УРОК 91 Тема. Додавання і віднімання десяткових дробів.

Опис документу:
УРОК 91 Тема. Додавання і віднімання десяткових дробів. Мета: повторити з учнями задачі на рух за течією і проти течії річки; формувати вміння розв'язувати такі задачі, виконуючи додавання і відні¬мання десяткових дробів; відпрацювати навички виконання додавання і віднімання десяткових дробів. Тип уроку: узагальнення і систематизація знань. Автор Бабенко

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

2.2. Поняття про десятковий дріб. Порівняння, округлення, додавання і віднімання десяткових дробів

УРОК 91

Тема. Додавання і віднімання десяткових дробів.

Мета: повторити з учнями задачі на рух за течією і проти течії річки; формувати вміння розв'язувати такі задачі, виконуючи додавання і відні­мання десяткових дробів; відпрацювати навички виконання додавання і віднімання десяткових дробів.

Тип уроку: узагальнення і систематизація знань.

Хід уроку

I. Перевірка домашнього завдання

№№ 854; 870; 861 є базовим завданням (їх аналоги внесені до тема­тичної контрольної роботи), тому перевірку розв'язання, і за не­обхідності, пояснення до розв'язання треба виконати обов'язково.

II. Відтворення знань
Усні вправи

  1. Заповніть ланку обчислень:

  1. Розв'яжіть рівняння:

1) 4,3 + х = 7,1; 2) 6,3 – х = 2,9; 3) х – 1,5 = 6,5.

  1. Виконайте дії, обравши найзручніший порядок дій:

1) 3,3 + (0,7 + 5,2); 2) 3,3 + 5,9 + 0,1; 3) 3,3 – (0,1 + 0,3); 4) (3,3+ 0,1) – 0,3.

  1. Обчисліть у метрах:

1) 5,2 м – 3 см; 2) 5,2 м – 3 дм; 3) 5,2 км – 3 м.

III. Доповнення знань

Учитель нагадує учням, що основні характеристики руху — відстань (S), швидкість (v) і час (t), пов'язані формулою S = vt, і за підручником (п. 30, приклад 2) знайомить учнів із різновидом руху, де швидкість може на­бувати різних значень — рух по річці (за наявності течії).

Учні знайомляться із поняттям власної швидкості (vвл.), швидкості течії (vт.) та швидкості за течією (vза т.) і проти течії (vпроти т.). Після чого в зошитах роблять записи.

vт. — швидкість течії річки;

vвл. — власна швидкість (швидкість у стоячій воді – озері);

vза т. = vвл. + vт. — швидкість за течією;

vпроти т. = vвл. vт.швидкість проти течії.

IV. Закріплення знань. Формування вмінь

Основний вид задач,, що повинні бути розв'язаними на цьому уроці — задачі на рух (за течією та проти течії; №№ 841; 843; 845).

Також важливо закінчити формування вмінь виконувати завдання, що передбачають додавання і віднімання десяткових дробів, уміння виразити значення величин в різних одиницях вимірювання (№ 868 (4-6), 869 (4-6)).

Якщо залишиться час, можна запропонувати учням задачі пошуково­го змісту: № 865 (1; 3), 866 (1; 2), 867 (1, 2, 3), 856 (3,4).

Додатково на уроці розв'язується логічна задача на повторення: вста­вити пропущене число, або слово, або літеру:

МОСКВА

4,2 < х < 5,7

В

ХАРКІВ

2,3 < х < 4

?

V. Домашнє завдання

п. 30, №№ 842; 844; 846; 870 (5, 6); 864.

2

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Правове регулювання освіти осіб з особливими потребами»
Байталюк Ольга Михайлівна
24 години
490 грн