Урок 7. НЕ ВИТРАЧАЙ ДАРЕМНО ЧАС!

Опис документу:
Урок 7. НЕ ВИТРАЧАЙ ДАРЕМНО ЧАС! Мета: розповісти учням про значення наполегливості у досягненні успіхів, про правильний розподіл часу протягом дня ; розвивати уяву, творчість, мислення, віру в свої сили, відповідальність; виховувати наполегливість.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Урок 7. НЕ ВИТРАЧАЙ ДАРЕМНО ЧАС!

Мета: розповісти учням про значення наполегливості у досягненні успіхів; розвивати уяву, творчість, мислення, віру в свої сили; виховувати наполегливість.

Хід уроку

I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ

II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ

Презентація малюнків учнів «Ким я бачу себе через 20 років»

III. ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ І МЕТИ УРОКУ

— Сьогодні ви дізнаєтеся, як наполегливість сприяє досягненню успіху.

IV. ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ

1. Гра «Найнаполегливіші»

Діти об’єднуються у чотири команди. Двом командам педагог вручає по мі­шечку, в якому перемішано три сорти злаків або бобів, наприклад: гречка, рис і горох. Завдання — щонайшвидше розподілити вміст мішечка по сортах.

Дві інші команди роблять усе можливе, щоб відвернути своїх одноклас­ників від виконання завдання, не торкаючись їх. Наприклад: читають їм вірші, співають пісні, про щось запитують, смішать і т. ін. Потім команди мі­няються місцями. Найнаполегливіша — та команда, яка, незважаючи ні на що, швидше за всіх виконає завдання. Можна запропонувати інші завдання: вивчити вірш, розв’язати задачу, намалювати малюнок тощо.

Бесіда

— Чи можна навчитися наполегливості? Як саме?

— Хто у вашій сім’ї найнаполегливіший у досягненні своїх цілей?

— Чим наполегливість відрізняється від упертості?

— Чи траплялися у вашому житті випадки, коли, незважаючи на нерозу­міння оточуючих, ви наполегливо займалися певною складною справою?

— Яка справа вимагає від людини вміння бути дуже наполегливим?

2. Творче завдання «Наполеглива праця»

Учні по черзі говорять, чого вони хотіли б досягти в своєму житті. Все на­зване дітьми записують на дошці. Потім педагог разом з дітьми обговорює, скільки років наполегливої праці знадобиться для досягнення тієї або іншої мети.

Висновок. Необхідно працювати наполегливо, щоб досягти успіху.

Підсумуємо умови успіху: талант, працьовитість, натхнення, творчість, знання, наполегливість, інтуїція.

3. Робота за підручником (с. 34–39)

Читання вірша Грицька Бойка «Ділові розмови»

— Про що говорили Петрик і Вона?

Чи можна назвати розмову діловою? Чому? (Бо після школи потрібно робити уроки.)

— Що хотів підкреслити такою назвою автор вірша?

— Яку корисну справу міг зробити кожен із хлопчиків за час такої «ді­лової» розмови?

— Якою має бути ділова розмова?

— Коли і кому ви телефонуєте?

— Про що розмовляєте? Розкажіть.

— Прочитайте і запам’ятайте висновок на с. 35.

Учні читають поради Василя Сухомлинського та в парах обговорюють ці поради.

Читання вірша Дмитра Білоуса «Роби, щоб не перероблять» та виконання завдання на с. 37

Читання вірша Оксани Сенатович «Нечитаний лист» та виконання завдання на с. 39

4. Фізкультхвилинка

V. УЗАГАЛЬНЕННЯ Й СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ЗНАНЬ

1. Робота в парах

— Складіть словесний портрет успішної людини та невдахи.

2. Робота в групах

Робота за таблицею

— Які риси характеру, на вашу думку, можуть забезпечити успіх?

— Які риси характеру заважають успіху?

Групам роздають незаповнені таблиці.

Успіх

Складові успіху

Що заважає досягти успіху

Талант

Лінь

Натхнення

Байдужість

Працьовитість

Неуважність

Інтуїція

Поспіх

Досвід

Безвідповідальність

Розумність

Заздрість

Зібраність

Систематичність

Зосередженість

3. Гра «П’ять речень»

Учні в п’яти реченнях формулюють засвоєні на уроці знання.

VІ. ПІДБИТТЯ ПІДСУМКІВ. РЕФЛЕКСІЯ

— Що нового ви дізналися на уроці?

— Які риси характеру слід виробити в собі, щоб стати успішною людиною?

VІІ. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

Підручник (с. 34–39).

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Воркшоп як інноваційна освітня технологія»
Швень Ярослава Леонідівна
36 годин
590 грн