Урок "Цикли з умовою."

Опис документу:
навчальна: навчити складати циклічний алгоритми з умовою для розв’язування поставленої задачі; записувати та запускати на виконання алгоритми в середовищі виконання алгоритмів; розвивальна: розвивати уважність, пам’ять, мовлення, логічне мислення, навички самостійної роботи на комп’ютері; виховна: виховувати самостійність та відповідальність, працелюбність, акуратність у роботі.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Урок. Цикли з умовою.

Цілі:

  • навчальна: навчити складати циклічний алгоритми з умовою для розв’язування поставленої задачі; записувати та запускати на виконання алгоритми в середовищі виконання алгоритмів;

  • розвивальна: розвивати уважність, пам’ять, мовлення, логічне мислення, навички самостійної роботи на комп’ютері;

  • виховна: виховувати самостійність та відповідальність, працелюбність, акуратність у роботі.

Тип уроку: комбінований.

Обладнання та наочність: дошка, комп’ютери, підручники, навчальна презентація.

Хід уроку

І. Організаційний етап

  • привітання;

  • перевірка присутніх;

  • перевірка готовності учнів до уроку.

IІ. Відтворення і коригування опорних знань

Тестування у програмі MyTestX

Методичний прийом «Свiтлофор»

Для цього методичного прийому необхiдна смужка картону зеленого кольору з одного боку та червоного — з iншого. Один учень називає i показує один з елементiв вiкна середовища Scratch. Клас повинен пiдняти картки зеленого кольору, якщо елемент правильний, або червоного — якщо неправильний.

IІІ. мотивація навчальної діяльності

Методичний прийом «Вiдгадай блок$схему»

Перший учень виходить i читає всiм один з прикладiв розгалуження. Далi рисує на дошцi блок-схему на цю програму з порожнiми елементами. Другий учень повинен заповнити елементи блок-схеми, як вiн вважає доцiльним для прочитаного прикладу. Клас оцiнює роботу учнiв.

IV. Повідомлення теми, цілей, завдань уроку

V. Сприймання й усвідомлення учнями нового матеріалу

Пояснення вчителя з елементами демонстрування презентації

(використовуються можливості локальної мережі кабінету або проектор)

VI. Самостійне застосування знань у стандартних ситуаціях

Робота за комп’ютером

  1. Повторення правил безпечної поведінки за комп’ютером.

  2. Інструктаж учителя.

  3. Практична робота за комп’ютерами.

  4. Вправи для очей.

VII. Домашнє завдання

VIII. Підсумки уроку

Рефлексія

Закінчіть речення:

  • Я навчився…

  • Я дізнався…

  • Я вмію…

ІX. Оцінювання роботи учнів

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!
До ЗНО з ІСТОРІЇ УКРАЇНИ залишилося:
0
4
міс.
1
7
дн.
0
6
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!