Урок-гра "Розв’язування вправ і задач"

Опис документу:
Урок-гра "Розв’язування вправ і задач на множення та ділення натуральних чисел"допоможе вчителю при підготовці до уроку. Учні закріплять вміння множити та ділити натуральні числа, використовувати властивості додавання і віднімання під час розв’язування вправ.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися
Опис презентації окремими слайдами:
Підготувала вчитель математики Вороненської ЗОШ І-ІІІ ступенів Сіренко Вікторія Володимирівна
Слайд № 1

Підготувала вчитель математики Вороненської ЗОШ І-ІІІ ступенів Сіренко Вікторія Володимирівна

Слайд № 2

Мета: формувати міцні навички множення та ділення натуральних чисел, вміння розв’язувати рівняння, задачі на множення та ділення натуральних чисел;...
Слайд № 3

Мета: формувати міцні навички множення та ділення натуральних чисел, вміння розв’язувати рівняння, задачі на множення та ділення натуральних чисел; ознайомити із задачами практичного змісту; сприяти розвитку вміння працювати в групі та формуванню навичок логічно мислити; виховувати вміння долати труднощі.  

Що означає поділити число а на b? Що таке: ділене, дільник, добуток, частка? Як можна перевірити правильність виконання ділення? Чи можна ділити як...
Слайд № 4

Що означає поділити число а на b? Що таке: ділене, дільник, добуток, частка? Як можна перевірити правильність виконання ділення? Чи можна ділити яке-небуть число на 0? Чому?

Розмах крил велетенських метеликів “менелай” (живуть у Південній Америці) досягає 18 см, а розмах крил метеликів “сіра агрипіна” на 9 см більший. Я...
Слайд № 5

Розмах крил велетенських метеликів “менелай” (живуть у Південній Америці) досягає 18 см, а розмах крил метеликів “сіра агрипіна” на 9 см більший. Який розмах крил “сіра агриппина”?

За своє життя людина споживає 5000 кг картоплі, це в 2 рази менше, ніж води і в 10 разів більше, ніж солі. На скільки більше кг води , ніж солі , п...
Слайд № 6

За своє життя людина споживає 5000 кг картоплі, це в 2 рази менше, ніж води і в 10 разів більше, ніж солі. На скільки більше кг води , ніж солі , потрібно людині?

Гірський козел перестрибує ущелини шириною 4 метри, а великі кенгуру стрибають у хвилини небезпеки у 3 рази далі. Яку відстань подолає за 4 стрибки...
Слайд № 7

Гірський козел перестрибує ущелини шириною 4 метри, а великі кенгуру стрибають у хвилини небезпеки у 3 рази далі. Яку відстань подолає за 4 стрибки великий кенгуру? Гірський козел?

Страус розвиває швидкість 50 км \ год. Яку відстань він подолає за 30 хвилин?
Слайд № 8

Страус розвиває швидкість 50 км \ год. Яку відстань він подолає за 30 хвилин?

Найбільша у світі африканська жаба-голіаф. Її маса в 6 разів більше жаби-бика, яка має масу 0,5 кг. Яка маса жаби-голіафа?
Слайд № 9

Найбільша у світі африканська жаба-голіаф. Її маса в 6 разів більше жаби-бика, яка має масу 0,5 кг. Яка маса жаби-голіафа?

Магазин продав 18 кг апельсинів і 12 кг лимонів, всього на суму 306 грн. Скільки коштує 1 кг апельсинів, якщо 1 кг лимонів коштує 12 грн?
Слайд № 10

Магазин продав 18 кг апельсинів і 12 кг лимонів, всього на суму 306 грн. Скільки коштує 1 кг апельсинів, якщо 1 кг лимонів коштує 12 грн?

На склад надійшло 1112 кг помідорів у ящиках масою по 32 кг і 40 кг. Ящиків масою по 32 кг було 16. Скільки ящиків було масою 40 кг?
Слайд № 11

На склад надійшло 1112 кг помідорів у ящиках масою по 32 кг і 40 кг. Ящиків масою по 32 кг було 16. Скільки ящиків було масою 40 кг?

45 га / год 3 год =
Слайд № 12

45 га / год 3 год =

18 219 1) 102:17+300:25 = 1 2)279:9+3008:16 =
Слайд № 13

18 219 1) 102:17+300:25 = 1 2)279:9+3008:16 =

1. 4005:445 = 2. На яке число треба поділити 343, щоб отримати 49? 3. На це число ділити не можна. 4. Частка від ділення 1680 на 168. 5. 8² : 4³ = ...
Слайд № 14

1. 4005:445 = 2. На яке число треба поділити 343, щоб отримати 49? 3. На це число ділити не можна. 4. Частка від ділення 1680 на 168. 5. 8² : 4³ = 6. 648 : х=54, х = 7. 25² : 5³ =  

1. 4005:445 = 9 2. На яке число треба поділити 343, щоб отримати 49? - 7 3. На це число ділити не можна - 0 4. Частка від ділення 1680 на 168 - 10 ...
Слайд № 15

1. 4005:445 = 9 2. На яке число треба поділити 343, щоб отримати 49? - 7 3. На це число ділити не можна - 0 4. Частка від ділення 1680 на 168 - 10 5. 8² : 4³ = 1 6. 648 : х=54, х = 12 7. 25² : 5³ = 5  

Слайд № 16

Література: Бевз Г.П., Бевз В. Г. Математика : Підруч. Для 5 кл. загальноосвіт. Навч. Закл.-К.:Зодіак-ЕКО, 2005. -352 с.:іл. Математика: підруч. Дл...
Слайд № 17

Література: Бевз Г.П., Бевз В. Г. Математика : Підруч. Для 5 кл. загальноосвіт. Навч. Закл.-К.:Зодіак-ЕКО, 2005. -352 с.:іл. Математика: підруч. Для 5-го кл. загальноосвіт. навч. закл. / О. С. Істер. – К. : Генеза, 2013. – 368 с. : іл. Навчальна програма для учнів 5 - 9 класів загальноосвітніх навчальних закладів. (М. І. Бурда, Ю. І. Мальований, Є. П. Нелін, Д. А. Номіровський, А. В. Паньков, Н. А. Тарасенкова, М. В. Чемерис,М. С. Якір) Інтернет-ресурси: http://radikal.ua/data/upload/49112/4efc3/3bd0a3d6bb.jpg https://th.pngtree.com/freepng/milky-way-galaxy_3357710.html http://svitppt.com.ua

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Особливі діти в закладі освіти: характеристика нозологій, педагогічні підходи»
Мельничук Вікторія Олексіївна
30 годин
590 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.