! В а ж л и в о
Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!

Урок " Числовий ряд. Додавання і віднімання числа 1 (15+1, 15-1)."

Опис документу:
Урок " Числовий ряд. Додавання і віднімання числа 1 (15+1, 15-1)." Мета: На основі знань учнів про нумерацію чисел ознайомити з прийомом додавання і віднімання 1. Перевірити рівень засвоєння вивченого матеріалу, розвивати логічне мислення.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Дата: 18.03.2019р.

Тема: Числовий ряд. Додавання і віднімання числа 1 (15+1, 15-1).

Мета: На основі знань учнів про нумерацію чисел ознайомити з прийомом додавання і віднімання 1. Перевірити рівень засвоєння вивченого матеріалу, розвивати логічне мислення.

Обладнання . Палички, монети,каса цифр,бокси, таблиця додавання і віднімання 1 в межах 10, таблиці № 41,77.

Хід уроку

І. Організаційний момент

Привітання учнів.

ІІ. Повторення вивченого матеріалу.

Усний рахунок « З Цеглинками »

1.Назви часла дії додавання 10+3 ; дії віднімання 14-10 у виразах.

2. Пояснити , як виконали дію в кожному з цих виразів.

3. – Як отримати наступне число?

- Як знайти попереднє число ?

4. Назвати за порядком числа від 10 до 20, від 20 до 10.

ІІІ. Вивчення нового матеріалу.

Робота з роздатковим матеріалом.

(Діти розміщуються на килимку, утворюють коло. Виймають з боксів квасолинки, муслі, )

  1. Взяти 10 квасолинок + ще 2 -і,+5+ще 2 –і муслі.

  1. Робота з таблицею додавання числа 1 в межах 10 (№41)

Прочитати першу рівність (1+1=2)

До якого числа додали число 1? (До 1.)

Яке число отримали ? (2)

Число 2 є попереднім чи наступним числом до числа 1? (Наступним)

Прочитати другу рівність (2+1=3)

До якого числа додали число 1?

Яке число отримали?

Прочитайте числа, до яких додали число 1.(1,2,3,4,5,6,7,8,9.)

Що можемо сказати про ці числа? (Вони є наступними до тих , до яких додали 1.)

  1. Додавання числа 1 в межах другого десятка.

  • Продовжимо додавати число 1.

10+1

  • Яке число ми отримали? (При додавання до 10 числа 1 отримали наступне число 11.)

  1. Робота з таблицею віднімання числа 1 в межах 10. (Таблиця № 141)

  • Прочитайте першу рівність на віднімання . (2-1=1)

  • Від якого числа відняли 1?

  • Яке число отримали: наступне до числа 2 чи попереднє?

  • Прочитайте мовчки решту рівностей.

  • Порівняйте їх з результатими віднімання числа 1.

Висновок : в кожному виразі отримали попереднє число.

Продовжимо віднімання.

11-1=10 12-1=11

( при відніманні 1 від числа…отримали попереднє число. )

ІV. Фізкультхвилинка під музику.

V. Закріплення вивченого матеріалу.

Робота в групах . Утворюємо коло друзів.

У вас на партах є завдання

Приклади

Робота з таблицею № 77.

VІ. Робота з підручником (с. 89)

Завдання 1. Виконання вправи на визначення попереднього , наступного чисел ( сусідів даного числа )

Завдання 2. Самостійна робота

Завдання 3. Розвязування задачі.

  • Прочитайти слова.

  • Розглянути малюнки

  • Скільки бубликів було

  • Скільки бубликів привезли

  • Яке запитання задачі

  • Скласти задачу

  • Якою дією розвяжемо задачу

Завдання 4. Творче завдання з елементами міркуваннями.

У дитячому садочку діти ввели свої гроші. Перед вами на малюнку монети

  • Яка вартість кожної з момент?

  • Чи можна оплатити такі суми: 5 троянд? 6 троянд?

VІІ. Робота в зошиті ( с. 35)

VIII. Підсумок уроку

Діти беруть прищепку і вибирають смайлик , веселий,байдужий, сумний.

І коментують свою думку про урок.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Організація інклюзивного середовища в закладі освіти»
Мельничук Вікторія Олексіївна
30 годин
590 грн
590 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації (лист МОН № 4/2181-19 від 30.09.2019 р.).

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Підвищення кваліфікації: як створити дієвий механізм
Підвищення кваліфікації: як створити дієвий механізм
Підвищення кваліфікації: вчителі самі вирішуватимуть, де навчатись
Підвищення кваліфікації: вчителі самі вирішуватимуть, де навчатись