Урок алгебри "Арифметична прогресія, її властивості, формула n-го члена"

Опис документу:
Задачі: • узагальнити й закріпити теоретичні знання учнів; • розвивати вміння й навички застосовувати формули прогресій при розв'язку задач; • підвищити інтерес до предмета, розширити кругозір по даній темі.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код
Опис презентації окремими слайдами:
Арифметична прогресія, її властивості. Формула n – го члена. Урок алгебри в 9 класі.
Слайд № 1

Арифметична прогресія, її властивості. Формула n – го члена. Урок алгебри в 9 класі.

Девіз нашої подорожі: У математиці варто пам’ятати не стільки формули, а процеси мислення
Слайд № 2

Девіз нашої подорожі: У математиці варто пам’ятати не стільки формули, а процеси мислення

Зупинка 1. «Воруши мозком!» Продовжити числові послідовності: 1) 6; 8; 10... 2) 25; 21; 17… 3) -5; -7; -9… Як називаються ці послідовності?
Слайд № 3

Зупинка 1. «Воруши мозком!» Продовжити числові послідовності: 1) 6; 8; 10... 2) 25; 21; 17… 3) -5; -7; -9… Як називаються ці послідовності?

Зупинка 2. «Теоретична" 1) Дайте означення арифметичної прогресії? 2) Як перевірити чи є число членом арифметичної прогресії? 3) У чому полягає вла...
Слайд № 4

Зупинка 2. «Теоретична" 1) Дайте означення арифметичної прогресії? 2) Як перевірити чи є число членом арифметичної прогресії? 3) У чому полягає властивість арифметичної прогресії? 4) Назвіть формулу n – го члена. 5) Що таке різниця арифметичної прогресії? 6) Як задаються арифметичні прогресії?

Зупинка 3.«Математичні терміни» За 1 хвилину потрібно написати найбільшу кількість математичних термінів, які починаються з букв слова «прогресія»,...
Слайд № 5

Зупинка 3.«Математичні терміни» За 1 хвилину потрібно написати найбільшу кількість математичних термінів, які починаються з букв слова «прогресія», наприклад: Площа, Різниця; Одиниця; Графік; Радіус; Елемент Сума; Індекс; Якість

Зупинка 4. «Історична» Клинописні вавилонські таблиці; Єгипетські папіруси: Задача з папірусу Ринда. Сто мір хліба розділили між 5 людьми так, щоб ...
Слайд № 6

Зупинка 4. «Історична» Клинописні вавилонські таблиці; Єгипетські папіруси: Задача з папірусу Ринда. Сто мір хліба розділили між 5 людьми так, щоб другий одержав на стільки ж більше першого, на скільки третій одержав більше другого, четвертий більше третього й п’ятий більше четвертого. Крім того, двоє перших одержали в 7 раз менше трьох інших. Скільки потрібно дати хліба кожному? Задача з папірусу Ахмеса. Нехай тобі сказане: розділити 10 мір ячменя між 10 людьми так, щоб різниця мір ячменя, отриманого кожною людиною і його сусідом, дорівнювала 1/8 міри

Зупинка 5. «Фізкультхвилинка» Зупинка 6. «Практична» Самостійна робота = 5, d = 3, - ? = 11, d = -2, - ? =12,5, = 17,5, - ? =-3, = 4, - ? = 4, = -8...
Слайд № 7

Зупинка 5. «Фізкультхвилинка» Зупинка 6. «Практична» Самостійна робота = 5, d = 3, - ? = 11, d = -2, - ? =12,5, = 17,5, - ? =-3, = 4, - ? = 4, = -8, d - ? = -5, =70, - ?

Розв’язування задач Задача 1. Курс повітряних ванн починають із 15 хв. у перший день і збільшують час цієї процедури в кожний настуний день на 10 х...
Слайд № 8

Розв’язування задач Задача 1. Курс повітряних ванн починають із 15 хв. у перший день і збільшують час цієї процедури в кожний настуний день на 10 хв. Скільки днів слід приймати ванни в зазначеному режимі, щоб досягтися їхньої максимальної тривалості 1 година 45 хвилин.

Задача 2. Дама сдавала в багаж: Диван … кг Чемодан 21 кг Саквояж … кг арифметическая Картину 18 кг прогрессия Корзину … кг Картонку … кг И маленьку...
Слайд № 9

Задача 2. Дама сдавала в багаж: Диван … кг Чемодан 21 кг Саквояж … кг арифметическая Картину 18 кг прогрессия Корзину … кг Картонку … кг И маленькую собачонку … кг Найти вес багажа.

Задача 3. Робітник виклав плитку в такий спосіб: у першому ряді – 3 плитки, у другому – 5 плиток і т. д., збільшуючи кожний ряд на 2 плитки. Скільк...
Слайд № 10

Задача 3. Робітник виклав плитку в такий спосіб: у першому ряді – 3 плитки, у другому – 5 плиток і т. д., збільшуючи кожний ряд на 2 плитки. Скільки плиток знадобиться для 7 ряду?

Підсумок уроку Яка з наданих послідовностей арифметична? 1) 1; 3; 5; 7… 2) 1; 4; 9; 16… 3) 1; 2; 3; 4… 4) 25; 21; 17... Домашнє завдання. Скласти у...
Слайд № 11

Підсумок уроку Яка з наданих послідовностей арифметична? 1) 1; 3; 5; 7… 2) 1; 4; 9; 16… 3) 1; 2; 3; 4… 4) 25; 21; 17... Домашнє завдання. Скласти умову задачі по темі Арифметична прогресія в житті і побуту.

Дякую за увагу! «Вважай нещасним той день або ту годину, у яку ти не засвоїв нічого нового, нічого не додав до свого розвитку».
Слайд № 12

Дякую за увагу! «Вважай нещасним той день або ту годину, у яку ти не засвоїв нічого нового, нічого не додав до свого розвитку».

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»