Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«
Особливості адаптації та модифікації освітнього процесу в контексті інклюзивного навчання
»

Урок- гра "Я не чарівник, я тільки вчусь."

Математика

Для кого: 3 Клас

10.05.2020

261

2

0

Опис документу:
Цей урок дає можливість ознайомити учнів з прийомами письмового додавання трицифрових чисел, коли є два переходи через розряд. Розвивати вміння розв'язувати рівняння на знаходження невідомого зменшуваного та доданків. Удосконалювати вміння оперувати математичними термінами, вміння розв'язувати задачі, удосконалювати знання таблиці множення.
Перегляд
матеріалу
Отримати код

3 клас . Урок – гра « Я не чарівник, я тільки вчусь» з математики

Тип уроку: урок вивчення нового матеріалу

Тема: Письмове додавання трицифрових чисел з переходом через розряд ( два переходи). Розв’язування прикладів, рівнянь та задач

Мета:ознайомити учнів з прийомами письмового додавання трицифрових чисел, коли є два переходи через розряд;

Розвивати вміння розв’язувати рівняння на знаходження невідомого зменшуваного та доданків;

Удосконалювати вміння оперувати математичними термінами, відповідно темі уроку,вміння розв’язувати задачі на зменшення , збільшення на кілька одиниць; удосконалювати знання таблиці множення;

Виховувати чуйність , бажання приходити на допомогу тим , хто цього потребує , командний дух, виховувати охайність при письмі.

I Орг. момент

Вчитель:

У тридев’ятім царстві ,

В родині лісника,

Жила собі дівчина,

Що попіл прибирала.

Що тяжко працювала

Від ночі до зорі,

А дяки вона мала

Лиш крики й стусани .

  • Про кого ця історія, малята?

  • Дійсно, героїня казки Ш. Перро Попелюшка жила й працювала дуже важко:

Попелюшку ображала мачуха лиха ,

В неї вдача бач,на лихо,

Була заздрісна та зла.

Найпотаємнішим бажанням Попелюшки було потрапити на бал у королівський палац.

  • Хто ждопоміг здійснити це бажання?

  • Сьогодні на уроці ми будемо маленькими чарівниками , які тільки вчаться , допоможемо нашій славній дівчинці познайомитися з принцом і навчимося додавати трицифрові числа з переходом через розряд письмово.

II Актуалізація опорних знань

1.Каліграфічна хвилинка.

Відкрили зошити і записати число класна робота.

Вчитель: Дуже часто чарівники у своїх чарах використовують магічні числа . Зараз ми запишемо деякі цифри і узнаємо нові відомості про них . Першою ми запишемо цифру 7.

Сім- число духовної досконалості (печать Божа) . Воно пішло від єврейської слова «савах», що означає «мати достаток».

Другою цифрою буде 3. Число 3 – найулюбленіше число людства. Воно часто використовується у казках : три сини , три завдання. Далі запишіть цифру 4. Це також магічне число. Достатньо згадати 4 пори року, 4 сторони світу, 4 групи крові людей.

  • Яке трицифрове число ми отримали?

  • Назвіть сусідів числа 734.

  • Скільки всього десятків у цьому числі? Сотень? Одиниць?

  • Утворіть та запишіть якомога більше трицифрових чисел,використовуючи цифри 7,3,4 лише по одному разу.

2.Усний рахунок.

Для того що Попелюшка потрапила на бал, Мачуха надала їй багато хатньої роботи

Першою справою на сьогодні для Попелюшки буде прибрати на свої місця посуд. Для цього потрібно розставити чашки по порядку. Допоможуть нам числа, які треба розмістити у порядку зростання.

(Діти по порядку розставляють різнокольорові чашки з написами відповідних чисел. Коли вони впораються із завданням ,треба звернути увагу на те, що чашки стоять відповідно до кольорів веселки, а значить, застосувавши лічилку « Каждый охотник желает знать , где сидит фазан», можна перевірити правильність виконання)

Вчитель: А тепер Попелюшка повинна просіяти борошно. Для цього потрібно нам сито. Піднялись.

I ряд Гра « Сито»

За допомогою цієї гри перевіряємо знання таблиці множення. Діти всі піднімаються , вчитель задає питання по таблиці.

II ряд. Знайдіть відповідність

III ряд. Я задумала число 3 . Ваше завдання збільшувати кожне число на 3 ланцюжком. Хто називатиме число, повинен встати.

Попелюшка повинна завжди знати, скільки ще продуктів треба придбати у крамниці. Для цього вона проводить ревізію продуктів. Давайте допоможемо їй швидко впоратись.

У коморі 140 кг гречки та 50 кг рису. Скільки всього крупів у коморі?

Лісник насолив на зиму 300 маленьких бочок лисичок та 240 бочонків опеньок. Скільки всього бочок стоїть на зиму?

Вчитель: Завершено хатню роботу.Тепер Попелюшка може зі спокійним серцем збиратися на бал. Але ми ще не зовсім чарівники , а тільки навчаємося, тому не зайвим буде повторити алгоритм чарування.

Що ми повинні пам’ятати при письмовому додаванні трицифрових чисел

III Вивчення нового матеріалу.

Вчитель знайомить дітей з алгоритмом письмового додавання трицифрових чисел з двома переходами через розряд. Заучуємо усне пояснення виконання обчислень. Вирішуємо колективно на дошці приклади

  1. Пояснення вчителя

+378 +456

243 387

  1. Робота з підручником № 679 1,2 ст біля дошки

  2. Робота над задачею

Вчитель: А тепер, школярики, давайте зробимо Попелюшці особистий від нас подарунок- гарну сукню. Справа ця не легка і потребує багато розумових зусиль та практичних дій . Отже, нас чекає задача.Прочитати рибками.

На балу у королівському палаці були присутні 365 чоловіків, жінок на 156 більше, а дітей на 298 більше, ніж жінок. Скільки дитячих запрошень потрібно послати?

Складаємо коротку умову:

Чоловіки- 365 осіб

Жінки - ? ос., на 156 більше

Діти-? Ос., на 298 більше

Молодці, ви гарно виконали роботу і Попелюшка отримує чарівну сукню!

Вчитель: Але не можна їхати без знаменитих кришталевих туфель! Я, гадаю, що розв’язання цього рівняння зможе поправти справу і казкова героїня отримає пару гарних туфельок.

Х-579=247

(Х=826)

( Прикріпляю на плакат картинку з парою туфель).

  1. Фізхвилинка

Попелюшка мріє потрапити на бал , а ми зараз потрапимо на сучасний бал – дискотеку.

  1. Самостійна робота

А ми ж не зможемо відправити Попелюшку пішки. Її чарівна сукня швидко зіпсується . Хто пам’ятає із чого зробили карету у казці? У вас у кожного на парті є така тиква – картка з прикладами. Працюйте швидко , інакше Попелюшці не залишиться часу на танці .

  1. Розв’язання задачі

Вчитель: Як прикро, Попелюшка зовсім не знає дороги до казкового палацу , але у нас є карта , яка допоможе розібратись , по якій дорозі їхати. Давайте розбиратися. Часу вже обмаль і нам потрібно знайти найкоротший шлях, щоб наша красуня не запізнилась .

Ліс

237м 389м

Палац 576м Будинок лісника

На скільки пряма дорога коротша за дорогу через ліс?

  1. Групова робота

Запрошення Попелюшці прийшло із запізненням , тому що зла мачуха виправила деякі слова і тепер нашу героїню можуть не пустити . Виправте швидше помилки

( На картках виправляють помилки. Прикріпляю запрошення на дошку.)

IV Підсумок уроку

Ось і скінчилися наші пригоди .

  • Який новий вид прикладів ми навчилися рішати?

  • Чи має ще хтось із вас труднощі при розв’язанні таких прикладів ?

  • Який настрій у вас після закінчення уроку ?

Я дякую вам всім за плідну працю на уроці

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.