Урок "Гра-вікторина, присвячена Всесвітньому дню Води""

Опис документу:
Зазначити, що 22 березня відзначається Всесвітній день Води. Показати дітям важливість води для всього живого на Земній кулі, розширити знання дітей про річки, моря, океани . Формувати дбайливе ставлення до природи

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код

Сценарій виховної години до Міжнародного дня води

вчитель Уварова В.В.

Гра-вікторина «Всесвітній день води»

Мета: показати дітям необхідність води для всього живого на Землі; розширити знання дітей про тваринний і рослинний світ, океани, моря і річки; формувати навички дбайливого ставлення до природи.

Обладнання: глобус; трилітрова банка з водою; склянка, піпетка, фотографії із зображенням водних середовищ світу.

ПЕРЕБІГ ЗАХОДУ

І. Організаційний момент

ІІ. Основна частина

У Ч И Т Е Л Ь 22 березня проголошений Міжнародним днем води. Вода дедалі частіше вимагає захисту. Чи так багато води на нашій планеті, чи всім вистачає її?

(Демонструє дітям глобус, нагадує, що блакитним кольором на ньому зображено воду. Коли космонавти спостерігають нашу планету з космосу, то планета має голубий колір, завдяки тому , що 3/4 частини планети займають океани, моря, річки та озера.)

Як ви вважаєте, чи будь – яка вода може задовольнити потреби людства? Адже велику її частину складають моря і океани в яких солона вода. Якщо уявити, що вся вода нашої планети вміщується в трилітровій банці, то прісна займає всього лише півсклянки. Відібравши піпеткою три краплі із цієї склянки, ви отримаєте воду річок і озер.

( Свої слова вчитель супроводжує показом досліду)

Хліб, повітря вода – прості речі. Але давайте поміркуємо, чи багато ми знаємо про повітря, яким дихаємо, або про воду , яку п ємо щодня, готуємо з неї страви.? Чи знаєте ви, що склад і властивості звичайної водопровідної води не менш загадковий, ніж походження марсіанських каналів? Світ звичайних речей містить у собі дуже багато загадкових таємниць. І кожна людина прагне розгадати їх.

Клас заздалегідь поділено на три команди, які сидять за окремими зіставленими столами. Назви команд: «Океани», «Моря», Річки». Також треба вибрати трьох членів журі – по одному з команд.

1 конкурс «Загадковий» ( розминка)

У ч и т е л ь Починаємо наш конкурс. Розгадайте загадки про різні стани води. За правильну відповідь команда отримує по 1 балу.

  • Що біжить без прогону? (вода)

  • Без крил – летить,

Без ніг – біжить,

Без вітрила – пливе ( хмара).

  • В білім оксамиті дерева і домівки,

А як вітер нападе – оксамит цей опаде.(іній)

  • Летить сова по синьому небу:

Крила розпластала,

Сонечко заслала ( хмара)

  • Білі мухи прилетіли,

Землю і будинки вкрили (сніжинки)

  • Прозорий , як скло, та не вставиш у вікно ( лід)

  • Уночі мороз гуляв

І дерева прикрашав,

Одяглися гілочки

У пухнасті кожушки ( іній)

  • Біла морквинка узимку росте ( бурулька)

  • Ковдра біла

Не руками зроблена,

Не ткалася,не кроїлася,

З неба на землю звалилася. (сніг)

(Журі підбиває підсумки конкурсу)

2 конкурс «Річки, озера, моря та океани»

В ч и т е л ь ( демонструє глобус). Океани, моря і річки регулюють коло обіг води на Землі. Вони займають величезну площу поверхні планети і відіграють вирішальну роль у регулюванні клімату, збереження тваринного і рослинного світу.

  • Скільки на нашій планеті океанів? (4)

  • Який океан є найбільший, а який – найменшим? ( найбільший Тихий океан, найменший Льодовитий океан)

  • Біле, Червоне, Жовте, Чорне – що це ? (назва морів)

  • Яке море найсолоніше на нашій планеті? ( Мертве море)

  • В якому морі вода найменш солона? ( в Азовському)

  • Як називають початок і кінець річки? ( витік, гирло)

  • У якого водоймища бувають рукави? ( річка)

  • Яка річка є найдовшою на Землі? ( Ніл)

  • У якому озері знаходиться 1/5 частина прісної води всієї планети? (Байкал)

  • Руслом якої річки протікає 1/5 всієї річкової води світу? (Амазонки)

  • Скільки відсотків земно поверхні вкрито водою? ( 70%)

(Журі підбиває підсумки конкурсу)

Фізкультхвилинка « Вода-не вода»

Правила гри.

А) Якщо назване слово позначає те, що містить воду ( наприклад, калюжа ) – встати.

Б) Якщо предмет, або явище безпосередньо стосується води ( наприклад, риба) – підняти руки.

В) Якщо предмет, або явище не мають ніякого зв язку з водою, (наприклад, камінь) – плескати в долоні.

Слова

Хмара, кораблик, калюжа, вітер, камінь, дельфін, вогонь, море, пісок, компот, рак, телевізор, сонце, вулкан, книга, притока, лава, чай, дерево, ручка, квітка, сніг, шланг, корито, парасолька.

Конкурс «Чи знаєте ви?»

  • У кого два ока на одному боці? ( у камбали)

  • У кого одна нога будинок перевозить? ( у молюска)

  • Хто дихає однією ніздрею? ( морж)

  • Хто іклами дно оре? (морж)

  • Якого птаха море відучило літати? ( пінгвіна)

  • Що таке морська капуста? (водорості)

  • Хто піє шкірою? (жаба)

(Журі підбиває підсумки конкурсу)

ІІІ. Підсумок заходу.

Підбиття підсумків. Визначення і нагородження переможця.

Джерела: « Тематичні класні години» М.В.Коновалова

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.


Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!

Всеосвіті 3 роки!

Святкуємо гучно та з подарунками!

+ 10 подарункових боксів з фірмовими товарами від «Всеосвіти»!

+ 10 подарункових боксів з фірмовими товарами від «Всеосвіти»!

до розіграшу подарунків залишилось
00
00
00
00