Урок 8. Скринька пісень-ігор. Ходить гарбуз по городу (народна пісня-гра)

Опис документу:
Урок 8. Скринька пісень-ігор. Ходить гарбуз по городу (народна пісня-гра) Мета: удосконалювати навички виразного читання віршованих творів, читання за осо¬бами; розвивати пам’ять, увагу; виховувати любов до художнього слова. Хід уроку І. Організаційний момент ІІ. Перевірка домашнього завдання Робота в групах Учні розповідають одне одному слова пісні-гри «Подоляночка».

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Урок 8. Скринька пісень-ігор. Ходить гарбуз по городу (народна пісня-гра)

Мета: удосконалювати навички виразного читання віршованих творів, читання за осо­бами; розвивати пам’ять, увагу; виховувати любов до художнього слова.

Хід уроку

І. Організаційний момент

ІІ. Перевірка домашнього завдання

Робота в групах

Учні розповідають одне одному слова пісні-гри «Подоляночка».

ІІІ. Вправи на розвиток навичок читання

1. Робота з таблицею Шульте

— За 30 с прочитайте числа у послідовності від 1 до 25, не переміщаючи зір за межі центральної клітинки.

2. Гра «Знайди “зайве” слово»

  • ліс лисичка лісочок лісовий

  • котик кіт кит котячий

  • дуб дубочок зуб дубовий

3. Робота над чистомовкою

Па-па-па — розсипана крупа.

Пе-пе-пе — кошеня сліпе.

По-по-по — річка Лімпопо.

Іп-іп-іп — зеленіє кріп.

Ап-ап-ап — травку щипле цап.

Уп-уп-уп — поживний суп.

Оп-оп-оп — у річці короп.

Пу-пу-пу — по широкому степу.

Пи-пи-пи — золотаві снопи.

4. Робота над скоромовкою

На город заліз гарбуз, у землі засів, загруз.

Налетіла враз гроза й намочила гарбуза.

Зморщив лоба той гарбуз:

«Ох, забув узять картуз...»

IV. Мотивація навчальної діяльності. Повідомлення теми і мети уроку

— Відгадайте загадку.

  • На городі виріс дужий,

Круглий, жовтий і байдужий

До червоних помідорів,

До капусти і квасолі.

Хто цей гордий карапуз?

Здогадалися?.. (Гарбуз).

Демонстрування картинки або слайду із зображенням гарбуза.

— Погляньте на цей чудовий гарбуз. Розкажіть, який він.

— Сьогоднішній урок ми присвячуємо цій чудовій городній рослині.

— Слово гарбуз запозичене з тюркських мов, у тюркську потрапило з перської, де буквально означало «віслячий огірок».

Фізкультхвилинка

V. Сприймання й усвідомлення нового матеріалу. Опрацювання пісні-гри «Ходить гарбуз по городу» (с. 12–13)

1. Виразне читання тексту пісні вчителем

— Чим здивувала вас назва пісні? Чому?

2. Словникова робота

Свояк — брат дружини або чоловік сестри.

Перістий — смугастий.

3. Читання тексту пісні учнями «ланцюжком» за строфами

— Які слова в пісні повторюються?

4. Аналіз змісту пісні з елементами вибіркового читання

— Де ходить гарбуз?

— Про які городні рослині йдеться у творі?

— Чому їх названо гарбузовими родичами?

— Розгляньте малюнок до пісні. Які особливості кожного з її персонажів передав художник?

— У що він одягнув гарбуза та його родичів?

Гра «Упізнай героя»

  • Печуть мене, смажать і варять,

Їдять мене і дуже хвалять. (Картопля)

  • В полі хороше мені

Зеленіти навесні.

Чим же я — не молодець?

Маю диво-корінець,

Все про нього дбаю,

Цукор відкладаю. (Буряк)

  • Без рук, без ніг,

А в’ється, як батіг. (Квасоля)

  • На городі в нас грядки,

На грядках — рясні листки:

Там зростають малюки,

Зелененькі… (огірки).

5. Робота в групах

Запропонувати вбрання акторів для виконання пісні на сцені. Розіграти пісню.

VІ. Підсумок уроку

— Яким був сьогоднішній урок?

— Чого навчалися на уроці?

— Що найбільше сподобалося?

VІІ. Домашнє завдання

Вивчити пісню напам’ять.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Створення та ведення власного блогу на платформі Blogger»
Левченко Ірина Михайлівна
36 годин
590 грн