Сьогодні о 18:00
Кабінет психолога:
«
Здатність до саморегуляції – основа духовного розвитку. Нові інструменти й підходи
»
Взяти участь Всі події

Урок «Чарлі і шоколадна фабрика». Перемога щирих людських стосунків над злом»

Зарубіжна література

Для кого: 5 Клас

13.03.2021

179

2

0

Опис документу:
Простежити шлях Чарлі на шоколадну фабрику; виробити вміння аналізувати зміст художнього твору; розвивати логічне мислення; удосконалювати навички виразного читання; виховувати доброту, милосердя, людяність, щирість почуттів. Обладнання: портрет письменника, текст твору, робочі зошити, ілюстрації до казок. Тип: урок-дослідження.
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Урок «Чарлі і шоколадна фабрика». Перемога щирих людських стосунків над злом»

Мета: простежити шлях Чарлі на шоколадну фабрику; виробити вміння аналізувати зміст художнього твору; розвивати логічне мислення; удосконалювати навички виразного читання; виховувати доброту, милосердя, людяність, щирість почуттів.

Обладнання: портрет письменника, текст твору, робочі зошити, ілюстрації до казок.

Тип: урок-дослідження.

Хід уроку

Что остается от сказок потом.

После того, как её рас казали…

В.Висоцький «Пісня Керрола»

Подорожувати – означає кожної хвилини

народжуватись і помирати.

В.Гюго

І. Мотивація навчальної діяльності.

1. Слово вчителя.

- Чи хотіли б ви помандрувати у минуле або майбутнє.

Потрапити в той час, коли були зовсім маленькими, або в той, коли будете дорослими? Мабуть, кожен хоч раз мріяв про машину часу, яка може здійснювати найфантастичніші наші мрії. Герою казки «Чарлі і шоколадна фабрика» поталанило, йому довелося подорожувати на шоколадну фабрику Вонки, а в кінці стати ще й спадкоємцем.

ІІ. Актуалізація опорних знань.

  • Опишіть, якими ви уявляєте собі Чарлі, його характер.

  • Яку він мав зовнішність, одяг, ходу?

ІІІ. Робота з текстом.

  • Знайдіть опис зовнішності Чарлі.

IV. Формування нових знань, умінь і навичок .

  1. Робота з текстом.

Де мешкав Чарлі зі своєю родиною?

Як жила родина Бакетів?

  • Про що мріяв Чарлі?

  • Що ви знаєте про Віллі Вонку? Хто він?

  • Яке оголошення з’явилося в місті?

  • Чому Віллі Вонка вигадав створити саме 5 золотих білетів?

  • Хто є першими володарями золотих квитків?

  • Що пояснив Чарлі Віллі Вонці про своїх батьків?

V. Евристична бесіда.

1. Слово вчителя.

Ми знаємо, що Чарлі був дуже хорошою дитиною і тому з ним трапилася найнеймовірніша пригода, яка не залишила байдужими ні дітей, ні дорослих. Що саме за пригода сталася з Чарлі Бакетом?

Чарлі з розуміння ставиться до своїх батьків, знаючи, що вони живуть скрутно. Але батьки не хотіли забирати останні надії свого сина.

  1. Опрацювати уривок.

«Розмова Чарлі з батьком».

VІ. Опрацювання понять, що стосуються особливостей твору.

  1. Бліц - опитування

  • Чи є твір «Чарлі і шоколадна фабрика» казкою?

  • Які казкові елементи вам відомі? Проілюструйте відповідь прикладами з казки.

  • Які головні події казки ви можете виділяти?

  • До якого типу казок належить казка Даля? Відповідь обґрунтуйте.

  • Яка історія накладена в основу казки?

  • Про що свідчить зацікавленість письменника народними казками?

  • Чи повинен викликати симпатію у глядача?

VІ. Підбиття підсумків з урахуванням доцільності використання ілюстрацій під час переказу.

VІІ. Підсумки уроку.

«Вільний мікрофон»

  • Чи сподівалися ви на саме таке закінчення твору?

  • Які висновки можна зробити з казки в контексті проблеми «батьки і діти»?

Д\з. Підготувати малюнки до казки. Скласти цитатний план до образу Віллі Вонки.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.