Урок 7. Багатошарові зображення, розміщення об’єктів у шарах.

Опис документу:
Цілі:  навчальна: навчити працювати з шарами при побудові векторного зображення;  розвивальна: розвивати дослідницькі навички, інформаційну культуру учнів;  виховна: виховувати уважність та відповідальність, бажання мати глибокі та якісні знання, любов до рідного краю, Батьківщини, патріотизм. Тип уроку: урок засвоєння нових знань.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Урок № 7 Багатошарові зображення, розміщення об’єктів у шарах

Урок 7. Багатошарові зображення, розміщення об’єктів у шарах.

Цілі:

  • навчальна: навчити працювати з шарами при побудові векторного зображення;

  • розвивальна: розвивати дослідницькі навички, інформаційну культуру учнів;

  • виховна: виховувати уважність та відповідальність, бажання мати глибокі та якісні знання, любов до рідного краю, Батьківщини, патріотизм.

Тип уроку: урок засвоєння нових знань.

Обладнання та наочність: дошка, комп’ютери з підключенням до мережі Інтернет, підручник на платформі ПІДРУЧНИК UA (Інформатика 6 клас. Ривкінд), навчальна презентація.

Програмне забезпечення: браузер, пакет офісних програм, векторний графічний редактор DRAW (WORD).

Хід уроку

І. Організаційний етап

  • привітання

Ми починаємо урок, а на уроці ми…

Уважні!

Розумні!

Організовані!

Кмітливі!

Що ви бачите на цьому зображені? Я, бажаю вам, щоб наш урок пройшов з усмішкою та гарним настроєм і в нас все отрималося

ІІ. Актуалізація опорних знань

Нагадати інструктаж проходження тестів та роботи за комп’ютером .

Вправа «Доповніть речення»

  • Не можна розпочинати роботу без… (дозволу вчителя).

  • Не торкайся… (шнурів, розеток).

  • Відстань до монітора має бути… (50 см).

  • Не торкайся пальцями екрана… (монітора).

Перевірка опорних знать комп’ютерною системою My_Test (Урок_6 Особливості побудови векторних зображень )

Додаткове завдання https://learningapps.org/1720406

ІІ. Мотивація навчальної діяльності

Кожен із вас виросте і піде у самостійне життя. Перед вами постане вибір, яку професію обрати, щоб у майбутньому стати успішною людиною, яка зуміла б реалізувати себе.

За словами на слайді відгадайте назву професії.

Я, сподіваюсь, що дана професія допоможе вам у майбутньому.

Прийом «Вузлики» (групова форма роботи)

Нагадати правила роботи в групі

ГРАЗРРАЗАРАЗФРАЗІРАЗЧРАЗНРАЗИРАЗЙ ДРАЗИРАЗЗРАЗАРАЗЙРАЗНРАЗЕРАЗР

Графічний дизайнер вирішує одночасно кілька складних і важливих завдань. Продукти, які він створює (логотип, шрифт), повинні бути яскравими, незабутніми та неповторними. При цьому враховувати специфіку організації, для якої вони розробляється, та ще й бути придатним для друку. Один з основних видів діяльності графічного дизайнера – створення фірмового (корпоративного) стилю компанії, тобто розробка логотипу, колірної гами, шрифту і т.д.

Графічний дизайнер також може працювати в області поліграфії: створювати макети рекламної поліграфічної продукції (календарі, буклети), займатися дизайном упаковки, сувенірної продукції.

Чим на сьогоднішньому уроці ми будемо займатися та готовитися до майбутньої професії

ІІІ. Проблемне питання

Навіщо ДИЗАЙНЕРИ при створені комп’ютерної графіки користуються багатошаровими зображеннями?

ІІІ. Формулювання теми, мети й завдань уроку;

Слово вчителя. Важко уявити складний малюнок, на якому би зображення різних об’єктів не перекривали одне одного. Як розмісти один графічний об’єкт під або над іншим, наче у тривимірному просторі, як створити спільний контур кількох об’єктів, як розробити складений із багатьох графічних об’єктів малюнок, щоб одні об’єкти не заважали іншим, – про все це ви дізнаєтеся на уроці.

IV. Сприйняття та усвідомлення нового матеріалу

Опис картини з пояснення планів і розташування об’єктів на картині

Фліптчар- розташування об’єктів (Коло, прямокутник, трикутник) способи переміщення шарів ( Визивати учнів до дошки різні способи розташування шарів)

Пояснення вчителя з елементами демонстрування презентації

(використовуються можливості локальної мережі кабінету або проектор)

Як виділити об’єкти та згрупувати їх дізнайтесь на платформі ПІДРУЧНИК UA. на телефоні та комп’ютер.

V. Засвоєння нових знань, формування вмінь

Практичне завдання.

Робота за комп’ютером

  1. Вправи для очей

Очима швидко обертаймо,

Та головою не хитаймо.

Ліворуч – раз, два,

Праворуч -три, чотири.

По колу очі обертаймо,

І все навколо розглядаймо.

Раз коло, два і три, чотири.

Щільніше очі ми закрили.

На п’ять і шість їх потримали

І рівненько посідали.

  1. Повторення правил безпечної поведінки за комп’ютером.

  2. Інструктаж учителя.

  1. Практична робота за комп’ютерами. Інструктаж з ТБ

У вас на партах знаходиться завдання до практичної роботи. Ви самостійно обираєте, яким видом діяльності буде займатися дизайнер, що він буде створювати (Логотип,Оформлення вигляду папок ОС, Рекламну продукцію ) та скільки грошей він отримає в оцінювальному еквіваленті

  1. Руханка « Україна, Україна, ти одна така єдина»

VI. Підбиття підсумків уроку

Навіщо ДИЗАЙНЕРИ при створені комп’ютерної графіки користуються багатошаровими зображеннями?

Фронтальне опитування

  1. Як згрупувати кілька фігур в один об'єкт?

  2. Як розмістити зображення в різних шарах?

  3. Які переваги надає використання шарів?

VІІ. Домашнє завдання

  • Прочитати

Система ПІДРУЧНИК UA розділ І пункт 1.4 прочитати

Виконати

  • Створіть векторні графічні зображення за орієнтовними прикладами (в кінці параграфа)

VІІІ. Оцінювання роботи учнів

4

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!
До ЗНО з ФІЗИКИ залишилося:
0
1
міс.
2
6
дн.
1
9
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!