Сьогодні відбулась
онлайн-конференція:
«
Роль закладів освіти у формуванні нульової терпимості до корупції та вихованні доброчесності в Україні
»
Взяти участь Всі події

Урок географії  в  7 класі «Природні зони Африки» (вологі екваторіальні ліси, савани та рідколісся)

Географія

Для кого: 7 Клас

19.10.2021

98

6

0

Опис документу:

Урок географії в 7 класі «Природні зони Африки»

(вологі екваторіальні ліси, савани та рідколісся)

Мета: повторити вивчений матеріал; з’ясувати рівень оволодіння учнями навчальним матеріалом з попередніх тем; формувати знання про особливості розміщення природних зон Африки; поглибити систему знань учнів про взаємозв’язки природних компонентів у складі природних зон; сформувати в учнів вміння складати характеристику природних зон в певній послідовності за типовим планом удосконалити практичні уміння учнів працювати з картами, атласами;

Розвивати: географічне мислення, вміння застосовувати знання на практиці в нових нестандартних ситуаціях; формувати пізнавальний інтерес в кожного учня та особисту зацікавленість самостійною дослідницькою діяльністю; вміння працювати з додатковою літературою, комп’ютерною програмою; виділяти головне, узагальнювати матеріал, робити висновки.

Виховувати: інтерес до предмета, любов, захоплення її красою і досконалістю; почуття необхідності зберігати й охороняти природне середовище кожного материка.

Обладнання: фізична карта, кліматична карта , карта природних зон Африки, атласи, роздатковий матеріал; квітка – модель.

Тип уроку: урок вивчення нового матеріалу.

Вид уроку: урок - подорож.

Метод: словесний , наочний, дослідницько-пошуковий.

Форми організації роботи: індивідуальні, парні, колективні

Перегляд
матеріалу
Отримати код
Опис презентації окремими слайдами:
Тема:«Природні зони Африки» (вологі екваторіальні ліси, савани та рідколісся) Учитель Андронатій Олена Анатоліївна
Слайд № 1

Тема:«Природні зони Африки» (вологі екваторіальні ліси, савани та рідколісся) Учитель Андронатій Олена Анатоліївна

Мета: повторити вивчений матеріал; з’ясувати рівень оволодіння учнями навчальним матеріалом з попередніх тем; формувати знання про особливості розм...
Слайд № 2

Мета: повторити вивчений матеріал; з’ясувати рівень оволодіння учнями навчальним матеріалом з попередніх тем; формувати знання про особливості розміщення природних зон Африки; поглибити систему знань учнів про взаємозв’язки природних компонентів у складі природних зон; сформувати в учнів вміння складати характеристику природних зон в певній послідовності за типовим планом удосконалити практичні уміння учнів працювати з картами, атласами; Розвивати: географічне мислення, вміння застосовувати знання на практиці в нових нестандартних ситуаціях; формувати пізнавальний інтерес в кожного учня та особисту зацікавленість самостійною дослідницькою діяльністю; вміння працювати з додатковою літературою, комп’ютерною програмою; виділяти головне, узагальнювати матеріал, робити висновки. Виховувати: інтерес до предмета, любов, захоплення її красою і досконалістю; почуття необхідності зберігати й охороняти природне середовище кожного материка.

Африка зустріне нас І сонцем і дощем, Будемо ми ночувати Просто під кущем, Будемо вмиватись вранці Просто у ріці ! На бананах роз"їмося, Як ті каба...
Слайд № 3

Африка зустріне нас І сонцем і дощем, Будемо ми ночувати Просто під кущем, Будемо вмиватись вранці Просто у ріці ! На бананах роз"їмося, Як ті кабанці ! Костянтин Павляк

Слайд № 4

1. РОЗМИНКА. Наше завдання: швидко відповідати на питання: 1. Площа материка … ( 30,3 млн. км) 2. В основі материка Африка залягає давня…. ( Африка...
Слайд № 5

1. РОЗМИНКА. Наше завдання: швидко відповідати на питання: 1. Площа материка … ( 30,3 млн. км) 2. В основі материка Африка залягає давня…. ( Африкано – Аравійська платформа) 3. За рельєфом материк поділяється на … ( Високу і Низьку Африку) 4. На півночі розташовані молоді гори … ( Атлаські) 5. На розподіл температур та опадів на материку впливає … ( рельєф материка, холодні і теплі течії ). 6. Річки Африки належать до басейнів … Атлантичного і Індійського океанів). 7. Найбільша річка Африки і світу …. ( Ніл) 8. Найбільше озеро материка .. ( Вікторія)

2. МАТЕМАТИКА географічна ( Будь-ласка, один учень до дошки ) Я вам ставлю питання, ви записуюте число і робите відповідну дію. Якщо ви виконаєте в...
Слайд № 6

2. МАТЕМАТИКА географічна ( Будь-ласка, один учень до дошки ) Я вам ставлю питання, ви записуюте число і робите відповідну дію. Якщо ви виконаєте все правильно отримаєте магічне число для вашого класу. 1. Знайдіть суму цифри площі Африки. (30,3) 2. До цієї цифри додайте кількість материків на Землі. (6) 3. Від отриманої цифри відніміть кількість океанів, що омивають Африку. (2) 4. Отриману цифру поділіть на кількість морів, що омивають материк Африку (2) 5. До цієї цифри додайте цифру - місце, що займає африканський материк за площею. (2) Відповідь: Якщо ви зробили все правильно — вийде клас, у якому і ви навчаєтесь: [(3+3) + 6-2] : 2 + 2 = 7. Отже, Африка має безпосереднє відношення до вашого класу.

План характеристики природної зони: 1. Розташування території - географічне положення. 2. Кліматичні особливості (кількість і режим опадів, темпера...
Слайд № 7

План характеристики природної зони: 1. Розташування території - географічне положення. 2. Кліматичні особливості (кількість і режим опадів, температури січня й липня). 3. Переважання типів ґрунтів, умови його утворення. 4. Особливості рослинного покриву, основні види типових рослин. 5. Особливості тваринного світу. 6. Видозміни природних комплексів людиною.

«Творча лабораторія » Природна зона Географічне положення Клімат Ґрунти Рослини Тварини Природна зона Географічне положення Клімат Ґрунти Рослини Т...
Слайд № 8

«Творча лабораторія » Природна зона Географічне положення Клімат Ґрунти Рослини Тварини Природна зона Географічне положення Клімат Ґрунти Рослини Тварини

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.