Урок "Як приходить весна?"

Опис документу:
У даній розробці уроку в цікавій та доступній формі показано неповторність краси природи навесні. У хід уроку включено дослідньцький практикум, проблемну ситуацію, екскурсію "Ознаки весни у природі", рефлексію наприкінці екскурсії. Пропонуєься оповідання "Як приходить весна", мультфільм - пісня "Про весну" - все це вчить дітей бачити ознаки весни. Дано теми для "Щоденника вражень".

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Як приходить весна?

  1. Ранкове коло, вітання

Вчитель пропонуйте дітям стати в коло і привітатися за допомогою вірша:

Доброго ранку!

Хай плещуть долоньки,

Тупають ніжки,

Працюють голівки

Та сяють усмішки.

Доброго ранку!

  1. Тема. Як приходить весна?

Мета: вчити учнів спостерігати за сезонними змінами, які відбуваються в живій та неживій природі навесні; формувати навички дослідницької діяльності, формувати вміння сприймати красу весняної природи; розвивати уміння аналізувати і робити висновки.

Завдання дня: звернути увагу учнів на неповторність краси природи навесні, розвивати потребу у спілкуванні з природою; виховувати любов до природи рідного краю.

  1. Тема «Розкажи і покажи»

Учитель пропонує обрати помічника дня і просить його подати інформацію за допомогою шаблону про дату дня, день тижня, погоду, кількість присутніх.

  1. Обмін інформацією

Учитель підводить дітей до нової теми, запропонувавши їм продовжити речення:

З кінцем зими прийде вона,

Царівна - … (весна).

  • Яка пора року завітає до нас після зими?

  • Чи бачили діти дорогою до школи якісь ознаки весни?

  • Які саме? Розкажіть про них.

  • Отже, яка тема дня?

Оголошення теми дня.

  • Як у реченні названо весну?

Запис на дошці словосполучення «царівна – весна»

  • Чи вмієте всі діти писати літери, які є в словосполученні?

Запис словосполучення у зошити.

  1. Читання оповідання «Як приходить весна» (За О. Буценем).

Визначити за рядками тексту, як приходить весна.

  1. Перегляд мультфільму – пісеньки «Про весну».

Виконання пісеньки «Про весну» дітьми.

  • Які емоції викликала ця пісня у вас?

  1. Екскурсія «Ознаки весни у природі»

Пропоную дітям вийти на шкільне подвір’я та відшукати на ньому ознаки весни.

Дослідницький практикум.

  • Опишіть бруньки.

  • Як змінилися хвойні дерева?

  • Як змінилися листяні дерева та кущі?

  • Яким стало небо?

  • Як змінилася температура повітря?

Проблемна ситуація.

Дібрати слова, за якими можна описати вітер, сонце, хмаринки.

Рефлексія наприкінці екскурсії.

  • Що було для вас найцікавішим під час екскурсії?

  • Що нового ви дізналися?

  • Розкажіть удома про екскурсію.

  1. Теми для «щоденника вражень»

  1. «Моя улюблена пора року…»

  2. «Навчатися – це цікаво, тому що…»

  3. «Мені б дуже хотілося дізнатися про…»

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Розроблення і використання цифрового освітнього контенту в освітньому процесі Нової української школи »
Ілляхова Марина Володимирівна
30 годин
590 грн