Сьогодні відбувся
Вебінар:
«
Визначення освітніх труднощів першого рівня підтримки в освітньому процесі
»
Взяти участь Всі події

УРОК ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ З ЕЛЕМЕНТАМИ БАСКЕТБОЛУ (6 клас)

Фізична культура

Для кого: 6 Клас

06.04.2021

98

2

0

Опис документу:
ТЕМА УРОКУ: Удосконалення техніки передачі м’яча у баскетболі Мета: Сприяти вихованню в учнів потреби в систематичних заняттях фізичною культурою і спортом та розвивати морально-вольові якості засобом гри у баскетбол.
Перегляд
матеріалу
Отримати код

УРОК ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ З ЕЛЕМЕНТАМИ БАСКЕТБОЛУ

(6 клас)

ТЕМА УРОКУ: Удосконалення техніки передачі м’яча у баскетболі

Мета:

Сприяти вихованню в учнів потреби в систематичних заняттях фізичною культурою і спортом та розвивати морально-вольові якості засобом гри у баскетбол.

Завдання:

  1. Удосконалити техніку передачі м’яча різними способами.

  2. Повторити техніку ведення різними способами.

  3. Навчити техніки повороту на місці з мячем.

  4. Сприяти розвитку фізичних якостей учнів та функціональних можливостей їхнього організму.

  5. Створювати для учнів ситуації успіху з метою ефективного виконання навчальних завдань.

Інвентар та обладнання:

  • баскетбольні мячі

  • свисток;

  • музична колонка;

  • міні-баскетбольні мячики;

  • кошики;

  • стійки баскетбольні.

Місце проведення: спортивний зал школи

Тип уроку: комбінований.

з/п

Зміст уроку

Дозування

Організаційно-методичні

вказівки

Підготовча частина – 15 хв.

1.

Шикування в одну шеренгу, привітання.

Повідомлення завдань уроку;

Техніка безпеки

2 хв.

Звернути увагу на наявність спортивної форми.

2.

-Зараз я вам пропоную провести бліц турнір з баскетболу:

- Де зародилась гра у баскетбол?

-Яка кількість гравців однієї команди приймає участь у грі?

-Тривалість гри у баскетбол?

-За що суддя назначає фол?

-Які Ви знаєте баскетбольні клуби?

1 хв.

В Америці.

5 гравців.

4 періоди по 10 хвилин

Грубе порушення правил гри та некоректна поведінка.

Азовмаш, Сумихімпром, БК “Київ”, Будівельник, Черкаські мавпи, БК “Одеса”.

3.

Вимірювання ЧСС за 6 сек.

30

Звернути увагу на учнів з підвищеним ЧСС.

4.

Організуючи вправи: повороти праворуч, ліворуч, кругом тощо.

30

Звернути увагу на чітке виконання вправ.

5.

Різновиди ходьби:

  • звичайна;

  • на носках;

  • на п'ятках;

  • перекатом пятки на носок;

  • на зовнішній стороні стопи;

  • на внутрішній стороні стопи;

  • в присіді.

1 хв. 30

Вправи для формування правильної постави та профілактики

плоскостопості.

Спину тримати прямо, голову не нахиляти.

6.

Ведення баскетбольного мяча:

  • правою рукою;

  • лівою рукою

  • на переміну правою лівою

1 хв. 30 ’’

Учні виконують вправу у повільному темпі, менш підготовленні виконують ведення шагом.

7.

Вправи на відновлення дихання.

30’’

Руки вгору вдих, до низу видох.

8.

Загальнорозвиваючі вправи на місцізбаскетбольнимим’ячами:

а) В.п. – ноги нарізно, мяч перед грудьми.

1. Руки з мячем вперед;

2. В.п.

3. Руки з мячем вгору.

4. В.п.

б) В.п.- ноги нарізно, руки з мячем у гору.

1-2 нахили вліво.

3-4 нахили вправо

в) В. п.- о. с., руки з мячем витягнуті вперед.

1-4 с хресні рухи руками

В. п.- о. с., мяч до низу.

1. Крок лівою, руки з мячем підняти до верху, прогнутися.

2. В. п.

3. Те ж саме з іншої ноги.

4. В.п.

г) В. п.- о. с., мяч перед грудьми.

1-3 пружні нахили вперед

4- В.п.

д) В.п.- стоячи ноги нарізно у нахилі, мяч за головою.

1. випрямлення рук вгору.

2. В. п.

3-4 те ж саме.

е) В. п.- стоячи, мяч в опущених руках.

1. Зробити глибокий випад лівою, мячем доторкнутись до підлоги біля ноги.

2. В. п.

3-4 Те ж саме з іншої ноги.

є) В. п.- о. с., руки у горі з мячем.

1. Опускаючи руки у перед стати на носки.

2. Повертаючись у в. п., стати на пяти.

3-4 Теж саме.

ж) В. п.- о. с., мяч в опущених руках.

1. Присідання на носках, піднімаючи руки угору.

2. В. п.

3-4 Теж саме.

з) В. п. – мяч на підлозі, ліва нога торкається до мяча носком, права збоку коло мяча.

Руки вільно.

1-4. стрибки на правій

1-4. стрибки на лівій.

3хв. 30 сек.

5-7р.

5-7 р.

5-7 р.

5-7 р.

5-7 р.

5-7 р.

5-7 р.

Підніматись на носки.

При виконанні нахилів лікті не згинати.

Руки тримати паралельно підлозі.

Прогнутись, дивитись на мяч.

Мячем дістати підлоги, як можна далі від себе.

Коліна не згинати.

Мячем торкатись підлоги біля ноги якою зробили випад.

Лікті не згинати.

Спину тримати прямо.

На мяч сильно не ставити, а тільки легенько доторкнутися мячем.

9.

Жонглювання баскетбольним мячем на місці.

  1. Передача мяча з однієї руки в іншу за спиною і по перед себе.

  2. Теж саме через голову.

  3. Теж саме через ноги.

  4. Передача м’яча з однієї руки в іншу поміж ніг “вісімкою”.

  5. М’яч в руках, руки витягнуті паралельно підлозі, відпускаємо м’яч і виконуємо оплеск в долоні над м’ячем, ловимо м’яч.

  6. Теж саме, легко підкидаємо мяч до гори і оплеск виконуємо за спиною.

Замірювання ЧСС за 6 секунд

Шикування в дві колони для проведення естафет

3хв. 30 сек.

30сек.

Стараємось, щоб мяч до тіла не торкався.

На мяч стараємось не дивитись.

Лікті не згинаємо.

Мяч підкидуємо не вище свого росту.

Основна частина – 25 хв.

1.

2.

Перша естафета яку ми проведемо буде називатись

«Ребус.Назва команди.»

Учні стоять в колону по одному, виконують ведення мяча правою рукою до стіни беруть листок з буквою та повертаються назад з веденням мяча лівою рукою. Передають мяч іншому учаснику. По завершенню естафети з цих букв вони складають назву країни яку вони будуть представляти.

Естафета«Вправнийбаскетболіст»

Учні виконують ведення мяча правою та лівою рукою, обводячістійки. Доводять мяч до стіни і на відстані 1,5м від стіни виконують передачу мяча у стіну:

  • Двома руками від грудей 3 рази;

  • Однією рукою від плеча 3 рази;

  • Двома руками із- за голови 3 рази;

  • З відскоком від підлоги 3 рази; повертаються назад так само, передаючи мячслідуючому учаснику.

3.Естафета«Влучний кидок»

Учасник естафети виконує прискорення з веденням баскетбольного мяча до кільця та виконує кидки мяча в кільце поки не закине мяч, та повертається назад з веденням мяча.

4.Естафета«Влучний кидок»

Кожна команда має по два капітани, які стоять попереду на відстані 3 м від колони.

Естафету розпочинає перший учасник у команді. Він виконує передачу м’яча двома руками від грудей до капітана№ 1, а сам стає замикаючим. Капітан № 1 виконує поворот на одній нозі і передає м’яч капітану № 2- капітану № 1, капітан № 1 – другому учаснику своєї команди. Естафета триває до тих пір, поки всі гравці не закінчать передачу мяча. Виграє та команда, що швидше закінчить передачу мяча.

  1. Вимірювання ЧСС

  1. Гра баскетбол за спрощеними правилами.

5 хв.

4 хв.

4 хв.

4 хв.

1хв.

7 хв.

На протязі змагання учні заробляють іграшкові міні баскетбольні м’ячики та складають їх у кошик. За перемогу - 3 шт., за нічію – 2 шт., за поразку – 1шт.

Учням треба зібрати назву країни з букв які вони взяли. Також там будуть і зайві букви. Команда яка першою називає країну учасницю євробаскета отримує три іграшкових міні- баскетбольних м’ячів.

Капітан команди відносять отримані баскетбольні мячики до свого кошика.

Звернути увагу на точність та техніку передачі мяча. Команда яка закінчує першою заробляє три іграшкові міні-баскетбольні мячики, другою один, в разі одночасного закінчення кожна команда отримує по два мячика.

Капітаникоманди відносять отримані баскетбольні мячики до свого кошика.

Кидок дозволяється виконувати з любого місця на майданчику, якщо гравець не може докинути мяч до кільця, дозволяється замінити мяч на волейбольний.

Капітан команди відносять отримані баскетбольні мячики до свого кошика.

Поворот виконати не відриваючи ногу.

Тулуб тримати паралельно підлоги, руки згинати під 90 градусів.

Закріплення пройденого матеріалу. Слідкувати за визначенням способом передачі мяча капітану.

Капітани команди відносять отримані баскетбольні мячики до свого кошика.

Перевірити реакцію організму на навантаження.

Звернути увагу на використання вивчених технічних прийомів під час гри. Скільки очок набирає команад, стільки ж вона заробляє міні-баскетбольних м’ячіків.

Заключна частина – 5 хв.

1.

Ходьба з виконанням вправ на відновлення дихання:

1-2- руки через сторони вгору- вдих;

3-4 – руки вниз- видих.

30 сек.

В колону по одному. Темп середній.

2.

Шикування в одну шеренгу.

30 сек.

На швидкість.

3.

Вимірювання ЧСС.

30 сек.

Визначити ступінь відновлення.

4.

Підведення підсумків уроку.

2 хв.

Відзначити кращих учнів.

5.

Домашнє завдання.

1 хв.

Віджимання від підлоги.

6. Прощання і організований вихід 30 сек.

із залу.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.

Нещодавно завантажили