• Всеосвіта
  • Бібліотека
  • Українська мова
  • Урок 64. Урок розвитку зв’язного мовлення. Складання казки за поданим поч атком, планом, малюнками, опорними словами (Ю. Ярмиш «Як реп’яшок світ побачив»). Перевірна робота

Урок 64. Урок розвитку зв’язного мовлення. Складання казки за поданим поч атком, планом, малюнками, опорними словами (Ю. Ярмиш «Як реп’яшок світ побачив»). Перевірна робота

Опис документу:
Урок 64. Урок розвитку зв’язного мовлення. Складання казки за поданим поч атком, планом, малюнками, опорними словами (Ю. Ярмиш «Як реп’яшок світ побачив»). Перевірна робота Мета: навчати учнів складати казку за поданим початком, планом, малюнками, опорними словами; формувати вміння чітко висловлювати власні думки, власну точку зору; розвивати зв’язне мовлення учнів; перевірити набуті знання; повторити правопис слів з великої букви; виховувати культуру спілкування.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Урок 64. Урок розвитку зв’язного мовлення. Складання казки за поданим поч атком, планом, малюнками, опорними словами (Ю. Ярмиш «Як реп’яшок світ побачив»). Перевірна робота

Мета: навчати учнів складати казку за поданим початком, планом, малюнками, опорними словами; формувати вміння чітко висловлювати власні думки, власну точку зору; розвивати зв’язне мовлення учнів; перевірити набуті знання; повторити правопис слів з великої букви; виховувати культуру спілкування.

Хід уроку

I. Організаційний момент

II. Актуалізація опорних знань

1. Перевірка домашнього завдання

Гра «Обери краще речення»

Учні заслуховують складені вдома речення, обирають найкраще.

2. Каліграфічна хвилинка

— Оберіть у кожному слові четверту літеру. Яке слово утворилося?

Буряк, трос, газета, млин. (Ясен)

— Напишіть каліграфічно.

Яя яс ял яв вя ля ясен

— Складіть і каліграфічно запишіть речення.

Клен, ясен, тополя — це...

— Уставте пропущені букви. Поставте наголос.

Яс..н, яс..н, яс..ня —

Ми радіємо щодня;

Хай зростає, листя має,

Нашу землю прикрашає.

III. Мотивація навчальної діяльності. Повідомлення теми і мети уроку

— Відгадайте загадку.

Він беззубий, а кусає,

Він безрукий, а хапає.

Ще й причепиться міцненько

До штанців і до сукенки. (Реп’яшок)

— Чи доводилося вам бачити реп’яшка?

— Що ви про нього знаєте?

— Сьогодні ми складатимемо казку «Як реп’яшок світ побачив».

IV. Робота над темою уроку

1. Підготовка до складання казки

— Прочитайте початок казки «Як реп’яшок світ побачив» (с. 94).

— Де виріс реп’ яшок?

— До кого він причепився?

— Про що думав реп’яшок?

— Куди він потрапив?

— Розгляньте малюнки. Продовжіть усну розповідь про пригоди реп’яшка.

— Запишіть п’ять речень про пригоди реп’яшка за планом.

1) Де виріс реп’яшок?

2) До чого він причепився?

3) Куди попав реп’яшок?

4) Що робив реп’яшок удома в Миколи?

5) Хто викинув його у вікно?

2. Самостійне складання казки

Учні складають розповідь за початком, серією малюнків та опорними словами.

Реп’яшок виріс на пустирі. Одного разу він причепився до штанів Миколки. Разом з хлопчиком він потрапив на урок. Реп’яшкові було дуже цікаво. Після уроків разом з Миколкою реп’яшок пішов додому до хлопчика. Він усівся на стілець перед телевізором. Був захоплений цікавою передачею і вчепився до рукава тата Івана Антоновича. Мама Олена Федорівна відчепила реп’яшка і викинула у вікно.

3. Читання й обговорення учнівських робіт

4. Робота в групах

— Пофантазуйте, що трапилося з реп’яшком далі.

5. Фізкультхвилинка

— Ви добре потрудилися. А тепер розучимо віршик про нашого сьогоднішнього героя!

РЕП’ЯШОК

Учепився реп’яшок

За ведмежий кожушок,

І кричить, щоб чули всі:

— Я катаюсь на таксі!

V. Перевірна робота

— Перевірте себе. Розв’яжіть тести (с. 96).

1. Самостійна робота

2. Робота в групах. Взаємоперевірка

(1. А; 2. Б; 3. Б; 4. А; 5. А; 6. Б).

VI. Повторення вивченого матеріалу. Ро бота за підручником (с. 47)

Вправа 1

— Прочитайте вірш. Назвіть слова — назви ознак. Запишіть підкреслене слово. Запам’ятайте його правопис.

Вправа 2

— Яке свято наближається?

— Прочитайте текст. Що нового ви дізналися з тексту?

— А як ви святкуватимете Новий рік? Розкажіть.

— Випишіть речення з підкресленими словами. Це назви країн. Назви країн пишемо з великої букви.

VII. Підсумок уроку

— Що нового дізналися на сьогоднішньому уроці?

— Які завдання вам сподобалися найбільше?

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Географічні задачі»
Довгань Андрій Іванович
36 годин
590 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.