Зараз в ефірі:
Семінар:
«
Досягнення та перспективи розвитку дошкільної освіти в Україні
»

Урок ФК "Сходження на Олімп"

Фізична культура

Для кого: 6 Клас

14.03.2021

67

1

0

Опис документу:
Завдання уроку: - вдосконалення навичок техніки виконання гімнастичних вправ; - розвиток координації в процесі рухової діяльності; - корекція та удосконалення рухових якостей:сили,гнучкості,швидкості; - формування правильної постави; - формування мотивації на здоровий спосіб життя; - виховання прагнення до фізичного сомовдосконалення,витривалості,морально-вольових якостей:колективізму,почуття співпереживання за свою команду.
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Урок – подорож з гімнастики

Сходження на Олімп

для учнів 6 класу

Вчитель: Ганусовський В.В.

24.01.2020р.

Місце проведення: спортивна зала.

Тема: гімнастика.

Завдання уроку:

- вдосконалення навичок техніки виконання гімнастичних вправ;

- розвиток координації в процесі рухової діяльності;

- корекція та удосконалення рухових якостей:сили,гнучкості,швидкості;

- формування правильної постави;

- формування мотивації на здоровий спосіб життя;

- виховання прагнення до фізичного сомовдосконалення,витривалості,морально-вольових якостей:колективізму,почуття співпереживання за свою команду.

Обладнання:музичний центр,гімнастичні палиці,гімнастичні мати,гімнастична лавка,волейбольні м’ячі,тенісні м’ячі.

Методи навчання:ігровий,змагальний,наочний,вправи колового тренування.

Міжпредметні зв’язки:історія,математика,розвиток мови.

Хід уроку:

І.Підготовка до уроку(організаційний момент).

Шикування та привітання.

- Доброго дня,діти. Сьогодні на нашому уроці присутні гості.

- Давайте ми їх привітаємо і зробимо це так,як ми вітаємо один одного на уроках.

ІІ. Мотивація навчальної діяльності.

- Вчитель:Сьогодні,на нашому занятті,я пропоную вам погратися. Ви згодні? Хоча,ні! Гратися вам пропонують майже на всіх ваших заняттях та уроках. На фізкультурі ви граєтесь? На математиці та літературі? В групі продовженого дня? Вчителі та вихователі завжди вигадують та пропонують вам безліч ігор. Завжди виходить так:ви – граєте,ми – працюємо. Несправедливо.

- Сьогодні я це виправлю. Ви будете працювати,а я – грати. Сьогодні я буду…я буду головою Олімпійського комітету,як Сергій Бубка. До речі,хто такий Сергій Бубка? (відомий спортсмен,голова ОК України).

- Моя головна мета – набрати олімпійську команду нашої школи з різних видів спорту, і я розпочну з вас.

По – перше ,хочу перевірити чи готові ви до випробування?

1.Вимірювання ЧСС(за 10 с.)

З готовністю у нас все добре.

2.Психологічне налаштування на урок.

Вчитель: Насамперед,я хотів зясувати,які види спорту ви знаєте? Як ви вважаєте,яким має бути справжній олімпієць? Всі ці якості я хочу побачити у вас на сьогоднішньому нашому занятті.

3. Повторення правил безпеки.

Вчитель: Дисциплінованість та гарна поведінка – одні із складових успіху олімпійця. Тому хочу вас попередити,що тих,хто буде порушувати правила(штовхатися,виходити без дозволу зі строю,не слухатися тощо),у збірну в жодному разі не потраплять.

ІІІ. Основна частина.

1.Різновиди ходьби(під музичний супровід).

- Вчитель: Я,як голова ОК,не можу дозволити собі взяти на змагання спортсмена,який був би недостатньо струнким,гнучким,з негарною поставою. Тому я маю бажання перевірити вас.

Вихідне положення

Зміст вправи

Дозування

Методичні вказівки

1.

Руки вгорі,долоні всередину.

Ходьба на носках.

30 с.

Спину тримати рівно,ноги в колінах не згинати,дихання повільне.

2.

Руки в сторони,долоні до низу.

Ходьба на п’ятках.

30 с.

Спину тримати рівно,тулуб не нахиляти,дихання повільне.

3.

Руки на поясі.

Ходьба на зовнішній стороні стопи.

30 с.

Спину тримати рівно,тулуб не нахиляти,дихання повільне.

4.

Руки на поясі.

Ходьба на внутрішній стороні стопи.

30 с.

Спину тримати рівно,тулуб не нахиляти,дихання повільне.

2.Розвивально – профілактичні вправи.

- Вчитель: Починаємо відбір спортсменів за видами спорту. Для першого виду нам потрібні гімнастичні палиці.

І. В.п. – о.с.,палиця внизу.

1. – палиця вперед;

2. – палиця вгору;

3. – палиця вперед;

4. – палиця вниз.

ІІ. В.п. – о.с.,палиця внизу.

1.- піднятися на носки,палиця вгору – вдихнути.

2.- в.п. – видих.

3 – 4 – те ж другою ногою.

ІІІ. В.п. – ноги нарізно,палиця спереду.

1 – 4 – пронація – супінація рук.

ІV. В.п. – ноги нарізно,палиця на лопатках.

1 – 2 – два повороти вліво.

3 – 4 – два повороти вправо.

V. В.п. – ноги нарізно, палиця на лопатках.

1 – 2 – два нахили тулуба вперед.

3 – 4 – два нахили тулуба назад.

VІ. В.п. – о.с.,палиця внизу.

1 – стрибок,ноги нарізно,палиця вгору.

2 – в.п.

На змагання з цього виду спорту поїде,мабуть,найсильніший. Почнемо з простого.

- Підтягування у висі(на перекладині) – хлопці;

- Підтягування у висі лежачи – дівчата.

Ускладнюємо завдання.

Лазіння по канату.

3. Вимірювання ЧСС.

Вчитель: Ви гарно працювали,у мене є вже деякі думки щодо кандидатів у збірну,але я хочу перевірити ваше самопочуття.

-Нам потрібно трішечки відпочити,але у нас зовсім мало часу,тому відпочивати будемо активно. Я знаю ще один вид спорту де важлива краса і грація.

Гра «Кінний спорт».

-Стрибки за допомогою великих фітнес – м’ячів.

Рухлива гра «Мисливці і качки».

ІV. Заключна частина.

Вчитель: Збігає час нашого олімпійського збору. Ви всі добре працювали і показали свої найкращі якості,необхідні,щоб бути здоровими і гарними. Зараз я вам пропоную уявити себе на п’єдесталі справжніх Олімпійських ігор. Ви переможці! Навколо вас ваші близькі,рідні та друзі. Вони щасливі за вас,на їх обличчях усмішка та радість за вашу перемогу. Ви звертаєтесь до них зі словами: «Я досяг вершини тому,що я був наполегливим,старанним і я дуже,і дуже люблю фізкультуру і спорт».

V. Підсумок уроку.

1. Шикування.

2. Вимірювання ЧСС за 10 с.

Звучить музика.

  1. Підсумок уроку.

  2. Домашнє завдання.

Вчитель: Я маю надію,що ваші думки – бажання в майбутньому здійсняться.

4. Організований вихід із спортивного залу.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.