УРОК 93 Тема. Поняття про десятковий дріб.

Опис документу:
УРОК 93 Тема. Поняття про десятковий дріб. Мета: підготувати учнів до тематичної контрольної роботи. Тип уроку: узагальнення і систематизація знань. Хід уроку I. Перевірка домашнього завдання Здійснюється під час перевірки зошитів (учитель збирає зошити з домашніми вправами). Автор Бабенко

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

2.2. Поняття про десятковий дріб. Порівняння, округлення, додавання і віднімання десяткових дробів

УРОК 93

Тема. Поняття про десятковий дріб.

Мета: підготувати учнів до тематичної контрольної роботи.

Тип уроку: узагальнення і систематизація знань.

Хід уроку

I. Перевірка домашнього завдання

Здійснюється під час перевірки зошитів (учитель збирає зошити з домашніми вправами).

II. Узагальнення і систематизація знань

Оскільки єдиною вимогою до знань учнів з цієї теми є розуміння алго­ритмів і вміння їх застосувати до розв'язування задач, повторення знань учнів найкраще провести у вигляді розв'язування усних вправ (щоб охопити всіх учнів, можна використовувати сигнальні картки). Зрозуміло, що виконання кожного завдання супроводжується відпо­відними коментарями.

Усні вправи

  1. Яке з наступних чисел отримаємо, якщо округлимо десятковий дріб
    8,364 до сотих?

1) 8,3; 2) 8,4; 3) 8,36; 4) 8,37.

  1. Порівняйте: 1) 6,812 і 6,9; 2) 0,52 і 0,4995.

  2. Швидкість течії річки дорівнює 2,6 км/год, а швидкість катера за течією 29,4 км/год. Знайдіть власну швидкість катера і його швидкість проти течії.

  3. Марічка купила 6,5 кг картоплі, а огірків на 2,5 кг менше. Скільки кілограмів овочів купила дівчинка?

  4. Виразіть дані величини:

1) у кілограмах: 742 г, 1 кг 2 г, 1 кг 120 г;

2) у метрах: 85 см, 1 м 3 см, 1 м 30 см 2 мм.

III. Розв'язування задач

Наступні задачі учні розв'язують із записом у зошити, умови цих задач учитель і учні беруть із робочих зошитів з друкованою основою з таких розділів.

  1. Тема 22. Уявлення про десятковий дріб. Задачі: №№ 283-285.

  2. Тема 23. Порівняння десяткових дробів. Задачі: №№ 289, 296; 297.

  3. Тема 24. Округлення десяткових дробів. Задача № 298.

  4. Тема 25. Додавання і віднімання десяткових дробів. Задачі: №№ 302, 304, 309, 310.

IV. Домашнє завдання

Один з варіантів домашнього, завдання — тематичне оцінювання № 7 (робочі зошити з друкованою основою).

1

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Мовленнєва майстерність педагога Нової української школи. Вербальний і невербальний імідж»
Вікторія Вікторівна Сидоренко
36 годин
590 грн