Взяти участь
Поспішайте взяти участь в акції «Методичний тиждень 2.0».
Головний приз 500грн + безкоштовний вебінар.
До визначення переможців залишилось:
3
Дня
3
Години
16
Хвилин
30
Секунд
Предмети »

УРОК – ГРА

Курс:«Google сервіси в роботі вчителя»
Левченко Ірина Михайлівна
16 годин
700 грн
190 грн
Свідоцтво про публікацію матеріала №JV825183
За публікацію цієї методичної розробки Діденко Людмила Миколаївна отримав(ла) свідоцтво №JV825183
Завантажте Ваші авторські методичні розробки на сайт та миттєво отримайте персональне свідоцтво про публікацію від ЗМІ «Всеосвіта»
Перегляд
матеріалу
Отримати код

УРОК – ГРА

Тема: вставні слова, словосполучення, речення

Мета. Повторити, закріпити й систематизувати знання учнів про вставні слова та речення, розділові знаки в реченнях з ними; розвивати вміння вільно оперувати лінгвістичними знаннями у власному мовленні; сприяти розширенню кругозору дітей, прагненню їх самостійно здобувати знання з метою розвитку як особистостей; виховувати культуру думок, усного і писемного мовлення підлітків, любов до Батьківщини.

Обладнання. Картки, діжечки, червоні, сині, зелені зірочки для оцінювання знань дітей.

Тип уроку. Урок формування умінь і навичок.

Проблемне питання. Навіщо потрібні вставні слова та речення в мовленні? Чи можна обійтися без них?

Хід уроку:

I. Організаційний момент.

II. Формування позитивної установки на

діяльність.

Сьогодні, діти, ми продовжимо вивчати тему «Вставні слова». Мета уроку — повторити й закріпити матеріал про вставні слова та розділові знаки в реченнях з ними.

III. Закріплення, систематизація знань учнів.

Методичний прийом-гра.

Учитель. Що ж, любі хлопці та дівчата, Сьогодні будемо синтаксис вивчати!

А що таке синтаксис?

Які ще розділи мовознавчої науки?

У кінці нашої з вами розмови на дану лінгвістичну тему вам треба дати відповідь на таке питання:

Навіщо потрібні вставні слова та речення в мовленні?

Чи можна обійтися без них?

Організуємо свою роботу у формі змагання-гри. Розіб'ємось на команди, оберемо назву: «Ерудити» та «Сови».

Ось діжечки, у які наше журі за кожну відповідь опускатиме зірочки різного кольору:

червоного — за високий рівень знань,

синього — достатній,

зеленого — за середній.

I конкурс – диктант – змагання.

Представники кожної команди по черзі називають вставні слова, які б виражали почуття. Час на роздуми – 3 секунди.

II конкурс — «Реклама»

Завдання. Скласти рекламу своїй команді, використовуючи речення з вставними конструкціями. (Записати на дошці.)

III конкурс — Конкурс капітанів .

«Ерудити»

Що таке речення?

Яке речення називається простим?

Яке речення називається односкладним?

Назвати односкладні речення.

Що таке вставні слова?

«Сови»

Які є види речень?

Яке речення називається складним?

Яке речення називається двоскладним?

Чим може ускладнюватись просте речення?

Які розділові знаки ставляться в реченнях з вставними реченнями?

IV конкурс — «Граматичний ланцюжок»

(Члени команди по черзі розповідають усі правила про вставні слова, словосполучення, речення, розділові знаки при них. Якщо «ланцюжок» переривається, команді знімається бал).

V конкурс — «Художник»

«Ерудити»

Усно намалювати портрет свого товариша, використовуючи вставні слова.

«Сови»

Усно намалювати портрет свого товариша, використовуючи вставні речення.

VI конкурс. «Редактор»

Розставити правильно розділові знаки.

«Ерудити»

Кажуть ви до себе надто строгі. Може ви до себе надто строгі? Певно ви до себе надто строгі.Дійсно потрібно любити Батьківщину.

«Сови»

На щастя ви до себе надто строгі. Отже ви до себе надто строгі. Даруйте ви до себе надто строгі. До речі ви до себе надто строгі.

VII. Екскурсія до музею (по 1 учню від команди).

Завдання. Розповісти про похід до музею, використовуючи вставні слова та речення.

IV Підсумки уроку.

Чи потрібні ж нам вставні слова та речення?

Навіщо?

Чи можна обійтися без них?

(Так, потрібні. Вони збагачують наше мовлення, роблять його повним, образнішим, змістовнішим.

Обійтися без них можна, але мовлення від цього багато втратить).

Прошу журі підрахувати зірочки. Оцінка роботи учнів на уроці.

V Домашнє завдання. Твір-мініатюра на тему: «Вітчизна».

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу

Опис документу:
Вставні слова, словосполучення, речення
  • Додано
    28.02.2018
  • Розділ
    Українська мова
  • Клас
    8 Клас
  • Тип
    Конспект
  • Переглядів
    151
  • Коментарів
    0
  • Завантажень
    0
  • Номер матеріала
    JV825183
  • Вподобань
    0
Курс:«Створення та ведення власного блогу на платформі WordPress»
Левченко Ірина Михайлівна
24 години
1000 грн
249 грн
Свідоцтво про публікацію матеріала №JV825183
За публікацію цієї методичної розробки Діденко Людмила Миколаївна отримав(ла) свідоцтво №JV825183
Завантажте Ваші авторські методичні розробки на сайт та миттєво отримайте персональне свідоцтво про публікацію від ЗМІ «Всеосвіта»
Шкільна міжнародна дистанційна олімпіада «Всеосвiта Зима – 2018-2019»

Бажаєте дізнаватись більше цікавого?


Долучайтесь до спільноти