Урок "Алгоритми з розгалуженнями. Алгоритми та програми."

Опис документу:
навчальна: навчити складати алгоритми з розгалуженнями для розв’язування поставленої задачі; записувати та запускати на виконання алгоритми в середовищі виконання алгоритмів; розвивальна: розвивати уважність, пам’ять, мовлення, логічне мислення, навички самостійної роботи на комп’ютері; виховна: виховувати самостійність та відповідальність, працелюбність, акуратність у роботі.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Урок Алгоритми з розгалуженнями. Алгоритми та програми.

Цілі:

  • навчальна: навчити складати алгоритми з розгалуженнями для розв’язування поставленої задачі; записувати та запускати на виконання алгоритми в середовищі виконання алгоритмів;

  • розвивальна: розвивати уважність, пам’ять, мовлення, логічне мислення, навички самостійної роботи на комп’ютері;

  • виховна: виховувати самостійність та відповідальність, працелюбність, акуратність у роботі.

Тип уроку: комбінований.

Обладнання та наочність: дошка, комп’ютери, підручники, навчальна презентація.

Хід уроку

І. Організаційний етап

  • привітання;

  • перевірка присутніх;

  • перевірка готовності учнів до уроку.

IІ. Відтворення і коригування опорних знань

Тестування у програмі MyTestX

Знайти помилки в алгоритмах та встановити правильну послідовність дій

— У яких відомих вам програмних середовищах можна виконати зазначені алгоритми? (Paint та Word).

IІІ. мотивація навчальної діяльності

Методичний прийом «Вiдгадай блок$схему»

— Кожен виконавець має свою систему команд. З цих команд можна скласти алгоритм. Алгоритм виконують у певному місці, яке називають середовищем виконання алгоритму.

Уважно розгляньте рисунки та вкажіть місце виконання алгоритму:

— У чому полягає відмінність між останніми двома рисунками?

— Алгоритми можна виконувати не лише в реальних середовищах, а й у віртуальних. Це можуть бути середовища різних програм, а також спеціальні навчальні середовища виконання алгоритмів. З одним із таких навчальних середовищ ви ознайомитеся на сьогоднішньому уроці.

IV. Повідомлення теми, цілей, завдань уроку

V. Сприймання й усвідомлення учнями нового матеріалу

Пояснення вчителя з елементами демонстрування презентації

(використовуються можливості локальної мережі кабінету або проектор)

VI. Самостійне застосування знань у стандартних ситуаціях

Робота за комп’ютером

  1. Повторення правил безпечної поведінки за комп’ютером.

  2. Інструктаж учителя.

  3. Практична робота за комп’ютерами.

  4. Вправи для очей.

VII. Домашнє завдання

VIII. Підсумки уроку

Рефлексія

Гра «Чарівні окуляри»

Крізь ці окуляри можна побачити лише добрі риси характеру Рудого кота. Підберіть слова-характеристики для нашого героя на кожну літеру назви середовища, у якому він живе:

С — симпатичний;

К — кумедний;

Р — радісний;

Е — ерудований;

Т — товариський;

Ч — чесний.

ІX. Оцінювання роботи учнів

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!
До ЗНО з ІСТОРІЇ УКРАЇНИ залишилося:
0
4
міс.
1
1
дн.
2
3
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!