Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«
Методичні ігри для урізноманітнення уроків природничого циклу
»
Взяти участь Всі події

Урок "Функції підприємця та складники підприємницької діяльності".

Економіка

Для кого: 11 Клас

26.07.2018

1341

9

0

Опис документу:
Мета: Охарактеризувати функції та особливості підприємницької діяльності; визначити хист до підприємництва учнів, виявити доходи і ризики у підприємництві. Формувати вміння логічно та нестандартно мислити, виділяти головне та робити висновки. Виховувати зацікавленість у вивченні основ підприємницької діяльності, самосвідомість і громадську гідність. Тип уроку: урок нових знань.
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Тема. Функції підприємця та складники підприємницької діяльності.

Мета: Охарактеризувати функції та особливості підприємницької діяльності; визначити хист до підприємництва учнів, виявити доходи і ризики у підприємництві. Формувати вміння логічно та нестандартно мислити, виділяти головне та робити висновки. Виховувати зацікавленість у вивченні основ підприємницької діяльності, самосвідомість і громадську гідність.

Тип уроку: урок нових знань.

Хід уроку

  1. Організаційна хвилина.

  2. Актуалізація опорних знань і умінь.

  • Бесфіда

Відомі люди. Хто вони? (Думки учнів)

1. Запропонував та втілив ідею парку розваг.( Дісней)

2. Найвідоміший у світі мільйонер, керівник найбільшої у світі компанії з виробництва програмного забезпечення (Б.Гейтс).

3. Засновник міжнародної компанії, яка виробляє найпопулярніші у світі штани.

(Леві Страус)

4. Власник і засновник відомої японської компанії з виробництва мотоциклів(Соітіро Хонда)

- Ахто вам відомий з українських бізнесменів? Чим?(Думки учнів)

  • Випереджальне завдання 2 учням про відомих підприємців.

III. Мотивація навчальної та пізнавальної діяльності учнів.

  • Я запропонувала вам назвати імена відомих людей певної категорії діяльності.

Якої? (підприємницька, підприємці)

  • А чи кожна людина може стати підприємцем, які функції властиві саме цьому виду діяльності; про функції та особливості підприємницької діяльності ми і дізнаємося сьогодні на уроці.

Оголошення теми і мети уроку. (Слайд 1)

  1. Вивчення нового матеріалу.

  1. Історія підприємництва

  • Робота з підручником

- Коли зародилося підприємництво? (с. 82)

- Кого, на вашу думку, ми можемо назвати підприємцем?

А ось як на це питання відповіли: англійський економіст Р.Кантильйон ( ст 82 підручника) та

відомі класики економічної науки: Адам Сміт і Давид Рікардо;

відомі французькі економісти: Жан Батіст Сей.

  • Назвіть сучасних економістів XIX-XX ст. Який їх внесок у теорію підприємництва?

  • Яке на вашу думку правильніше твердження?

Робота над визначенням «підприємець» (Слайди 2 – 3)

  1. Функції підприємців ( ресурсна, управлінська, інноваційна, ризикова). (Слайди 4-9)

Ділова хвилинка.

- Ви надумали розпочати свою справу. Для чого, як підприємцю, вам потрібно виконувати вищезгадані функції?

Підприємця характеризують три особливості: прагнення незалежності, підвищене прагнення досягти мети та схильність до ризику.

  1. Підприємницький дохід. (Слайд 10.)

  2. Характерні риси підприємця (Слайд 11)

5. Діяльність підприємця. (Слайд 12)

- А чи є у когось із вас такі особливості? Спробуємо перевірити.

6. Виконання практичної роботи №3 (Слайд 13)

« Визначення особистої здатності до підприємництва " за тестом. (роздатковий матеріал)

  1. Закріплення знань учнів. (Слайд 14)

  • Які функції виконують підприємці?

  • Характерні риси підприємця?

  • Яка, на вашу думку, є мета підприємця?

  • Чи не суперечить мета власного збагачення підприємця суспільним інтересам?

  • Роль бізнесу заключається тільки в зароблянні грошей? Якщо ні, то в чому ще?

  • Кого ви знаєте з підприємців, які займаються корисною справою? Допомагають державі?

  1. Домашнє завдання (Слайд 15)

  1. Опрацювати п.15 с.82-85

  2. Підготуватися до виступу «Портрет підприємця» (на прикладі нашого села, району, області)

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.