Урок 62. Зв’язок прикметників з іменниками. Практичне змінювання прикметників за зразком один — багато

Опис документу:
Урок 62. Зв’язок прикметників з іменниками. Практичне змінювання прикметників за зразком один — багато Мета: закріплювати знання про слова — назви ознак; формувати вміння змінювати прикметники разом з іменниками за зразком один — багато; впізнавати прикметники в тексті; розвивати зв’язне мовлення; виховувати любов до природи.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Урок 62. Зв’язок прикметників з іменниками. Практичне змінювання прикметників

за зразком один — багато

Мета: закріплювати знання про слова — назви ознак; формувати вміння змінювати прикметники разом з іменниками за зразком один — багато; впізнавати прикметники в тексті; розвивати зв’язне мовлення; виховувати любов до природи.

Хід уроку

I. Організаційний момент

II. Актуалізація опорних знань

1. Перевірка домашнього завдання

— Що латинською мовою означає слово аква?

— Назви яких предметів включають це слово? (Акваріум, акварель, акваланг)

— Чому?

— Прочитайте складені речення з цими словами.

2. Каліграфічна хвилинка

— Напишіть каліграфічно.

Шш аш вшу ст ші шістнадцять

Шістнадцять гусей паслися біля ставу.

3. Робота за підручником (с. 91, вправа 1)

— Прочитайте текст.

— Випишіть із тексту іменники та зв’язані з ними прикметники за зразком.

III. Мотивація навчальної діяльності

На дошці — предметні малюнки, які розміщені у два стовпчики:

1-й стовпчик — із зображенням одного предмета,

2-й стовпчик — із зображенням декількох предметів.

— Які предмети зображено на малюнках?

Зелений огірок — зелені огірки;

червоний помідор — червоні помідори;

жовте курча — жовті курчата;

синя слива — сині сливи.

— На які питання відповідають слова — назви ознак у першому стовпчику? у другому стовпчику?

IV. Вивчення нового матеріалу

1. Робота за підручником (с. 92, вправа 2)

— Прочитайте текст. Яка пора року описується в ньому?

— Як живеться тваринам узимку?

— Які гостинці поклав лісник звірам і птахам?

— Випишіть із першого абзацу іменники з прикметниками за зразком один — багато.

2. Колективна робота

— Змініть і запишіть сполучення слів за зразком.

Один Багато

Червоний олівець червоні олівці

широке поле широкі поля

висока тополя високі тополі

маленький ґудзик маленькі ґудзики

великий гриб великі гриби

густий ліс густі ліси

білий сніг білі сніги

3. Робота в групах

— З одним зі словосполучень складіть речення.

Учні обирають краще речення і записують його.

4. Фізкультхвилинка

5. Продовження роботи за підручником (с. 42, вправа 3)

— Прочитайте текст.

— Спишіть текст, добираючи слова з довідки. Підкресліть прикметники.

6. Вибірковий диктант

— Випишіть слова — назви ознак разом зі словами — назвами предметів:

Варіант 1 — один;

Варіант 2 — багато.

Ми любимо весну,

Зелену, чудесну,

Грімницю у тучі,

І дощик співучий,

І луки широкі,

І ріки глибокі,

І поле веселе,

І рідні оселі,

І цвіт у маю —

Всю землю свою!

М. Стельмах

— Прочитайте виписані словосполучення, ставлячи питання від слів — назв предметів до слів — назв ознак.

Варіант 1 Варіант 2

Весну (яку?) зелену, чудесну луки (які?) широкі

дощик (який?) співучий ріки (які?) глибокі

поле (яке?) веселе оселі (які?) рідні

7. Гра «Хто більше?»

Клас об’єднується у дві команди. Виходять двоє учнів (під лічбу: один крок — один прикметник). Перемагає той, хто зробить більше кроків.

V. Підсумок уроку

Гра «Закінчи речення»

На уроці я вчився...

Найбільше мені сподобалося...

На наступному уроці хочу навчитися...

VI. Домашнє завдання

С. 92. Завдання після вправи 3.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Інноваційна методика творчо-пізнавальної діяльності особистості: «Rory’s Story Cubes» »
Швень Ярослава Леонідівна
30 годин
590 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.