Урок 76 Тема. Мішані числа.

Опис документу:
Урок 76 Тема. Мішані числа. Мета: відпрацювати навички застосування правил додавання і від¬німати мішаних чисел, дробові частини яких мають однакові знаменники та виконання завдання, що передбачають застосування цих правил. Тип уроку: застосування знань, навичок, умінь. Хід уроку Автор Бабенко

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

2.1. Звичайні дроби

Урок 76

Тема. Мішані числа.

Мета: відпрацювати навички застосування правил додавання і від­німати мішаних чисел, дробові частини яких мають однакові знаменники та виконання завдання, що передбачають застосування цих правил.

Тип уроку: застосування знань, навичок, умінь.

Хід уроку

І. Перевірка домашнього завдання

Цей етап уроку можна провести в ігровій формі.

Учитель. Любі діти! На перерві один з учнів 5 класу Петрик Тяп-Ляпкін розв'язав деякі вправи з домашнього завдання і попросив мене оцінити його відповідь. Але я не мав часу це зробити, тому допоможіть мені, будь ласка, перевірити й оцінити роботу цього п'ятикласника. (На дошці вже написані деякі вправи з домашнього завдання, в яких «зроб­лені» найбільш поширені серед учнів помилки):

749. 2) 6 + 7 = 13.

751. 1) 7+ 2= 9; 2) 9+ 12 = 21 = 1; 3) 1 – = ;

4) 8 – 3 = 5; 5) 16 – 6 = 10.

Під час «перевірки» учні повторюють правила додавання і віднімання цілих чисел і супутні їм (перетворення неправильного дробу на мішане число і навпаки), намагаються встановити причини тих чи інших поми­лок, одночасно закріплюючи знання правил.

II. Відпрацювання навичок

Цей урок повністю присвячений додаванню і відніманню мішаних чисел і перетворенню неправильних дробів на мішані числа і навпаки, тому бажано розв'язати якомога більше задач, що передбачають застосу­вання цих правил.

Усні вправи

  1. Яким натуральним числом можна записати дріб:

1) ; 2) ; 3) ; 4) ?

  1. Обчисліть:
    1) 2 + 1; 2) 1 – ; 3) 4 – 2; 4) 5– 4.

  2. При якому значенні х виконується рівність:

1) – 1 = ; 2) 1 + 3 = 5; 3) 2 + = 3?

  1. Дошку, довжина якої дорівнює 4м, розрізали на рівні частини зав­довжки м. На скільки частин розрізали дошку?

  2. Замість квадратиків запишіть певні дроби, щоб рівність була правиль­ною:

1) + = 1; 2) + + = 1; 3) + + + = 1.

Вправи для письмового виконання

№№ 750 (парні); 753; 755; 757; додаткова № 1.

Додаткова задача

Знайдіть пропущені числа (рис. 121).

III. Домашнє завдання

п. 26, №751 (5; 7; 8; 9; 10); 754; 756; повторити № 730 (1).

2

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Селф-коучинг (самонаставництво) як технологія професійного розвитку педагога Нової української школи»
Вікторія Вікторівна Сидоренко
36 годин
590 грн