+ Додати матерiал
і отримати
безкоштовне
свідоцтво
! В а ж л и в о
Предмети »
Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!

Урок "Які бувають професії"

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Макуха Олена Володимирівна
вчитель початкових класів,
спеціаліст І категорії
комунальної установи Сумська загальноосвітня
школа І-ІІІ ступенів №5, м.Суми, Сумської області

Які бувають професії

Очікувані результати: учити учнів ділитися своїми почуттями та емоціями від прослуханого та побаченого, розповідати про те, що вразило, розгадувати кросворди, називати в словах відомі букви, читати і записувати числа у межах 10, утворювати рівності на основі знання про склад чисел; розвивати вміння дітей співпрацювати у групах та парах, аналізувати свою поведінку; виховувати почуття відповідальності та поваги до інших.

Освітні галузі: мовно-літературна; математична; технологічна; інформатична; соціальна і здоров'язбережувальна; громадянська; історична.

Хід заняття

І. РАНКОВА ЗУСТРІЧ

1. Вітання

Утворімо разом коло!

Скільки друзів — глянь навколо!

Руку дружби простягну,

З другом сварку не почну,

Будемо всі дружно грати,

Правил гри не забувати.

2. Визначення настрою ( лего)

3.Гра « Намалюй цеглинкою»

- Напишіть скільки днів у тижні?

- Скільки робочих днів?

- Скільки вихідних?

- Запишіть сусідів числа 2 (1;3);

- Намалюйте фігуру в якої 3 сторони, 3 кути.

- Намалюйте фігуру, яка не має кутів.

3. Групове заняття

· Вправа «Чарівний мішечок»

Учитель кладе у мішечок атрибути представників різних професій. Пропонує передавати її по колу, не дивлячись у скриньку, витягувати по одному предмету і називати професію, що з ним пов’язана. Діти розповідають, що вони про це знають.

Праця буває різною за її призначенням. Зараз ви маленькі та можете виконувати роботу, здебільшого, щодо самообслуговування, але коли ви виростете, ви працюватимете на користь іншим людям. Щоб робота припала до душі, щоб працювалося із задоволенням, необхідно обрати «правильну» професію. Що таке професія?

Професія — це назва певного виду праці, що вимагає спеціальної підготовки.

Сьогодні у світі існує понад 40 тис. професій. Дійсно, безліч можливостей і варіантів! Важко орієнтуватися в сучасному світі професій, але ми все-таки спробуємо.

ІІ. ОЗНАЙОМЛЕННЯ УЧНІВ ІЗ ТЕМОЮ ТА МЕТОЮ ДНЯ

— Як ви вже здогадалися, ми продовжимо говорити про професії.

ІІІ. Обговорення проблеми дня

На дошці викладіть слово «Професія».

1.Діти дають відповіді на запитання:

Що означає слово «професія»?

Які професії вам відомі?

Як люди обирають собі професії?

2. Запропонуйте дітям виконати завдання:

- визначити кількість складів у слові «професія»;

- дібрати слова, якими можна замінити слово «професія» (робота, праця, справа);

3. Складання пазлів.

4.Відгадування загадок.

Залюбки він куховарить

нам смачненькі страви варить.

(Кухар)

Громадян охороняє

і порушників шукає.

(Міліціонер)

Із пожежами воює,

від вогню усе рятує.

(Пожежник)

Все, що бачите, малята,

може вам намалювати.

(Художник)

Із кермом приятелює,

все дорогами мандрує.

(Водій)

Знань чимало в нього є,

Дітлахам їх віддає.

Міста Знань постійний житель -

Носить горде ймення… вчитель

Фізкультхвилинка

5. Відгадування загадки

Хто розносить нам листи,

Телеграми і газети?

Ой, важка у нього ноша!

Діти, хто він?.. (Листоноша.)

(Учитель пропонує учням побувати у ролі листоноші в наступному завданні.)

6. Математична гра «Листоноша» (8 хв)

Учитель роздає п’ятьом учням однакову кількість «листів» (картки із записаними прикладами). У дітей, які сидять за партами, в руках — картки з номерами будинків (від 1 до 10). Кожен «листоноша» повинен розв’язати вирази. Відповіді збігаються з номерами будинків.

Завдання: швидко та без помилок рознести листи за призначенням.

Переможцеві можна вручити медаль або емблему «Кращий листоноша».

7. Порахуй предмети, замалюй стільки квадратів, скільки відповідних

інструментів є на малюнку. Доповни подану кількість до 10. Склади по 2-3 вирази на додавання і на віднімання.

8. Розв’яжи задачу від лікаря Айболитя.

9.Презентація «Що зайве?»

10. Метод «Кубування» (8 хв)

Учитель кожній групі видає кубик із надрукованими запитаннями на гранях, а також предмети, що асоціюються з різними професіями. Наприклад: грошова купюра, бинт, крейда, яблуко та інше. Діти по черзі кидають кубик і відповідають на запитання.

1. Що це?

2. Опишіть це.

3. На що це схоже?

4. Добре це чи погано?

5. Про що це тобі нагадало?

6. Як би ти його використав?

Фізкультхвилинка

11. Гра-пантоміма «Ромашка» (5 хв)

Один учень відриває пелюстку ромашки, на якій записано назву професії, що йому потрібно показати, імітуючи рухами, решта відгадують. Учень, який відгадав, продовжує гру. (Назви професій: техпрацівник, фотограф, водій, художник, танцюрист, офіціант та інші.)

12. Клуб майстерності (10 хв)

13. Крісло автора «Моя мрія».

Я мрію стати…, тому що…

ПІДСУМОК УРОКУ

На уроці я: дізнався… зрозумів… найбільший мій успіх – це…

найбільші труднощі я відчув… я змінив своє ставлення до…

  • Який висновок ми можемо зробити з цього уроку?

Опис документу:
Конспект інтегрованого курсу " Я досліджую світ" 1 клас, в якому знайомимо дітей з різними професіями, виконуємо вправи на логічне мислення, творчі вправи, практична робота унів з даної теми. Освітні галузі: мовно-літературна; математична; технологічна; інформатична; соціальна і здоров'язбережувальна; громадянська; історична.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Протидія шкільному насильству»
Черниш Олена Степанівна
72 години
790 грн
790 грн