Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«
Сучасні підходи до соціалізації дошкільника
»
Взяти участь Всі події

Урок Я досліджую світ. Тема: Зберігаємо довкілля чистим (2 клас)

Я досліджую світ

Для кого: 2 Клас

21.02.2020

1452

78

0

Опис документу:
Автор: Антонченко Тетяна Петрівна - вчитель початкових класів, Світлодарський НВК Бахмутський район Донецька область. Мета уроку: поширити знання учнів про значення чистого довкілля, формувати відповідальне ставлення до навколишнього середовища; розвивати увагу, уяву, мислення, пам'ять, допитливість, спостережливість; виховувати бережне відношення до природи, екологічну свідомість.
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Тема: Зберігаємо довкілля чистим

Мета: поширити знання учнів про значення чистого довкілля, формувати відповідальне ставлення до навколишнього середовища; розвивати увагу, уяву, мислення, пам'ять, допитливість, спостережливість; виховувати бережне відношення до природи, екологічну свідомість.

Тип уроку: засвоєння нових знань

Обладнання: комп’ютер, проектор, лего-цеглинки, друкований зошит, мультфільм.

Хід уроку

І. Організація класу.

Гартуй свій дух і волю й тіло,

Візьмися за роботу сміло.

Уже тепер з маленьких літ

Іди добро творити в світ!

ІІ. Актуалізація опорних знань.

  1. Гра «Чи вірите ви?»

(Якщо діти погоджуються, показують зелену цеглинку, якщо ні – червону).

Корисні копалини не потрібні людині.

Гірські породи – об‘єкти живої природи.

Корисні копалини знаходяться в Землі на різних глибинах.

Корисні копалини – незлічені багатства нашої Батьківщини.

Гірські породи – це об’єкти ,створені людиною.

Гірські породи треба використовувати дбайливо.

Ґрунт – це верхній шар землі.

Утворення ґрунту відбувається дуже швидко.

Ґрунт необхідний для рослин.

Ґрунт складається з глини, піску, повітря та води.

Ґрунт – це домівка для деяких тварин.

Ґрунт можна забруднювати.

ІІІ. Мотивація учбової діяльності учнів.

Діти, до нашої «Скриньки довіри» надійшов лист. Давайте ми його прочитаємо.

Дорогі діти!

Я дуже цінна для вас людей, але потребую охорони. Щороку люди вирубують ліси. У річки зливають відходи. Повітря забруднюють викидами із заводів. Відпочиваючи залишають після себе сміття. Багато рослин та тварин перебувають на межі вимирання. Зверніть на мене увагу! Подумайте про мене! Адже втрачене – не повернути!

Як ви думаєте, хто до нас звертається?

Чому авторка листа вважає себе цінною для людей?

Обґрунтуйте свою думку.

Чи погоджуєтесь ви з тим, що об’єкти природи можуть зникнути і повернути їх буде неможливо?

ІV. Повідомлення теми і мети уроку.

Як ви гадаєте, діти, яка тема сьогоднішнього уроку?

V. Вивчення нового матеріалу.

1. Повідомлення вчителя.

Статистика каже, що звичайна сім’я викидає щоденно в середньому 5 кг сміття. Звичайне сміття оточує нас скрізь: під ногами, у лісі, в кущах, в річках, морях, під вікнами багатоповерхівок. В смітті граються наші діти. Воно стало атрибутом нашого життя. Які ж види побутових відходів заважають нашому чистому довкіллю?

2. Вправа «Вустами дитини».

Пропоную виконати вправу «Вустами дитини».

а) – Я маю дуже багато іграшок, виготовлених з неї.

Вона буває різнокольоровою, її дуже легко зламати.

Предмети, виготовленні з неї легкі. Якщо її підпалити, то з’явиться багато чорного диму, який має неприємний запах.

Її не можна викидати, тому що вона сама по собі не розкладається. (Пластмаса)

б) - Його винайшли китайці.

У нас його виготовляють з дерева.

Він легко горить.

З нього виходить дуже багато сміття.

На ньому, звичайно, малюють чи пишуть. (Папір)

в) – Його виробляють з піску .

Найчастіше воно прозоре.

Коли падає, розбивається.

Якщо його нагріти, воно тягнеться, як тісто.

Якщо його у лісі. Воно може викликати пожежу. (Скло)

Фізкультхвилинка – руханка.

3. Робота з підручником (с. 82)

а) Самостійне читання статті.

б) Обговорення.

Відповіді на запитання.

в) Робота у зошитах.

4. Це цікаво знати! Скільки років розкладаються:

- консервна банка – 15 років;

- скло – 1000 років;

- підгузник -250 років;

- пакет – 25 років;

- пед-пляшка – 100 років;

- пластиковий келішок – 70 років;

- жуйка – 50 років;

- папір – 4 місяці;

- тетра-пак – 100 років.

5. Робота в групах.

Скласти правила «Охорона природи».

(Учні складають правила схематично, малюнком і презентують свої роботи).

VІ. Перегляд мультфільму про охорону природи.

«Пригоди лісових друзів – Охорона природи» https://www.youtube.com/watch?v=JZL8EqG7YoI&t=4s

VІІ. Рефлексія

Крісло автора.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.