемо переліт, виконаємо згинання та розгинання рук в упорі лежачи.

1-2 хв

Фронтально одночасно. Максимальна кількість разів.

4.

- Зараз ми опинилися на планеті «Зоологічна». Це дуже красива планета. Тут багатий рослинний і тваринний світ. Тварини всі травоїдні, ніхто нікого не боїться, тут весело та безпечно (рухлива гра «Тварини на водопої»).

3-4 хв

Кожен учень грає роль тварини (зайця, лисиці, вовка, ведмедя та ін.). Учитель називає будь- яку тварину. Ті учні, кого називають, біжать до обруча й удають наче п'ють воду, беруть м'яч і кладуть його в обруч, потім повертаються назад. Переможець отримує відзнаку. У якій команді виявиться найбільше відзнак, та виявляється переможницею.

III. Заключна частина.

3 хв

1.

-Напилися водички? Час повертатися додому. Займайте місця в космічному кораблі. Я знаю, що ви дуже втомилися. Поки ракета летітиме, ми проведемо аутогенне тренування і відновимо свої сили.

  • Уявіть, що ви на березі моря. Світить тепле, ласкаве сонце.

2 хв

Сидячи на лаві, розслабитись. Вдих і видих робити максимальними.

Вітерець ніжно овіває вашу голову, руки, ноги. Море - синє та прекрасне. Вам тепло й легко. Ви відпочиваєте. Хвилі надходять і відходять від берега. Коли надходять - робимо вдих, коли відходять - видих.

Ось ми й удома.

2.

Підбиття підсумків уроку.

30 с

Відмітити кращих учнів.

3.

Організоване залишення спортивної зали.

30 с

У колону по одному.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.